Amortyzatory Swift gti do kjs i super os
-
podepnę się pod pytanie: Maxsport tego typu:
http://oponymaxsport.eu/p2-maxsport_rb5-f3___nowosc_2010!!!.html
nada się na imprezę typu ksj/superoes?
jeżeli tak, to czy będzie lepsza niż semi-slick markguma?
No i czy mogę mieć następujący rozkład: przód 185/55 (maxsport), tył 195/50 (cywilne yokohamy)? czy to jakiś poroniony pomysł jest?
-
podepnę się pod
pytanie: Maxsport tego typu:
http://oponymaxsport.eu/p2-maxsport_rb5-f3___nowosc_2010!!!.html
nada się na imprezę
typu ksj/superoes?Nada tylko się zorientuj czy one moją homologację drogową E. Bo jeśli nie to mogą Cię nie dopuścić do KJS.
jeżeli tak, to czy
będzie lepsza niż semi-slick markguma?Ponoć lepsza, przede wszystkim twardsze boki ma
No i czy mogę mieć
następujący rozkład: przód 185/55 (maxsport), tył 195/50 (cywilne yokohamy)? czy to
jakiś poroniony pomysł jest?No możesz tylko przygotuj się, że Cię może tył wyprzedzać
-
Nada tylko się
zorientuj czy one moją homologację drogową E. Bo jeśli nie to mogą Cię nie dopuścić
do KJS.słuszna uwaga, google twierdzi, że ma rozumiem, że adnotacja ta powinna się znajdować na boku opony? (znaczek "E")?
No możesz tylko
przygotuj się, że Cię może tył wyprzedzaćqrcze, aż taka różnica będzie? mimo, że z tyłu będę miał szersze opony?
hmmm, Swift Mk6 jak na razie się wydaje mało nadsterowny (przynajmniej przy małych prędkościach), więc chyba zaryzykuję
-
słuszna uwaga,
google twierdzi, że ma rozumiem, że adnotacja ta powinna się znajdować na boku
opony? (znaczek "E")?Tak
qrcze, aż taka
różnica będzie? mimo, że z tyłu będę miał szersze opony?No ja miałem Markgumy z przodu i Yoko A539 z tyłu niedawno - efekt widać na filmiku Jak chcesz wykorzystać potencjał slicka to tył wcześniej czy później puści. Przyczepność takiego slicka jest dużo większa i rekompensuje z zapasem nawet te 10mm różnicy w szerokości opony. Ale i tak będzie lepiej niż byś na 4 seryjnych jechał
hmmm, Swift Mk6 jak
na razie się wydaje mało nadsterowny (przynajmniej przy małych prędkościach), więc
chyba zaryzykujęSpróbuj Jak nie będziesz robił max attack ani odciążał tyłu w zakręcie to powinno być ok. Choćbyś miał jechać w zakręcie nieco wolniej - na tyle na ile Ci tył pozwoli to i tak zyskasz np. na hamowaniach Zdziwisz się jak bardzo można je opóźnić na slickach