Zaczepka zamka


  • Użytkownik archiwalny

    Witam
    W zaznaczonym miejscu na zdjęcu powinna być zawleczka, która nie pozwala się zsunąć zaczepowi od zamka. Ja ją zagubiłem, czy ktoś się orientuję w jakim sklepie mógłbym ją dostać (w ostateczności sam przerobię coś na wzór tej zawleczki)?


  • Użytkownik archiwalny

    zmierz średnicę zewnętrzną i do moto sklepu jakiegos lub metalowego. napewno coś dobiorą. w ostateczności czymś zmontuj na stałe, bo tego i tak się nie zdejmuje. (nawet przy wymianie klamki)


  • Użytkownik archiwalny

    Witam
    W zaznaczonym
    miejscu na zdjęcu powinna być zawleczka, która nie pozwala się zsunąć zaczepowi od
    zamka. Ja ją zagubiłem, czy ktoś się orientuję w jakim sklepie mógłbym ją dostać (w
    ostateczności sam przerobię coś na wzór tej zawleczki)?

    I gdzie to zaznaczenie ?
    Gratuluję fachowo zamocowanej klamki
    A tą zawleczkę to można wygilać np. z podkładki albo kupić pierścień segera.

    Wzór JE.


  • Użytkownik archiwalny

    JE ? przecież pierścień zabezpieczający jest na wałku, nie w otworze...


  • Użytkownik archiwalny

    JE ? przecież
    pierścień zabezpieczający jest na wałku, nie w otworze...

    A o czym mówimy ?
    IMHO brakuje zawleczki na wkładce, ale kolega tak się śpieszył, że na zdjęciu żadnej strzałki nie widzę, więc nie wiem czy chodzi nam o to samo.
    Na końcu wkładki ja mam takie zabezpieczenie.
    Za piwo mogę zrobić fotkę tego czegoś

    Druga rzucające się rzecz w oczy to nie przykręcona klamka.
    Ale tutaj sprawa jest prosta do zrobienia.


  • Użytkownik archiwalny

    dla mnie to wygląda tak:
    kolega wymieniał klamkę. zazwyczaj klamka sie psuje na tym zaczepie co jest urwany niby albo wkładka wpada do środka (ja tak miałem). kupił nową klamkę. próbował przymierzyć. niestety włożył wkładkę i pewnie pomyslal ze łatwiej jest zdjąć zawleczkę i ją zgubił.

    montaż klamki wygląda całkowicie inaczej.
    wkładamy klamkę bez wkładki. następnie od wewnątrz wkładkę. tak klamką manipulujemy aby z zewnątrz można było włożyć zawleczkę a potem już z górki.

    PS: JE jest do zabezpieczania otworu. koledze chodzi o tą blaszkę trzymającą cięgno na wkładce. tam masz zabezpieczenie typu A, AS, RA na przykład.


  • Użytkownik archiwalny

    dla mnie to wygląda
    tak:
    kolega wymieniał
    klamkę. zazwyczaj klamka sie psuje na tym zaczepie co jest urwany niby albo wkładka
    wpada do środka (ja tak miałem). kupił nową klamkę. próbował przymierzyć. niestety
    włożył wkładkę i pewnie pomyslal ze łatwiej jest zdjąć zawleczkę i ją zgubił.
    montaż klamki
    wygląda całkowicie inaczej.
    wkładamy klamkę bez
    wkładki. następnie od wewnątrz wkładkę. tak klamką manipulujemy aby z zewnątrz można
    było włożyć zawleczkę a potem już z górki.
    PS: JE jest do
    zabezpieczania otworu. koledze chodzi o tą blaszkę trzymającą cięgno na wkładce. tam
    masz zabezpieczenie typu A, AS, RA na przykład.

    Niech zainteresowany się wypowie, bo na zdjęciu zawleczka cięgna jest widoczna
    BTW: Klamkę z wkładką można wyjąć i zamontować. Nie mu się wyciągać wkładki do tej operacji (przynajmniej w MKIV i MKV - w innych nie sprawdzałem).
    Przy wymianie obu wkładek tak robiłem i nie było problemu.


  • Użytkownik archiwalny

    zgadzam sie ze da rade (mam mk5) bo wyciągnąłem. ale uwazam ze dla niewprawionej osoby może to być czynność inwazyjna w lakier lub klamkę. bezpieczniej ściągnąć. ja tej zawleczki nie widzę na zdjęciu. az mnie korcizeby isc do auta bo mam zamek wyjęty i sprawdzić jak ta zawleczka wyglada


  • Użytkownik archiwalny

    zgadzam sie ze da
    rade (mam mk5) bo wyciągnąłem. ale uwazam ze dla niewprawionej osoby może to być
    czynność inwazyjna w lakier lub klamkę. bezpieczniej ściągnąć. ja tej zawleczki nie
    widzę na zdjęciu. az mnie korcizeby isc do auta bo mam zamek wyjęty i sprawdzić jak
    ta zawleczka wyglada

    Już nie musisz.
    Tak wygląda:


  • Użytkownik archiwalny

    Gratuluję fachowo
    zamocowanej klamki
    Jest tak zamontowana bo ta wygięta część jest w takim stanie, że nie dało rady odkręcić tego dziadostwa żeby wkręcić w nowe, ma działać a nie wyglądać, póki co tak jest

    • Chodzi o tą zawleczkę post wyżej.

  • Użytkownik archiwalny

    kombinerki z jednej strony, klucz nasadowy z drugiej i odkrecasz. w ten sposób tylko oberwiesz drugi zaczep klamki


  • Użytkownik archiwalny

    Ale ja chce tylko się dowiedzieć czy dostanę gdzieś tą rzecz jaka jest na zdjęcach 3 posty wyżej


  • Użytkownik archiwalny

    Ale ja chce tylko
    się dowiedzieć czy dostanę gdzieś tą rzecz jaka jest na zdjęcach 3 posty wyżej

    Szukaj po motoryzacyjnych i metalowych tak jak radził kolega albo kup całą wkładkę na allegro


Zaloguj się, aby odpowiedzieć