Światła do jazdy dziennej, z wbudowanym automatem, jak zamontowac MK4


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, kupiłem światła do jazdy dziennej, o te tutaj http://www.kgmedia.pl/LED+WBUD/1.jpg
    mniej więcej wiem co i jak (czarny do masy, biały do plusa pozycyjnych, czerwony do plusa zapłonu, itp,) ale nie mam kompletnie pojęcia gdzie szukać kabelka plusa od zapłonu, szukałem na necie trochę i nie znalazłem (szukałem konkretnie pod swifta mk4 1.3) potrzebuje informacji gdzie szukać ewentualnie jakieś fotki lub opis dokładny mile widziany, z góry dziękuje.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam, kupiłem
    światła do jazdy dziennej, o te tutaj http://www.kgmedia.pl/LED+WBUD/1.jpg
    mniej więcej wiem
    co i jak (czarny do masy, biały do plusa pozycyjnych, czerwony do plusa zapłonu,
    itp,) ale nie mam kompletnie pojęcia gdzie szukać kabelka plusa od zapłonu, szukałem
    na necie trochę i nie znalazłem (szukałem konkretnie pod swifta mk4 1.3) potrzebuje
    informacji gdzie szukać ewentualnie jakieś fotki lub opis dokładny mile widziany, z
    góry dziękuje.

    a z ciekawości, w jakie miejsce je zamontujesz, bo sam o czymś takim myślalem, zdawaj relacje na bieżąco


  • Użytkownik archiwalny

    w tym miejscu,

    jak tylko uda mi się jakoś je "sprawnie" zamontować podzielę się informacją co i gdzie i jak


  • Użytkownik archiwalny

    w tym miejscu,

    jak tylko uda mi
    się jakoś je "sprawnie" zamontować podzielę się informacją co i gdzie i jak

    e to ciekaw jestem efektu końcowego : D



  • 1. Otwierasz maskę
    2. Po prawej stronie na podszybiu lokalizujesz cewkę zapłonową
    3. Dwa czerwone kabelki od świateł łączysz w jeden i zakańczasz go złączką oczkową
    4. Ową złączkę podłączasz do czerwonego kabelka na cewce poprzez podłożenie oczkowej końcówki pod śrubkę
    5. Zamykasz maskę,przekręcasz zapłon i lampki działają (o ile wcześniej podłączyłeś właściwie przewody czarne i białe)


  • Użytkownik archiwalny

    dzięki wszystko działa trochę inaczej podpiłem to, bo czerwony do zapłonu ale pod kierownicą przeciąłem kabelek, białe do czerwonego pozycyjnych a czarne do maski czyli masse i bardzo fajnie działają wyłączają się jak się zaświeci pozycyjne, mijania itp, no i świeca od razu jak się przekręci kluczyk w pozycje ON

    jak będę miał trochę czasu to opisze dokładniej co i jak zrobiłem

    a oto efekt


  • Użytkownik archiwalny

    dzięki wszystko
    działa trochę inaczej podpiłem to, bo czerwony do zapłonu ale pod kierownicą
    przeciąłem kabelek, białe do czerwonego pozycyjnych a czarne do maski czyli masse i
    bardzo fajnie działają wyłączają się jak się zaświeci pozycyjne, mijania itp, no i
    świeca od razu jak się przekręci kluczyk w pozycje ON
    jak będę miał
    trochę czasu to opisze dokładniej co i jak zrobiłem
    a oto efekt

    kiepsko widac na tym zdjeciu, bo swiatelko oslepia ;(((


  • Użytkownik archiwalny

    jak tylko nadejdzie dzień zrobię nowe, skończyłem jak się już ściemniało a jeszcze alternator długo montowałem.


  • Użytkownik archiwalny

    Nie wygląda to estetycznie ale pełni swoją funkcje,

    tutaj linka daje bo zdjęcie jest za duże na posta...

    http://img571.imageshack.us/img571/586/dsc0136oe.jpg


  • Użytkownik archiwalny

    Nie wygląda to
    estetycznie ale pełni swoją funkcje,
    tutaj linka daje bo
    zdjęcie jest za duże na posta...
    http://img571.imageshack.us/img571/586/dsc0136oe.jpg

    bardzo mi się podoba ; P



  • No takie jak moje - muszą być skierowane trochę w górę, bo inaczej słabo się rzuca światło w oczy.

    Na razie będę ich używał, ale w słoneczny dzień sporo ludzi miga mi długimi, żebym zapalił światła mijania, bo słabo te ledy widać

    Trzeba jakieś Helle porządne zamontować - 3 diody w jednej lampce, ale walą po oczach porządnie


Log in to reply