Ile splanować głowice
-
Witam wszystkich mam szybkie pytanie ile można splanować głowice na oryginalnych wałkach ale żeby później wrzucić świątka 262??
Pytanie 2 wymieniał ktoś pierścieni są takie same jak w 1.0 3 cylindry?? bo tak mi z katalogu wychodzi, i pytanie o firmę TP??
Pytanie 3 jakiej firmy panewki??Wszystko dotyczy swifta z bliżej nie określonego roku 1.3 GTI MK3
-
na większość pytan znajdziesz odpowiedzi w watku o aucie użytkownika Erde lub na forum, a pozatym to przywitać by sie pasowało tez, auto zaprezentować
z rzeszowa moze? -
okolice Rzeszowa a co do prezentacji to na razie niema co prezentować bo nie wiele z tego auta została ale jak skończę to zaprezentuje na razie mecze silnik
-
mam szybkie pytanie ile można splanować głowice na oryginalnych wałkach ale żeby
później wrzucić świątka 262??Nie przesadzaj tak z planowaniem bardzo bo później się okaże, że nie masz już czego planować i będzie trzeba głowice zmieniać
Można chyba splanować do okł 1mm ale to już jest sporo (można chyba i więcej ale chyba nie jest to polecane). Niech jednak inni się wypowiedzą. Ja aktualnie mam 0.6mm
Aha i uszczelke pod głowice bierz firmy KPPytanie 2
wymieniał ktoś pierścieni są takie same jak w 1.0 3 cylindry?? bo tak mi z katalogu wychodzi, i pytanie o firmę TP??Nie wiem czy takie same ale firmę tutaj tylko jedną warto brać pod uwagę - RIK
Pytanie 3
jakiej firmy panewki??ACL Race
-
pierscienie prima ma bardzo dobre, dorabiaja pod tlok glowicy nie planuj za duzo bo nie wyrobisz na uszczelki lepiej zapodac tloki od cultusa, albo od hondy tylko ze splanowane
-
pierscienie prima
ma bardzo dobre, dorabiaja pod tlok glowicy nie planuj za duzo bo nie
wyrobisz na uszczelki lepiej zapodac tloki od cultusa, albo od hondy tylko
ze splanowaneAle Hondowskie tłoki są chyba aż za bardzo doprężające...
Poza tym musiałby najpierw rozwiercić cylindry z 74mm na 75mm...
Podobno pasują tłoki z Hodnowskich silników D16A9 lub D16ZC - tak twierdzą w PromotoR'ze
Kompresja z nimi by skoczyła do 12,5:1 -
Jeśli mogę zasugerować, to jak już koledzy wspominali, głowicy raczej nie planuj więcej niż 1mm.
Pierścienie RIK, chyba, że chcesz mieć kiepskie to inne, obojętnie jakie. Do 1,0 i do gti są takie same pierścienie, z tą różnicą, że jak kupisz komplet do litra, to Ci braknie na jeden cylinder .
Panewki ACL.
Pierścienie RIK w dobrej cenie dostaniesz np. tu -> www.motorex-krakow.pl, czy panewki ACL też mają, tego nie wiem - zapytaj, bo ja kupowałem u Wieśka Kusia, który robił mi wał. -
no tak, ale skoro odprezaja tloki przetaczajac je na tokarce, to rownie dobrze mozna ztoczyc garba tyle ile sie potrzebuje i dopasowac sobie stopien sprezania do potrzeb
-
okolice Rzeszowa a
co do prezentacji to na razie niema co prezentować bo nie wiele z tego auta została
ale jak skończę to zaprezentuje na razie mecze silnikto czekam i trzymam kciuki za projekt, jak skończysz to porównamy
mało gti w okolicy zostało. -
Pierścienie TP(teikuku pistons) to podobno oryginał japan do hondy między innymi i innych japanów i mocno się nad nimi zastanawiam co do panewek to myślałem nad glyco bo acl nigdzie w mieście nie dostane a już mnie trochę pali żeby bo odpalić wreszcie. Głowice splanuje tak 0.5mm i 0.2 blok dla wyrównania, uszczelkę pod głowice dopadłem oryginał z tym że mam problem z uszczelką na ssący ma ktoś namiar jakiś ??
-
wszystkie uszczelki w japan moto w rumia, wysylaja czesci kurierem. bardzo polecam ten sklep. kupuje u nich od poczatku istnienia do wszystkich aut jakie naprawiam.
-
no i gites jutro powinny być wszystkie rupieci i do końca tygodnia motorownie poskładam teraz muszę molestować rdze a jest jej troch