Mocowanie zwrotnicy w MK IV i V - serwis wzywa wszystkich
-
Informacja tutaj. Numery VIN w załączniku
-
Dzięki wielkie za wiadomośc!!! Bardzo przydatna, trzeba też ostrzec tych którzy na forum nie zaglądają!
Właśnie znalazłem swój numer vin na liście...I odrazu zajrzałem na kanał, z lewej strony od kierowcy totalnie skorodowane, blacha się rozwarstwiła, normalnie ręką wziąłem kawałek blachy ~2mm.. z prawej tak samo! Masakra, zaraz jutro się umówię do serwisu bo nie daj boże by się coś stało, nawet o tym myślec nie chce -
Mój VIN również jest na liście. U mnie na szczęście korozji brak.Jednak nie omieszkam przejechać się do ASO
-
jest i mój...
-
mojego nie ma, a kanału brak. Wczoraj byłem na przeglądzie i nic nie wykryto. Mam nadzieję, że wsio jest OKI.
-
Niech mi ktoś powie z czym to się wiąże, bo jestem laikiem w tym temacie... Nie chodzi mi o skutki, tylko co będą wymieniać
-
Zwrotnice - to co się osadza na sworzniu wahacza i wsuwa do tego amortyzator, zacisk jest na tym przykręcony, tarcza. Koroduje mocowanie, a raczej taka obejma amortyzatora.
-
Mój nr też jest
-
Ech... Gdyby tak chodziło o słynne mocowanie wahacza...
Numer mego byłego swifta też figuruje. Napiszę do serwisu, by wyszukali nową właścicielkę. -
no i moj niestety sie takze znajduje. ktos wie ile czasi zajmie to co oni beda robić ? i czy przy okazji tego będą mi coś ustawiać ? zbierzność itp ?
-
Szkoda,że mojego nie ma,może by mi naprawili to mocowanie przy okazji
-
Szkoda,że mojego
nie ma,może by mi naprawili to mocowanie przy okazjiJak zobaczą co się dzieje z tymi swiftami to bd odsyłać bez napraw bo uznają, że musieli by wszystkie wezwać na wyspawanie całej podłogi progów i zabezpieczenie tego porządnie
-
W zamian mógłbym przygarnąć wolnego od wad SSSa
-
Panowie... Chodzi o zwrotnicę, a nie o mocowanie wahaczy. Spotkałem się gdzieś kiedyś z tym, że gnije mocowanie amortyzatora - w górnej części zwrotnicy.
A tak poza tym, ja się nie załapałem na akcję.
-
Panowie... Chodzi o