Szczęki do Swifta 1.3 8v bez ABS
-
-
A może TO by podeszło?
Z tego co widzę to różnią się tylko szerokością, a przy Mk3 "Wewnętrza wysokość bębna hamulcowego to 36 mm" - z opisu bębna
-
to ja mam lepszy tył od fabryki koła stają !
-
Jak tego dokonałeś?
Przy nomalnym hamowaniu na suchym to nie da rady u mnie
Ręczny owszem, trzyma. -
z tyłu jest reduktor , na nim jest wajcha ze sprężyną przymocowaną do zawieszenia , im więcej osób tym większa siła na tylne koła, ja sobie naciągnąłem sprężynę , oszukałem go
-
To ja chyba tego nie mam
Oszukiwać i tak nie zamierzam...chyba, że troszkę... -
wszystko zależy ile sprężynę podkręcisz
-
Trw powinno lepiej
hamować niż Brembo, najtańsze Brembo nie sa wiele warte (złe tez nie sa!)
pisząc najtańsze
myślę o zwykłych seryjnych zamiennikach.Dokładnie. Często ludzie sugerują się tym, iż widzieli napis brembo przy super sportowych samochodach, więc spodziewają super sportowego efektu. Jednak to zależy do jakiego modelu mają iść dane hamulce. Do Swiftów produkowane są całkiem inne niż do sportowych samochodów. Wydaje mi się, że Brembo za 73zl nie mają wiele wspólnego ze sportem i hamują tak jak inne przeciętne do tego modelu. Więc nie sugerowałbym się dobrze znanymi sportowymi markami, a bardziej tymi sprawdzonymi przez użytkowników.
-
Słuszna uwaga
Sie grało w NFS, a teraz takie efekty -
to ja mam lepszy
tył od fabryki koła stają !Pewnie trytką złapałeś korektor siły hamowania przy tylnym wahaczu
-
z tyłu jest
reduktor , na nim jest wajcha ze sprężyną przymocowaną do zawieszenia , im więcej
osób tym większa siła na tylne koła, ja sobie naciągnąłem sprężynę , oszukałem goTakem czuł
-
To ja chyba tego
nie mam
Oszukiwać i tak nie
zamierzam...chyba, że troszkę...Tylko w sedanach jest takie cuś
-
od kazdego mk4 w górę ... regulator siły hamowania połączony z wahaczem poprzecznym.
-
A co z tymi szczękami TRW ze starszej wersji?
-
ale one sa szersze z tego co jest tam napisane
-
Z drugiej strony szerokość bębna w Mk3 to 36mm, więc i tak jeszcze luz.
W sumie różnica jest najwyżej 5mm.