[GTI] Bilstein b4
-
Mam problem z doborem amorow na przod dzwonilem do 2 dystrybutorow i jeden mowi tak a drugi odwrotnie w katalogach tez jest lipa ciezko znalesc.
Generalnie chodzi o to jakie ma byc oznaczenie amora na przod vne-4690 czy vne-4810 oczywiście go gti?
nie potrafili mi powiedzieć czym sie różnią te dwa modele. Generalnie różnica w cenie to 10zł wiec żadna.Aha tu troche linków:
-http://bilstein.warszawa.pl/index.php?a=katalog&b=&c=2897
-http://bilstein.warszawa.pl/index.php?a=katalog&b=&c=2815
-http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product_sub.mhtml?car=suzukiswift;category=shockabsorbersw oficjalnym katalogu nie ma wogole gti
-http://web1.carparts-cat.com/default.aspx?30=109&52=1&10=0083192521548976018004&14=4&12=101z tego ktalogu tez nie wiele wynika
-www.quadrantsuspensions.com.au/pdf/Bilstein%20B4.pdfBemer warszawa nie wie jakie maja być
-
A nie będzie tak, że jeden jest prawy a drugi lewy?
-
nie prawy lewy to jest numerek wiecej np. 4810/11 4690/91
-
Erde pewnie pomoże, z tego co pamiętam to ma komplet B4.
-
pytalem, ma vne-4690 załozne, ale to nie przekonuje mnie w kwesti wyboru
jakis dziwny jestem.jakies pomysly czyś sie to rożni czy odpuścić i kupic te co Erde?
-
jakies pomysly czyś
sie to rożni czy odpuścić i kupic te co Erde?to skoro te pasują i na nich jeździ, oraz nic się nie dzieje to znaczy że są ok
-
pytalem, ma
vne-4690 załozne, ale to nie przekonuje mnie w kwesti wyboru
jakis dziwny
jestem.
jakies pomysly czyś
sie to rożni czy odpuścić i kupic te co Erde?Ja nie kupowałbym Bilsteina, bo większość seryjnych amorów tej firmy jest robiona od kilku lat w fabryce w Rumunii i ludzie bardzo narzekają na jakość tych amortyzatorów.
Sportowe Bile to co innego, są robione gdzie indziej, ale od cywilnych trzymałbym się z dala. -
no coś w tym jest bo założyłem gościowi do passata b4 i po roku jazdy amorki miały 50% tłumienia na diagnostyce
-
Ja nie kupowałbym
Bilsteina, bo większość seryjnych amorów tej firmy jest robiona od kilku lat w
fabryce w Rumunii i ludzie bardzo narzekają na jakość tych amortyzatorów.
Sportowe Bile to co
innego, są robione gdzie indziej, ale od cywilnych trzymałbym się z dala.Moje B4 chyba jeszcze są z poprzedniej fabryki (5 lat temu zakładałem) i się dobrze trzymają
Postaram się sprawdzić numery to Ci podam jakie ja mam. -
Fajnie by było jak byś mógł zobaczyć, a jak już będziesz patrzył to zobacz tez jaka jest grubość drutu w seryjnych sprężynach przód, tył, wiem ze sprzedajesz
Z tyłu mam b4 maja pewno z 2-3 lata w grudniu bylem na ścieżce i miały kolo 85% sprawności
na sprężynach Omp które sa twarde raczej i -40mm. W sumie od was pierwszych czytam jakieś negatywne opinie odnośnie Bilsteina.Chodzi mi bardziej o to ze możne maja inna charakterystykę niz ze nie beda pasować, ale co wszystkie świstaki by miały takie samo mocowanie ?
-
Chodzi mi bardziej
o to ze możne maja inna charakterystykę niz ze nie beda pasować, ale co wszystkie
świstaki by miały takie samo mocowanie ?Mocowanie jest takie samo w każdym mk2-mk4
-
Generalnie chodzi o to jakie ma byc oznaczenie amora na przod vne-4690 czy vne-4810 oczywiście go gti?
Sprawdziłem w karcie gwarancyjnej - mam VNE-4690
Fajnie by było jak
byś mógł zobaczyć, a jak już będziesz patrzył to zobacz tez jaka jest grubość drutu
w seryjnych sprężynach przód, tył, wiem ze sprzedajesz szczerbatyPrzód 12mm
Tył 13mm
-
a może Koni regulowane
-
a może
Koni
regulowaneAle to mi odpisujesz na mojego posta?