Hamulce tył GTI
-
w każdym swifcie ten grzybek jest ?dajcie fote , ja walczę z hamulcami właśnie , w sedanie .
-
wydaje mi się że wartość była coś około 50 tylko nie wiem jaka jednostka. A przodu i recznego nie pamiętam, jak dla mnie to jest mało. Po tych wypowiedziach wnioskuje że ten regulator jest rozbieralny.
-
Erde dzięki za konkrety. Raczej mi się nie wydaje bo tarcze miałem lekko rudą pokryte, założone teraz nowe klocki wszystko przesmarowane i wyczyszczone, rdza miała się dotrzeć ale coś opornie. Wnioskuję ze jednak korektor.
-
Wariant 4 rajdowy - zmieniamy układ X na układ przód-tył i wstawiamy regulowany korektor. > Do codziennej jazdy nie polecam.
Swift ma układ przód-tył. 1 sekcja obsługuje tył, 2 sekcja przód. W korektorze prawy przód jest wykorzystany do korekcji ciśnienia na tył. No i korektor robi za trójnik rozdzielający wyjście na tył z pompy na dwa osobne koła.
Natomiast sportowy regulowany korektor nie nadaje się do zwykłej jazdy. -
Swift ma układ
przód-tył. 1 sekcja obsługuje tył, 2 sekcja przód.Nie zgodzę się z Tobą.
1 sekcja pompy obsługuje prawy przód i lewy tył, 2 sekcja lewy przód i prawy tył
To jest klasyczny układ X -
Masz rację. Ale nie rozpowiadajmy tego
-
w każdym swifcie
ten grzybek jest ?dajcie fote , ja walczę z hamulcami właśnie , w sedanie .W sedanie jest przy prawym tylnym wahaczu regulator
-
lewym
-
a wie ktoś jaka ma byś trwardość i wysokość tej sprężyny w tym korektorze ?
-
lewym
mój błąd, oczywiście przy lewym