Big problem z mk2 1,3 4WD -Paliwo-
-
Mam big problem Mając mało paliwa objechałem rondo z duża prędkością Przy wyjezdzie samochód się zaczymał Pomyślałęm sobie że paliwo sie przelało na prawą strone odczekałem chwilke Poruszałem budą I nie chce zapalić Wlałem do baku ok 17 litrów Wsklazówka wskazuje 85 % skali i dalej nie pali Iskra jest bo sprawdzałem Prosze o pomoc bo nie wiem od czego zacząć Bardzo dziękuje za pomoc
-
Posprawdzaj wężyki podciśnienia w komorze silnika. Mi np. przy skręcie ostrym skręcaniu w lewo przerywał silnik, po wymianie prowizory poprzedniego właściciela - zamiast węża podciśnienieowego był jak od spryskiwaczy i go wessało.
Sprawdź czy jakiś czujnik się nie odczepił. Wybłyskaj błędy. A słychać pompę w ogóle, że działa? -
a może podniosłeś syf z dna zbiornika i zatkałeś filtr paliwa??
-
Posprawdzaj wężyki podciśnienia w komorze silnika. Mi np. przy skręcie ostrym skręcaniu w lewo
przerywał silnik, po wymianie prowizory poprzedniego właściciela - zamiast węża
podciśnienieowego był jak od spryskiwaczy i go wessało.
Sprawdź czy jakiś czujnik się nie odczepił. Wybłyskaj błędy. A słychać pompę w ogóle, że działa?Poprzedni właściciel cos wspominał o wężykam przy układzie wtryskowym dziwi mnie fakt że układ sam się nie odpowietrza Słychać pompe paliwa Również obstawiam że jest zatkany "smok" Z wybłyskaniem błędów będzie problem bo żaden sposób nie działą I to mnie martwi Najgorsze jest to że nie ma fachowej literatury do mk2 W tedy widząc układ na zdjęciu Zobaczyłbym czy wszystko jest ok jutro będe się z tym męczył Napisze co i jak
-
Poprzedni właściciel cos wspominał o wężykam przy układzie wtryskowym dziwi mnie fakt że układ
sam się nie odpowietrza Słychać pompe paliwa Również obstawiam że jest zatkany "smok" Z
wybłyskaniem błędów będzie problem bo żaden sposób nie działą I to mnie martwi Najgorsze
jest to że nie ma fachowej literatury do mk2 W tedy widząc układ na zdjęciu Zobaczyłbym czy
wszystko jest ok jutro będe się z tym męczył Napisze co i jakSprawa wygląda następujaco Żyby powtórnie odpalić trzeba sciągnąć przewody paliwowe z układu wtryskowego Dodatkowo je jeszcze przedmuchałem Kilka razy przekreciłęm stacyjke do pozycji ON i później start i odpalił Wniosek jest taki że trzeba odpowietrzyć układ (Totalny bezsens) Dzięki chłopaki za pomoc