Czarna świeca w Gti
-
widziales to?
http://www.126fan.pl/www/swiece.htm -
Zamien wtryski miejscami i zobacz czy problem wystepuje na innym cylindrze (zapamietaj ktory wtrysk byl na tym najgorszym i gdzie go wlozysz). Jezeli dalej bedzie problem na tymsamym cylindrze, to albo problem z rozdzielaczem na tym cylindrze albo jakas lipa w glowicy - padniety popychacz, sprezynka, zawory nieszczelne.
Cisnienie sprezania 11,5 zasadniczo kwalifikuje silnik do remontu jezeli mierzyles na cieplym silniku i dobrym akumulatorze... -
ja na zimnym nie mam na zadnym ponizej 14 a na marginesie roznica miedzy cieplym a zimnym jest prawie zadna przynajmniej w moim wypadku.
-
widziales to?
http://www.126fan.pl/www/swiece.htmU mnie jest sytuacja 3,4 na skrajnym cylindrze od strony rozrządu, pozostałe świece ładne z odpowiednim popiołkiem. Mieszkam na brzegu miasta więc nie przebywam krótkich tras, a na wolnych obrotach...któż jeździ SS Gti na wolnych obrotach??
Silnik jest przewidziany do remontu i delikatnej modyfikacji jak spadną śniegi i zamieszka w garażu na stałe. Póki co gnębi mnie problem tej świecy.
-
U mnie jest
sytuacja 3,4 na skrajnym cylindrze od strony rozrządu, pozostałe świece ładne z
odpowiednim popiołkiem. Mieszkam na brzegu miasta więc nie przebywam krótkich tras,
a na wolnych obrotach...któż jeździ SS Gti na wolnych obrotach??
Silnik jest
przewidziany do remontu i delikatnej modyfikacji jak spadną śniegi i zamieszka w
garażu na stałe. Póki co gnębi mnie problem tej świecy.Jeśli jest czarna i osad jest tłusty to pewnie pierścień na tym cylindrze jest padnięty. To sprężanie pokazuje, że silnik zdycha...
-
no to pozostaje przelozyc wtryski jesli dalej bedzie to samo to sadze ze trzeba bedzie sprawdzic ile masz na garkach.
-
no to pozostaje
przelozyc wtryski jesli dalej bedzie to samo to sadze ze trzeba bedzie sprawdzic ile
masz na garkach.No przecież w poprzednim poście kolega pisał o pomiarach kompresji
-
nie zauwazylem nie bijcie:D
-
Kolego, ubywa oleju silnikowego w Twoim samochodzie?
-
Kolego, ubywa oleju
silnikowego w Twoim samochodzie?Odkąd usunąłem wyciek z pod miski to nie ubywa...a przynajmniej od wymiany do wymiany nie uzupełniam (nie mylić z "nie sprawdzam") Ogólnie silnik chodzi ładnie - równo, nie czuć by był słaby, choć z drugim SS Gti nie porównywałem.
Ogólnie nagar na świecy nie jest olejowy, tylko jak ze złego spalania - jakby zbyt bogata mieszanka. Muszę sprawdzić wtryski, bo to mnie kłopocze...ogólnie mam zgromadzone troche rzeczy plany na zimowe dłubanie w garażu z moim Suzukiem i chciałem uniknąć sytuacji, że coś pominę jak będę miał serce na wierzchu.