Swift GTI - stukajaca hydraulika?
-
co masz na myśli pisząc hydraulika?
-
Przejrzyj układ zapłonowy jeżeli coś sie dzieje z autem jak jest wilgoć to na 99% coś tam będzie siedziało. Chyba że masz dziure jak pięść w pokrywie zaworowej i tamtędy woda zalewa ,,hydraulikę''
-
Po myciu odpal auto w ciemnym garażu i popatrz pod maskę... pewnie niezłe pioruny latają, a kable zapłonowe pochodzą z pierwszego montażu w Japonii.
-
Po myciu odpal auto
w ciemnym garażu i popatrz pod maskę... pewnie niezłe pioruny latają, a kable
zapłonowe pochodzą z pierwszego montażu w Japonii.Ty sie nie śmiej bo to najlepsze kable - 2 kable Magnecora juz musiałem naprawiać a an czas naprawy z powrotem oryginalne zakładam które non stop przejechały 17 lat i jakieś 250tys km w tym jakieś 50tys km na LPG i tylko pękła jedna gumowa fajka na świecy.
-
Może i pękła jedna fajka, ale nie wierzę, że nie mają przebić. Ja używam Seiwa'y, dobrze działają, tylko niestety czasem nawet w nowiutkim kablu przy ściąganiu kabla ze świecy potrafi zostać ten metalowy zacisk, który wchodzi na świecę.
-
Jedno jest pewne. Nie kupujcie janmora Gówniane wykonanie i co druga para zawodzi po krótkim czasie
-
A ja nadal jeżdżę na fabryce mimo tylu lat nadal są miękkie i elastyczne. Silikon nie sparciał. Dla porównania miałem w poprzednim silniku (8V) kable (nie znam nawet firmy) i są twarde jak gumiaki na mrozie.
-
A słyszeliście o takim patencie, żeby każde nowe kable zapłonowe przed montażem prysnąć lakierem do włosów?
-
A słyszeliście o
takim patencie, żeby każde nowe kable zapłonowe przed montażem prysnąć lakierem do
włosów?Chyba żeby im nadać połysku albo żeby się brud szybciej przyczepił
-
Chyba żeby im nadać
połysku albo żeby się brud szybciej przyczepiłNiby po to, żeby przebić nie było