Broki / kapsle - Swift MK3 1.0 G10A
-
Przeszukałem forum i nie znalazłem żadnego tematu odnośnie broków, kapsli, ewentualnie zaślepek silnika - jak zwał tak zwał.
Problem to delikatnie kapiący płyn chłodniczy spod obudowy rozrządu. Pompa wygląda na sprawną, nic nie cieknie spod simeringu (łożysko nie huczy, brak wibracji na kole). z dławika (tej małej dziurki w pompie) też nic nie leci.Gdzie znajdują się broki w tym silniku i jakie są ich wymiary?
-
Przeszukałem forum
i nie znalazłem żadnego tematu odnośnie broków, kapsli, ewentualnie zaślepek silnika- jak zwał tak zwał.
Problem to
delikatnie kapiący płyn chłodniczy spod obudowy rozrządu. Pompa wygląda na sprawną,
nic nie cieknie spod simeringu (łożysko nie huczy, brak wibracji na kole). z dławika
(tej małej dziurki w pompie) też nic nie leci.
Gdzie znajdują się
broki w tym silniku i jakie są ich wymiary?
Producent nie przewidział takich rzeczy.
Ściągnij osłonę rozrządu, bo uszczelka pompy nie jest okrągła i pewnie cieknie akuratnie w miejscu pod osłoną. - jak zwał tak zwał.
-
Producent nie
przewidział takich rzeczy.
Ściągnij osłonę
rozrządu, bo uszczelka pompy nie jest okrągła i pewnie cieknie akuratnie w miejscu
pod osłoną.Czyli jutro muszę to wszystko wybebeszyć...
-
Czyli jutro muszę
to wszystko wybebeszyć...Możesz kiedy Ci pasuje, ale roboty nie unikniesz.
Skoro twierdzisz, że pompa jest ok to lepiej kup sobie wcześniej uszczelkę i pojemnik na płyn chłodzący, bo trzeba spuścić z chłodnicy. -
Możesz kiedy Ci
pasuje, ale roboty nie unikniesz.
Skoro twierdzisz,
że pompa jest ok to lepiej kup sobie wcześniej uszczelkę i pojemnik na płyn
chłodzący, bo trzeba spuścić z chłodnicy.nanbu dziękuję za pomoc
-
Walnęła uszczelka pod pompą wody. Niestety uszczelki dokupić się nie da... Zmówiłem nową pompę (48 euro), wymieniam komplet, nie będę kleił nic na silikon. Rozbabranie wszystkiego zajęło mi godzinkę