Przejdź do treści
  • Kategorie
  • Ostatnie
  • Tagi
  • Popularne
  • Użytkownicy
  • Grupy
  • Szukaj
Skórki
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • Domyślna (Brak skórki)
  • Brak skórki
Zwiń
zlosniki.pl
  1. Start
  2. SUZUKI SWIFT / ALTO / IGNIS - forum
  3. Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
  4. Jak najszybciej i bezpiecznie ściągnąć deskę rozdzielczą?

Jak najszybciej i bezpiecznie ściągnąć deskę rozdzielczą?

Zaplanowany Przypięty Zablokowany Przeniesiony Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
30 Posty 11 Uczestników 443 Wyświetlenia
  • Najpierw najstarsze
  • Najpierw najnowsze
  • Najwięcej głosów
Odpowiedz
  • Odpowiedz, zakładając nowy temat
Zaloguj się, aby odpowiedzieć
Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
  • S Niedostępny
    S Niedostępny
    simon2312
    Użytkownik archiwalny
    napisał ostatnio edytowany przez simon2312
    #21

    Nie wiem, czy do
    sedana będzie pasowała...
    Przednie kubełki
    bym wolał, ale wysyłka z Poznania będzie droga - aż tak mi na tym nie zależy

    Bo to jest warte jedynie piwko więc nie mów że szkoda i że mogłem sprzedać

    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
    0
    • L Niedostępny
      L Niedostępny
      likaon
      napisał ostatnio edytowany przez likaon
      #22

      Witam, mam troszkę problemów z zdemontowaniem deski rozdzielczej, chodzi o to że chciałbym się dostać do komputerka,od dołu nie dałem rady się dostać, autko to suzuki swift gti, zdemontowałem już osłony stacyjki, odkręciłem śrubki przy kapliczce,wykręciłem 3 śruby na podszybiu, no i tutaj nie wiem co dalej, czy da się zdjąć samą górę deski o ile jest to część oddzielna ?

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
      0
      • S Niedostępny
        S Niedostępny
        simon2312
        Użytkownik archiwalny
        napisał ostatnio edytowany przez simon2312
        #23

        Witam, mam troszkę
        problemów z zdemontowaniem deski rozdzielczej, chodzi o to że chciałbym się dostać
        do komputerka,od dołu nie dałem rady się dostać, autko to suzuki swift gti,
        zdemontowałem już osłony stacyjki, odkręciłem śrubki przy kapliczce,wykręciłem 3
        śruby na podszybiu, no i tutaj nie wiem co dalej, czy da się zdjąć samą górę deski o
        ile jest to część oddzielna ?

        Z tego co pamiętam to nie trzeba ściągać całej tapicerki żeby dostać się do kompa, ale nie wiem jak jest w gti bo ja mam mkv

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
        0
        • L Niedostępny
          L Niedostępny
          likaon
          napisał ostatnio edytowany przez likaon
          #24

          Kurcze, bo taki ładny komputerek sobie polutowałem, przełączniczek mam że albo tryb sport, czyli odcinka 8700 itd, albo normalny tryb czyli odcinka 7500 itd.
          Dziś dalej będę kminił gdzie te śrubki mogą być.

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
          0
          • P Niedostępny
            P Niedostępny
            przemo90lodz
            Użytkownik archiwalny
            napisał ostatnio edytowany przez przemo90lodz
            #25

            Kurcze, bo taki
            ładny komputerek sobie polutowałem, przełączniczek mam że albo tryb sport, czyli
            odcinka 8700 itd, albo normalny tryb czyli odcinka 7500 itd.
            Dziś dalej będę
            kminił gdzie te śrubki mogą być.

            Może zapytaj Erdego bo on w swojej rajdówie deskę ostatnio zdejmował coś mi się kojarzy więc powinien wiedzieć

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
            0
            • D Niedostępny
              D Niedostępny
              dawcy
              Użytkownik archiwalny
              napisał ostatnio edytowany przez dawcy
              #26

              A po kiego grzyba deskę demontować by kompa wytargać?? Jak wystarczy odkręcić osłonkę głośnika i głośnik (jeśli jest). Śrubokrętem odkręcasz jedną śrubkę (drugą luzujesz) od skrzynki bezpieczników. Korbką i płaską 10 odkręcasz 3 śruby, śrubokrętem sobie pomagasz przy wypinaniu 3ech wtyczek i komputer masz w rękach. Żadna filozofija.

              PS: możesz zdradzić jak zwiększałeś kaganiec?

