Tuning silnika 1.0
-
Na allegro facet sprzedaje motolotnie z silnikiem właśnie od swifta, wzmocnił ten silnik o 10KM montując w nim jakieś trzy gaźniki. Zastanawiam się jak on to zrobił.
Czy ktoś może się orientuje jak to zrobić?? -
itb- individual throtle body
-
Mógłbyś to sprecyzować?
Dzięki.A tak po zatym jak już walisz angielszczyzną to najlepiej poprawnie ponieważ masz błąd.
-
Mógłbyś to
sprecyzować?
Dzięki.http://www.racingforum.pl/index.php?showtopic=89523
A tak po zatym jak
już walisz angielszczyzną to najlepiej poprawnie ponieważ masz błąd.masz bana na google ? chcesz pomocy to jeszcze sapiesz ...
-
kurcze zapomniałem jednej literki, podałem Ci konkret i trop gdzie szukać
na necie jest mnóstwo informacji o konwersji na itb
-
Helsin wyluzuj ja nie sapie. A co do Ciebie kolego ubek to sorki nie zrozumiałem i tyle. Coś się już dowiedziałem a nawet wszystko także dzięki za pomoc.
-
pytanie jeszcze ile KM stracił na tak krótkim wydechu??
-
Wiesz, mozliwe ze te gazniki nic nie daly a nawet zabraly wiec nie to takie gdybanie
-
Nie wiem ale co nieco mogę powiedzieć. Gościu to wypróbował już na kilku motolotniach.
Splanowana głowica o około 04mm, wałek sportowy z firmy świątek z bydgoszczy no i te gaźniki. Dla utraty mocy raczej by tego nie robił.A jeśli możecie to wytłumaczcie mi jedną sprawę.
Dlaczego przy krótkim wydechu traci się moc?? Mi się wydaje , że powinno być odwrotnie, mniejszy opór tym większa moc ale jak zwykle mogę się mylić więc bardzo proszę o wytłumaczenie za co z góry bardzo dziękuję. -
Dlaczego przy
krótkim wydechu traci się moc??Bo nie powstanie podciśnienie, które dodatkowo pomaga opróżnić komory spalania.
-
A czy przypadkiem nie wyjdzie to na to samo?
Normalnie mamy baardzo długi wydech i tu te podciśnienie zrobi swoje a przy bardzo krótkim wydechu te podciśnienie może nie być potrzebne.
-
Trochę chyba źle to odbierasz. Twoim tokiem myślenia idealnie by było wsadzić "trąbki" zamiast kolektora wydechowego. Niestety tam każda zmiana daje jakiś efekt czy to 4-2-1 czy 4-1 czy zmiana na 2". Niestety jak jest za krótki lub "za dużo placu" (np. wydech 2,5") to w wiekszości przypadków pogarsza.
-
Krotki wydech daje przyrosty, ale np przy 10000obr - co Ci z tego, jak silnik konczy kariere na 7tys?
-
Wiesz, mozliwe ze
te gazniki nic nie daly a nawet zabraly wiec nie to takie gdybaniepytanie jeszcze ile
KM stracił na tak krótkim wydechu??nie mogl nic stracic tylko zyskac, bo teraz Swift nie jezdzi, tylko lata : DDD