[SWIFT] Wymiana deski rozdzielczej mk3->mk2


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.

    Podejmował się już ktoś z Was przekładki deski rozdzielczej ze swifta mk3 do mk2? Mam flokowaną deskę z mk3 i zastanawiam się czy jest możliwość zaadaptowania jej do mk2. Co jest inne a co pasuje. Nad czym trzeba popracować?

    Z góry dziękować za odp.


  • Użytkownik archiwalny

    Wszystko będzie Ci pasować - między mk2 a mk5 da się chyba bez problemu wymieniać wnętrze tego co wiem.
    Jedyne co będziesz musiał wymienić jednak poza deską przesiadając się z wnętrza mk2 na mk3 to boczki drzwi (te górne plastikowe części wzdłuż szyby) bo masz inne łączenie z deską rozdzielczą.
    Nie wiem też czy tego plastiku przy kierownicy nie trzeba wymieniać...


  • Użytkownik archiwalny

    Osłonę kolumny też trzeba wymienić. No i najważniejsze - wydaje mi się, że trzeba wymienić całą wiązkę deski rozdzielczej.


  • Użytkownik archiwalny

    No właśnie o to mi chodzi żeby nie rozkopywać za bardzo wiązki. Rozumiem że wtyczki wiązki nie będą pasować P&P mk3->mk2?

    Licznik i wszystkie gadżety deski z mk3 mam na stanie. Wyhaczyłem flokowaną dechę z mk3 a jeśli dobrze pójdzie za niedługo na tapecie pojawi się mk2 zrobiona pod rajdowanie i myślałem je ze sobą pożenić. Boczki drzwiowe akurat chyba i tak będą zastąpione czymś lżejszym więc problem nawiewów odpada. Zresztą zobaczymy czy gra warta świeczki.


  • Użytkownik archiwalny

    to ja kupię z przyjemnością ten dolny schowek który jest przed skrzynią biegów z mk2 i boczki jak masz z otworami na przyciski od elektryki szyb.


  • Użytkownik archiwalny

    W mk2 chyba nie było elektryki szybowej.


  • Użytkownik archiwalny

    Osłonę kolumny też trzeba wymienić.

    O ten własnie "plastik przy kierownicy" mi chodziło


  • Użytkownik archiwalny

    W mk2 chyba nie było elektryki szybowej.

    no nie było. Ja mam silniczki z mk3 a przełączniki na konsoli środkowej zaraz przy dźwigni od ręcznego tak jak to we francuzach jest - przełączniki uniwersalne/podświetlane.


Log in to reply