TPS 1.3 8v czemu dwa rodzaje


  • Użytkownik archiwalny

    Tutaj wklejam ten jaki ja mam i pytam jak go regulowac? Oczywiscie mam 1.38v
    http://allegro.pl/suzuki-swift-1-0-91r-czujnik-przepustnicy-i1274321859.html

    A tutaj w sklepie jak wybieram specyfikacje modelu mojego pokazuje sie taki
    oto typ? Wiec o co chodzi?

    http://www.motoneo.pl/m-SUZUKI-1996-SWIF...tnicy.html#kat1

    Jak co ktory mam kupić czy najpierw regulowac?
    Nowy trzeba też regulowac?

    Mam tak ze jak wykrece auto na 1 biegu powyżej 3tysiecy zmienie doslownie w ulamkach sekundy na 2jke by obroty nie spadly ponizej dwuch tyskow a potem 3-5tyskow i zmiana na 3jke by nie spadly to ma buta. A jak jade normalnie uwazam na spalanie to miedzy 2000-3000 zmieniam to ma muła. A mam spalanie 7.6 przy jezdzie na mola na miescie no i szarpie ale na cieplym tylko na zimnym nie. Czekam na nowy filtr powietrza i paliwa potem sie biore za tpsa jak nie pomoże. I wyskakuje błąd tpsa na kompie.
    Ale to chyba nie normalne ze po wcisnieciu sprzegla nagle tak szybko obroty spadaja?
    Powyzej 3000 zaczyna wyc juz glosno w kabinie na zewnatz nie wiem jak jest. Tlumik mam bosala caly zdrowy. Wogóle to mam 45tysiecy przebiegu i możliwe ze przebieg jest prawdziwy. Chyba autko stalo w autohausie 10 lat ;p Bo spoczelo tam z 39 tysiacami.
    Wszystkie orginalne gumy i czesci oprucz sprzegla valeo ktore ja wstawilem. A to co wyciagneli to orginalne japonskie. Gumy i weze troche sparciale np przeguby ale nie dziurawe i na orginalnych opaskach i wszedzie pisze made in japan.A na dole konserwacja jest stara ale twarda widac ze orginalna.
    Mam nadzieje ze nie zacznie sie sypac za mocno hehe odpukac.
    Niektórzy pisza zeby jakies blaszki w tpsie przestawiac? Trzeba go rozebrac? omomierz mam porzadny tzn chiński niby niemiecki:P Diody bada itd temp.


  • Użytkownik archiwalny

    Ten drugi to chyba do mk2


Log in to reply