Zaczepka zamka
-
-
zmierz średnicę zewnętrzną i do moto sklepu jakiegos lub metalowego. napewno coś dobiorą. w ostateczności czymś zmontuj na stałe, bo tego i tak się nie zdejmuje. (nawet przy wymianie klamki)
-
Witam
W zaznaczonym
miejscu na zdjęcu powinna być zawleczka, która nie pozwala się zsunąć zaczepowi od
zamka. Ja ją zagubiłem, czy ktoś się orientuję w jakim sklepie mógłbym ją dostać (w
ostateczności sam przerobię coś na wzór tej zawleczki)?
I gdzie to zaznaczenie ?
Gratuluję fachowo zamocowanej klamki
A tą zawleczkę to można wygilać np. z podkładki albo kupić pierścień segera.
Wzór JE. -
JE ? przecież pierścień zabezpieczający jest na wałku, nie w otworze...
-
JE ? przecież
pierścień zabezpieczający jest na wałku, nie w otworze...A o czym mówimy ?
IMHO brakuje zawleczki na wkładce, ale kolega tak się śpieszył, że na zdjęciu żadnej strzałki nie widzę, więc nie wiem czy chodzi nam o to samo.
Na końcu wkładki ja mam takie zabezpieczenie.
Za piwo mogę zrobić fotkę tego czegośDruga rzucające się rzecz w oczy to nie przykręcona klamka.
Ale tutaj sprawa jest prosta do zrobienia. -
dla mnie to wygląda tak:
kolega wymieniał klamkę. zazwyczaj klamka sie psuje na tym zaczepie co jest urwany niby albo wkładka wpada do środka (ja tak miałem). kupił nową klamkę. próbował przymierzyć. niestety włożył wkładkę i pewnie pomyslal ze łatwiej jest zdjąć zawleczkę i ją zgubił.montaż klamki wygląda całkowicie inaczej.
wkładamy klamkę bez wkładki. następnie od wewnątrz wkładkę. tak klamką manipulujemy aby z zewnątrz można było włożyć zawleczkę a potem już z górki.PS: JE jest do zabezpieczania otworu. koledze chodzi o tą blaszkę trzymającą cięgno na wkładce. tam masz zabezpieczenie typu A, AS, RA na przykład.
-
dla mnie to wygląda
tak:
kolega wymieniał
klamkę. zazwyczaj klamka sie psuje na tym zaczepie co jest urwany niby albo wkładka
wpada do środka (ja tak miałem). kupił nową klamkę. próbował przymierzyć. niestety
włożył wkładkę i pewnie pomyslal ze łatwiej jest zdjąć zawleczkę i ją zgubił.
montaż klamki
wygląda całkowicie inaczej.
wkładamy klamkę bez
wkładki. następnie od wewnątrz wkładkę. tak klamką manipulujemy aby z zewnątrz można
było włożyć zawleczkę a potem już z górki.
PS: JE jest do
zabezpieczania otworu. koledze chodzi o tą blaszkę trzymającą cięgno na wkładce. tam
masz zabezpieczenie typu A, AS, RA na przykład.Niech zainteresowany się wypowie, bo na zdjęciu zawleczka cięgna jest widoczna
BTW: Klamkę z wkładką można wyjąć i zamontować. Nie mu się wyciągać wkładki do tej operacji (przynajmniej w MKIV i MKV - w innych nie sprawdzałem).
Przy wymianie obu wkładek tak robiłem i nie było problemu. -
zgadzam sie ze da rade (mam mk5) bo wyciągnąłem. ale uwazam ze dla niewprawionej osoby może to być czynność inwazyjna w lakier lub klamkę. bezpieczniej ściągnąć. ja tej zawleczki nie widzę na zdjęciu. az mnie korcizeby isc do auta bo mam zamek wyjęty i sprawdzić jak ta zawleczka wyglada
-
zgadzam sie ze da
rade (mam mk5) bo wyciągnąłem. ale uwazam ze dla niewprawionej osoby może to być
czynność inwazyjna w lakier lub klamkę. bezpieczniej ściągnąć. ja tej zawleczki nie
widzę na zdjęciu. az mnie korcizeby isc do auta bo mam zamek wyjęty i sprawdzić jak
ta zawleczka wygladaJuż nie musisz.
Tak wygląda:
-
Gratuluję fachowo
zamocowanej klamki
Jest tak zamontowana bo ta wygięta część jest w takim stanie, że nie dało rady odkręcić tego dziadostwa żeby wkręcić w nowe, ma działać a nie wyglądać, póki co tak jest- Chodzi o tą zawleczkę post wyżej.
-
kombinerki z jednej strony, klucz nasadowy z drugiej i odkrecasz. w ten sposób tylko oberwiesz drugi zaczep klamki
-
Ale ja chce tylko się dowiedzieć czy dostanę gdzieś tą rzecz jaka jest na zdjęcach 3 posty wyżej
-
Ale ja chce tylko
się dowiedzieć czy dostanę gdzieś tą rzecz jaka jest na zdjęcach 3 posty wyżejSzukaj po motoryzacyjnych i metalowych tak jak radził kolega albo kup całą wkładkę na allegro