[1.3 8V/GTi] Różnice w demontażu skrzyni
-
Witam, czy tak jak w workshop manualu na stronach 7A-13/14 dotyczących zdjęcia skrzyni w GTi, jest taka sama sytuacja ( lub bardzo podobna ) jak w 1.3 8V Mk IV ?
Pytam bo jutro najprawdopodobniej czeka mnie demontaż skrzyni z zespołu, który leży już jakiś czas w garażu. Na co uważać ? Jakieś rady Może ktoś zna prostszy sposób na demontaż skrzyni od zespołu niż w manualu. Z góry dzięki. -
sciągasz rozrusznik, wykręcasz śruby montażowe i wysuwasz. więcej problemów nie widzę.
-
sciągasz
rozrusznik, wykręcasz śruby montażowe i wysuwasz. więcej problemów nie widzę.czyli powinien być luksus.
Z innej beczki - da radę coś przeszczepić ze skrzyni 8V do ori GTi ? Czy w ogóle jest sens ? Bo synchro są takie same czy inne - sprawdzał ktoś ? -
sciągasz
rozrusznik, wykręcasz śruby montażowe i wysuwasz. więcej problemów nie widzę.nie tak do końca, bo jest jeszcze blaszka na dole do odkręcenia, 3 śruby z tyłu bloku od ośki no i najlepsze na końcu - czyli zbijanie Najlepiej od razu zlać sobie olej, przynajmniej potem jest go tyle co kot napłakał
No nic zobaczymy co z tej skrzyni będzie, bo łożysko kosz, do tego oleju ... hmmm powiem, że spodziewałem się, że będzie więcej ... -
ja akurat nigdy jej nie miałem
mocowanie pomiedzy silnikiem a skrzynią uznaję za zdemontowane już wczesniej.
a zbijanie... hmmmm jak wie sie jak to robić to nie ma więszych problemów
-
O jakim zbijaniu wy piszecie? Co wy tym skrzyniom robicie?
-
każdy zwał jak zwał - rozszczepienie
ja sobie powoli dookoła śrubokręta wkładam i staram się równolegle odsuwać skrzynię od bloku silnika i tyle
-
każdy zwał jak zwał
- rozszczepienie
dokładnie, ja z wyczuciem biłem w jedno mocowanie obudowy skrzyni, bo niestety nie miałem za bardzo jak podeprzeć całego silnika, co by ustał w jednej pozycji