Zmiana wsadu a problemy z silnikiem
-
Witam
Mam następujący problem po wymianie softa na taki co ma odcinke wyżej auto na początku pracowało ładnie w sobote odmówiło mi współpracy, tak więc dziś zmieniłem pamięć na tą orygilanlą i wszystko działa. Objawy na tamtym wsadzie to dość mocne zalewanie(brak wolnych obrotów) a w sobote odpalało tylko na 2sekundy i gasło. Mogłby mi ktoś porównać mój wsad to swojego dziłającego ?? -
Mysle, ze trzeba sie najpierw zastanowic co sie wrzuca do tego komputera. Nikt nie wie co w tych softach siedzi, a ten kto cos wie to zauwazy ze te zmiany nie sa do konca przemyslane w kierunku seryjnych silnikow - w sumie zadna roznica do czego sa przewidziane bo i tak trafic z modami w to co autor programu mial na mysli i tak bedzie ciezko. Ale sie ma "czipa" to musi byc lepiej
Kolejna sprawa, to wiekowe pamieci ktore mogl juz szlag trafic od samego patrzenia sie na nie
-
No niby racja, ale wiele osób jeździ na takich gotowcach i chciałbym tylko aby ktos porównał zawartość swojej pamięci do mojej. Pamieć kupiłem inną dziś spróbuje jeszcze na ta pamieć wrzucić oryginała i zobaczymy czy to wina pamięci czy wsadu.
-
A wiesz ile much je go**o? Ja wole nie isc ich sladem
-
Dobra czyli co? zostawić serie? czy szukać kogoś kto mi to ogarnie w okolicach rzeszowa? czy może ma ktoś coś sprawdzonego ?
-
Po pierwsze mozna zawsze ustawic odcinke na takie obroty jakie sie chce - to nie sa jakies straszne czary.
Po drugie z tego co pamietam, to te gotowce mialy naprawde dziwne mapy przynajmniej w stosunku do seryjnego silnika - tam gdzie bylo bogato to jeszcze dolewalo paliwa, zaplon chyba bardziej sensownie byl zrobiony niz to paliwo. -
No mnie tylko ta odcinka interesuje na dzień dzisiejszy bo mam zamiar startować w jakiś pojeżdzawkach i czasem na parkingu nie musiałbym skrzynik katować. A co do wsadu to nie wiem jak w zakresie górnych obrotów ale na dole był strasznie przelany a góry nie sprawdzałem bo odpaliłem auto na mrozie i nie chciałem go na zimno pałować