              1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
              0
              • L Niedostępny
                L Niedostępny
                likaon
                napisał ostatnio edytowany przez likaon
                #27

                Dzięki,czyli jednak da się dojść od dołu do niego,dziś czasu nie miałem aby zdemontować wszystko, kolega zrobił mi czip na epromie 27c256, ja je polutowałem tak, że jeden eprom siedzi na drugim, przełącznik jest dany na nogę 21 czyli chip enable, jeżeli noga 21 jest zwarta do masy to pierwszy eprom działa, a drugi jest podłączony do np: zasilania przez rezystor, chodzi o to aby nie wisiał w powietrzu bo a nóż widelec zadziała , jeżeli przełączę to sytuacja odwrotna, 2 czip działa a 1 nie.
                Ktoś powie że aaaaa po co tak, to proste, do upalania chciałbym mieć tryb sport, do jazdy do pracy tryb normalny.
                Benzyna tylko 98 na trybie sport ponieważ może wystąpić spalanie stukowe.
                Mam więcej tych epromów, ale wolę na razie przetestować na swoim gti, chciałbym sam sobie zrobić mapę wtrysku ale problem w tym że na razie nie wiem jak ogarnąć AFR itd

                Komputery które mam obecnie wsadzony i ten co leży na półce mają oznaczenie I2.

                Jak już wszystko zadziała to wtedy dopiero zapodam zdjęcia jakiekolwiek.

                1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                0
                • E Niedostępny
                  E Niedostępny
                  Erde
                  Użytkownik archiwalny
                  napisał ostatnio edytowany przez Erde
                  #28

                  Ktoś powie że aaaaa
                  po co tak, to proste, do upalania chciałbym mieć tryb sport, do jazdy do pracy tryb
                  normalny.
                  Benzyna tylko 98 na
                  trybie sport ponieważ może wystąpić spalanie stukowe.
                  Mam więcej tych
                  epromów, ale wolę na razie przetestować na swoim gti, chciałbym sam sobie zrobić
                  mapę wtrysku ale problem w tym że na razie nie wiem jak ogarnąć AFR itd

                  Będziesz sprawdzał na hamowni czy faktycznie coś daje taki chip i czy AFR Ci się nie rozjedzie?
                  Bo mi się wydaje, że jedyne do czego się może przydać to przesunięcie odcinki a właściwą mapę trzeba zrobić indywidualnie pod dany silnik np. w jakiejś śwince...

                  1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                  0
                  • L Niedostępny
                    L Niedostępny
                    likaon
                    napisał ostatnio edytowany przez likaon
                    #29

                    Wręcz bezapelacyjnie muszę podjechać na jakąś hamownię,jak znajdę jakąś sensowną cenowo wraz z miarodajnymi wynikami to będę baardzo zadowolony, boję się że zrobię kuku dżitiajowi, a wątpię żeby ktoś potem chciałby mi pomóc przy remoncie, no chyba że mechanior jak mu kaski do kieszeni wrzucę.
                    Dziś dalsze wyjmowanie komputra, trzymać kciuki.

                    Dodam jeszcze, że wpadłem na inny pomysł, aby skopiować program ze zmienioną odcinką w to miejsce, gdzie jest pusto w oryginalnym epromie, i też przełączniczkiem zmieniać adresy początkowe.

                    Panowie, Sukces! po godzinnej walce z wyjęciem kompa między deską rozdzielczą a czymś w rodzaju podpory, wsadziłem mój przerobiony komp z przełącznikiem, zdążyłem jedynie co prawda nagrać piłowanie :(:(:( malucha do 8700, ale przełącznik działa i mam 8700 jak i 7500
                    Zrobiłem to tak, że nadpisałem nad oryginalnym programem, między adresami 0000 a 4000, dodatkowy program, a steruję nim tak że podaję na nogę 27(A14) masę, jeżeli przełącznik jest w pozycji pierwszej, a w pozycji drugiej masa jest po prostu odłączona, zasilanie tejże nogi jest poprowadzone przez rezystor i tyle, to działa

                    http://w311.wrzuta.pl/film/372PT5lXXFe/snc00059

                    1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                    0
                    • S Niedostępny
                      S Niedostępny
                      Spookie
                      Użytkownik archiwalny
                      napisał ostatnio edytowany przez Spookie
                      #30

                      Dobra kontynując
                      mój elaborat...
                      Po wyciągnieciu
                      licznika wg FAQ umieszczonego na forum wyciągamy wszystkie przełączniki pod
                      licznikiem (obok kierownicy) i je odłączamy...
                      Następnie

                      Szukam i nie mogę znaleźć - można prosić o link ? (spaliły mi się lampeczki od podświetlenia prędkościomierza i w nocy nie widzę prędkości, przebiegu ani stanu paliwa i muszę naprawić podświetlenie lewej strony tablicy rozdzielczej)

                      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź
                      0
                      Odpowiedz
                      • Odpowiedz, zakładając nowy temat
                      Zaloguj się, aby odpowiedzieć
                      • Najpierw najstarsze
                      • Najpierw najnowsze
                      • Najwięcej głosów


                      • 1
                      • 2
                      • Zaloguj się

                      • Nie masz konta? Zarejestruj się

                      • Aby wyszukiwać zaloguj się lub zarejestruj.
                      • Pierwszy post
                        Ostatni post
                      0
                      • Kategorie
                      • Ostatnie
                      • Tagi
                      • Popularne
                      • Użytkownicy
                      • Grupy
                      • Szukaj