[3d] czy jest mozliwosc zamontowania elektrycznych szyb przednich???


  • Użytkownik archiwalny

    tak jak w tytule.. i dodatkowe pytanko. czy elektryczne szyby od sedana beda pasowac??? co z sterownikami??? gdzie je upchac???


  • Użytkownik archiwalny

    tak jak w tytule..

    jest, ja mam elektryczną szybę kierowcy,

    czy elektryczne szyby od sedana beda pasowac???

    tego nie wiem.. może okazać się że nie

    co z sterownikami??? gdzie je upchac???

    albo rzeźbisz z jakimiś uniwersalnymi sterownikami i montujesz je tam gdzie ci wygodnie, albo kupujesz oryginalne i wtedy musisz też kupić boczki od drzwi..


  • Użytkownik archiwalny

    tak jak w tytule.. i dodatkowe pytanko. czy elektryczne szyby od sedana beda pasowac??? co z
    sterownikami??? gdzie je upchac???

    Od sedana mogą nie pasować... inna szerokość szyby... inne drzwi (miejsca otworów na śruby itp). Ja założyłem zestaw uniwersalnych elektrycznych szyb taki z allegro i chodzi super ale najpierw musiałem doprowadzić szyby do takiego stanu żeby podczas kręcenia korbką chodziły lekko.


  • Użytkownik archiwalny

    tak jak w tytule.. i dodatkowe pytanko. czy elektryczne szyby od sedana beda pasowac??? co z
    sterownikami??? gdzie je upchac???

    rzezbisz jak kon pod gore..poszukaj na alledrogo swifta do rozbiorki z tymi szybami..kup caly zestaw i zamontuj..lacznie z boczkami tapicerskimi..MKV ma w swoim takie dokladane elektrycne szyby..i wyglada to hmm..oryginalnie <img src="/images/graemlins/rotfl.gif" alt="" /> takie pudeleczka "doklejone" do boczkow


  • Użytkownik archiwalny

    elektrycne szyby..i wyglada to hmm..oryginalnie takie pudeleczka "doklejone" do boczkow

    Zartujesz, nie sa dedykowane?


  • Użytkownik archiwalny

    Zartujesz, nie sa dedykowane?

    pewnie sa..ale tylko do tego jednego egzemplarza <img src="/images/graemlins/myjzeby.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    tak jak w tytule.. i dodatkowe pytanko. czy elektryczne
    szyby od sedana beda pasowac??? co z
    sterownikami??? gdzie je upchac???

    kupic z rozibta wszystkie bebechy do elektrykow


  • Użytkownik archiwalny

    no dobra... w 3d sa gdzies standardowo zainstalowane elek. szyby??? od jakiego modelu szukac... GLS albo GLX ??? a boczki od sedana pasuja???


  • Użytkownik archiwalny

    Zartujesz, nie sa dedykowane?

    Dedykowane chyba <img src="/images/graemlins/jezor.gif" alt="" />
    Reno22 mówi, że takie w GTi mk2 montowano podobno... w każdym razie było już jak kupowałem i działa... a producentem takiego wynalazku jest Hella <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    no dobra... w 3d sa gdzies standardowo zainstalowane elek. szyby??? od jakiego modelu szukac...
    GLS albo GLX ??? a boczki od sedana pasuja???

    jak moga pasowac boczki od sedana skora sedan ma krotsze drzwi? <img src="/images/graemlins/sciana.gif" alt="" /> co za roznica czy glx czy gls czy cokolwiek innego..jak znajdziesz na allegro czy na szrocie zestaw elektrycznych szyb od 3D to bedzie ci dokladnie wszystko jedno..mozesz rownie dobrze szukac od GTI jesli robi ci to jakakolwiek ronice


  • Użytkownik archiwalny

    tylko wlasnie ciezko znalesc od 3d.......


  • Użytkownik archiwalny

    tylko wlasnie ciezko znalesc od 3d.......

    na allegro tego pełno jest tylko że przeważnie są wystawione inne części a na aukcji gość pisze że ma też resztę rzeczy więc musisz pytać sprzedawców.


  • Użytkownik archiwalny

    i dlatego uwazam wlasnie ze ciezko znalesc... bo musialbym wykonac setke telefonow.... no oki jakos dam rade


  • Użytkownik archiwalny

    i dlatego uwazam wlasnie ze ciezko znalesc... bo
    musialbym wykonac setke telefonow.... no oki jakos
    dam rade

    ciezko ... 5 minut roboty ...


  • Użytkownik archiwalny

    i dlatego uwazam wlasnie ze ciezko znalesc... bo musialbym wykonac setke telefonow.... no oki
    jakos dam rade

    to wez zadzwon do ASO suzuki...jeden telefon i napewno ci zalatwia te mechanizmy <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> nie rozumiem zupelnie twojej logiki..oczekujesz ze ktos ci do domu przyniesie? allegro to najprostszy sposob znalezenia tego..ale jesli nadal za trudny to moze jednak latwiej bedzie ci od czasu do czasu pokrecic tymi korbkami <img src="/images/graemlins/devil.gif" alt="" />


Log in to reply