[MK2] 1.3 GS Pare pytań i problemów.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam!

    Zostałem szczęśliwym posiadaczem swifta Mk2.

    Mam problem, sprzęgło łapie bardzo wysoko i ogólnie się ślizga, trzeba będzie wymienić. Patrzyłem na ceny, są dość wysokie, zna ktoś jakiś sklep, gdzie dostane tanie sprzęgło?
    A może warto używke kupić? Od jakich modeli będą pasowały?

    Następnie wyrobione teleskopy szyby tylnej, będą pasowały od swifta mk3? To samo półka tylna, będzie od trójki pasować?

    Wyją też dośc solidnie przednie łożyska, czy jest problem z ich wymianą? Ktoś przybliży jak to zrobić? Chciałbym spróbować sam.

    tak samo tłumik końcowy, jak jest mocowany trzeba coś spawać, czy dam rade w garażu?

    Pozdrowienia!


  • Użytkownik archiwalny

    Mam problem,

    Tak masz, bo jakbyś użył wyszukiwarki to na wszystkie pytania znalazłbyś odpowiedź, aż chce się zanucić "ale to już było".

    Co do kupna używanego sprzęgła to bez komentarza


  • Użytkownik archiwalny

    Nanbu dzieki za przywitanie, ale jak nie chcesz pomóc to możesz swoje bezwartościowe uwagi zachować dla siebie.

    W Wyszukiwarce po wpisaniu "MK2" nic ciekawego nie wyskakuje. Być może źle szukam, jestem nowy w temacie forów internetowych.

    Jets sporo tematów odnośnie mk3, ale nie wiem jak z kompatybilnością częśći między mk2 a mk3.

    Pozdrawiam i proszę o pomoc.


  • Użytkownik archiwalny

    z tłumikiem to zależy o co pytasz? Chcesz wymienić? Oryginalnie na przykład w 1.0 jest to jedna część razem z tłumikiem środkowym i dopiero gdzieś po środku auta można to rozłączyć, ale wiem, że są też takie zestawy gdzie tłumik końcowy się osobno przykręca. Sam tłumik jest zamocowany na trzech wieszakach (dwa od strony zewnętrznej i jeden od wewnętrznej przy końcu auta)


  • Użytkownik archiwalny

    Witam ponownie.

    Zabrałem się za swifta z kolegą, opiszę tutaj moje spostrzeżenia.

    Obuyło się bez wymiany sprzęgła, stwierdziliśmy z kolega , że linka sprzęgła jest za mocnoalbo za słabo? naciągnięta, w kazdym razie po regulacji sprzegielko lapie idealnie, czy to mozliwe, ze to byla kwestia tylko regulacji? Czytalem tu na forum, ze tka regulacja zazwyczaj daje tylko efekt na krotki czas.

    Przy okazji wymienilismy wyjące tylne łożysko (20minut roboty, prosta sprawa)

    Po wymianie łożyska okazało się, że tłumik nie jest wcale taki głośny, a nawet ma dość ładny "rajdowy" dźwięk ;-)

    Teleskopy kupione na szrocie zdają egzamin.

    Pozdrawiam i dzięki za pomoc wszystkim!


Log in to reply