Swift 1.0 '93r. nierówna praca silnika :/
-
Tak wiem, porobi fotki i po opisuje dokladnie:)wlasnie odebralem towar ale jestem zaskoczony bo pasek niepasuje i myusialem zwrocic:| dziwne bo wybieralem go zgodnie z numerem czesci. No nic na jutro zalatwia mi 3 paski zebym wybral, mam nadzieje ze dobre;)
-
Panowie a macie pomysl jak odkrecic sruby mocujace tryby/kola na ktorych jest pasek rozrzadu? Sprawa pilna bo jutro musze miec sprawne auto na rano
-
blokada silnika znajduje sie na kole zamachowym , w skrzyni masz mała dziurę na coś płaskiego , wkładasz , blokujesz i wtedy możesz odkrecać nakrętkę na kole pasowym i zębatym.
Jeśli nie masz dostępu do śruby to konieczne jest opuszczenie silnika na łapie od strony rorządu ( podlewaruj silnik , najlepiej byłby pod misę ale jak wiadomo trzeba uwazać zeby jej nie zniszczyć )
Opuszczenie silnika było konieczne w G13B , w G10 pewnie też . A jeszcze najlepszym rozwiązaniem dla takich śrub jest klucz pneumatyczny , wtedy robota jest prosta.
-
proponuję co następuje:
założyć pasek rozrządu (stary, nowy - obojętne), napiąć pasek, wziąć klucz oczkowy (zakrzywiony) 17-kę, zapiąć bieg oraz załączyć ręczny (1 lub wsteczny) i jazda. słyszałem że czasem ludziom ta blokada przy kole nie działała i się obudowa skrzyni potrafiła wykruszyć lub wkrętak wyciąć.
w G10A można ale nie trzeba opuszczać silnika - miejsca jest od groma
-
proponuję co
następuje:
założyć pasek
rozrządu (stary, nowy - obojętne), napiąć pasek, wziąć klucz oczkowy (zakrzywiony)
17-kę, zapiąć bieg oraz załączyć ręczny (1 lub wsteczny) i jazda. słyszałem że
czasem ludziom ta blokada przy kole nie działała i się obudowa skrzyni potrafiła
wykruszyć lub wkrętak wyciąć.
w G10A można ale
nie trzeba opuszczać silnika - miejsca jest od groma
dzieki za pomoc wszystkim:) zrobilem jak wyzej ale udalo mi sie odkrecic tylko srube od rozrzadu, wiec uszczelniacz zmienilem tylko tam:) na wale korbowym to jakos przy nastepnym przyplywie kasy hehe:D -
dzieki za pomoc
wszystkim:) zrobilem jak wyzej ale udalo mi sie odkrecic tylko srube od rozrzadu,
wiec uszczelniacz zmienilem tylko tam:) na wale korbowym to jakos przy nastepnym
przyplywie kasy hehe:Dszkoda, bo 2 razy robotę będziesz robił...
uszczelniacz 6 zł, a już rozrząd był zdjęty
-
szkoda, bo 2 razy
robotę będziesz robił...
uszczelniacz 6 zł,
a już rozrząd był zdjęty
no wiem ze podwona robota ale nic niemoglem wymyslec. Zadnej przedluzki to szarpalbbym do rana:D uszczelniacze kupilem 2 wiec spoko;) mam tylko nadzieje ze najbardziej sie lalo z rozrzadu:p -
no wiem ze podwona
robota ale nic niemoglem wymyslec. Zadnej przedluzki to szarpalbbym do rana:D
uszczelniacze kupilem 2 wiec spoko;) mam tylko nadzieje ze najbardziej sie lalo z
rozrzadu:pU mnie się lało właśnie z rozrządu, ale wymieniłem i ten na wale - w obydwu uszczelniaczach wargi były twarde jak z plastiku