Osiagi 1.3 a 1.6
-
No to mnie
pocieszyliście,to po co ja robiłem przekładkę na 1.6Spoko spoko... różnica będzie i to bardzo duża... w 1.6 masz moment obrotowy okło 140Nm w serii a taki np.w GTI jest dostępny dopiero po sporych modach. Jak dla mnie auto bedzie jchało bardzo ostro a do jazdy "rajdowej" gdzie czesto trzeba zhamować i znowu przyspieszać bedzie idealne. pomyśl co by było jakbyś podkręcił ten silnik trochę W 4x4 głownie trzeba inwestować w Nm a Ty masz ich sporo już na starcie:)
Osiągi sprawdź sobie w programie car test... stary smieszny program ale wyjaśni Ci wszelkie wątpliwości -
Tym bardziej, ze czesto po nawrotach czy szykanach nie zawsze da rade zrobic redukcje zeby szedl juz gorą obrotow, a niuton w srednim zakresie idealnie sie wtedy przydaje, przy 4x4 juz wogole, bo napedy swoje zjadaja. Dobry przyklad mialem z moim bylym Coltem 2.0 i kolegi Civiciem 1.6, niby u mnie 150hp, a u kolegi 160hp, ale niuton u mnie sporo wiekszy (30 Nm) i dobre 3000 rpm nizej, efekt byl taki ze u mnie urywalo leb od 3500rpm i z kazdej szykany czy nawrotu wychodzilem pelnym ogniem, a kolega czekal az mu sie vtec zalaczy, bo czasami zdarzylo mu sie z niego wypasc Przy 1.3 i 1.6 bedzie identycznie.
-
skąd wiesz ze 1.6 ma 140nM?
-
135Nm okolo przy 3500
-
Ja wlasnie mam jakies informacje ze ten na mono ma 134nM od 3000
A ten na pelnym wtrysku ma ten moment obrotowy dopiero od 4000 -
wg mnie
porownywalne przy standardowych skrzyniach. 1.6 moze odrobine szybszeCzyli skrzynia z 1.6 psuje cały zysk z silnika o mocy zbliżonej do GTI?
Rozczarowanie lekkie
-
Pojeździłem trochę autem(ok100km)i widzę ze fajnie idzie z dołu,ale ewidentnie widać ze napędy zabierają swoje
-
Pojeździłem trochę
autem(ok100km)i widzę ze fajnie idzie z dołu,ale ewidentnie widać ze napędy
zabierają swojeDawaj jakieś foty
-
Dawaj jakieś foty
A jak dodać foty
-
ty mi lepiej powiedz czy robiłeś flanszę pod skrzynię biegów czy wsadziłeś 1.6 razem ze skrzynią z 1.6 4x4 ze swifta ?
-
ty mi lepiej
powiedz czy robiłeś flanszę pod skrzynię biegów czy wsadziłeś 1.6 razem ze skrzynią
z 1.6 4x4 ze swifta ?U mnie jest tak:silnik baleno 1.6 16v,skrzynia orginal Justy 1.3 bez flanszy.Z 5 śrub łączących skrzynie z silnikiem jako tako pasują 2,reszta mniej lub bardziej nie pasuje.Cale kpl.sprzęgło zostało od Justy bo od Baleno nie pasuje.Łapy silnika przełożyłem od 1.3 "prawie" pasują.Osprzęt silnika:alternator taki sam(mechanicznie),pomp wspomagania taka sama,rozrusznik został od 1.3,z 1.6 Baleno nie pasuje.Wydech od kolektora Made In Ja .Wiązka silnika to hybryda z wiązek 1.3 i 1.6(zrobione pozadnie ani jeden przewód nie został dołożony)wygląda jak orginal.
-
to wreszcie jak tą skrzynię sprzęgłeś z silnikiem zeby było solidnie ? podporę długiej półosi dałeś z 1.6 czy 1.3 i na ile śrub ją złapałeś ? i jeszcze jedno bo mnie interesuje to dla własnych informacji:
- jaki dałeś komputer baleno - z immo czy bez.
- moglbys mi podac numery aparatu zapłonowego z silnika z baleno (jezeli masz na rozdzielaczu a nie cewkach) oraz wtedy cewki zaplonowej i modułu
-
A jak dodać foty
Robisz foty, zmniejszasz je o ok. 70% nawet w zwykłym paincie i w menu pisania wiadomości masz poniżej okienka wpisywania tekstu na niebiesko podkreśloną opcję "Menadżer plików". Dodajesz co masz dodać i już
-
to wreszcie jak tą
skrzynię sprzęgłeś z silnikiem zeby było solidnie ? podporę długiej półosi dałeś z
1.6 czy 1.3 i na ile śrub ją złapałeś ? i jeszcze jedno bo mnie interesuje to dla
własnych informacji:- jaki dałeś
komputer baleno - z immo czy bez. - moglbys mi podac
numery aparatu zapłonowego z silnika z baleno (jezeli masz na rozdzielaczu a nie
cewkach) oraz wtedy cewki zaplonowej i modułu
Skrzynia z półosiami została w 100% seryjna,silnik ze skrzynia skręcony jest na 4 śruby(1 niewykorzystana obok rozrusznika).Komputer z Baleno z immo.Cewka zaplonowa taka sama jak w Justy 1.3.
- jaki dałeś