[8V] Łożyska i uszczelniacz - jak to z nimi jest?
-
Przy wymianie oleju w silniku wyszło, że kończy się łożysko w kole z tyłu. I tu pytanie piersze:
Jak to jest z tymi tylnymi łożyskami w sedanie. W InterCarsie według katalogu wychodzi że wymiania się samo łożysko (85zł - wersja bardzo optymistyczna), ale przedlądając forum wynika, że wymiania się z piastą, i taką informację dostałem w drugim sklepie z częściami do japońców (315zł Korea lub 400zł Japan). Może ktoś praktykował i da jednoznaczą odpowiedź? Wiem że najprościej byłoby wywalić stare i zobaczyć co tam siedzi, ale używam auta na codzień i niebardzo mogę sobie na to pozwolić. Ewentualnie czy niema jakiegoś sposobu na "tuning" tego - np kupić na szrocie używane piasty od 3D i wymienić same łożyska?
Pytanie 2:
Czy są gdzieś dostępne (poza ASO) uszczelniacze wybieraka skrzyni biegów, bo też sie kończy i cieknie oliwa? -
w sedanie wymienia się całe piasty, moim zdaniem nie da się rozebrać piasty i wymienić samego łożyska. Kupno używaek to zawsze loteria, ale ja kupowałem po 80 pln na szrocie więc gra warta świeczki