Falujące obroty przy średnio nagrzanym - Favorit
-
Witam. Zmagam się z pewnym problemem od jakiegoś czasu. Mianowicie kiedy odpale moją Fav wszystko jest ok. Na gazie i benzyne odpala bez problemów. Po chwili kiedy sie silinik troche ugrzeje i ma gdzies 40 - 60 stopni (na biegu jałowym) zaczynają falować obroty (300 - 800 ok) Kiedy już silnik osiagnie 80 C wszystko wraca do normy obroty nie falują. Silnik chodzi ok, nie zauwazam zadnych spadków mocy itp. Jedynym problemem są te obroty. Dzieje sie to na gazie i na benzynie. Ktos ma jakieś pomysły ??
-
to chyba standard w fav:)
-
Witam. Zmagam się z pewnym problemem od jakiegoś czasu. Mianowicie kiedy odpale moją Fav
wszystko jest ok. Na gazie i benzyne odpala bez problemów. Po chwili kiedy sie silinik
troche ugrzeje i ma gdzies 40 - 60 stopni (na biegu jałowym) zaczynają falować obroty (300- 800 ok) Kiedy już silnik osiagnie 80 C wszystko wraca do normy obroty nie falują.
Silnik chodzi ok, nie zauwazam zadnych spadków mocy itp. Jedynym problemem są te obroty.
Dzieje sie to na gazie i na benzynie. Ktos ma jakieś pomysły ??
Jestem użytkownikiem samochodu marki skoda Favorit i miałem podobny problem ,z tym
,że jeżdżę tylko na benzynie,po nagrzaniu ,falowały obroty i paliła jak czołg,tj .ok 15 l/100 km,okazało sie ,że "wysiadła" membrana w "ekonomizerze"(gaźnik)...koszt zakupu - 25 zł.wymiany - 0 sam to zrobiłem,obniżyłem wolne obroty i jest b.dobrze.Zainteresowanych informuję,że "to" z lewej(na foto) jest tym urządzeniem z tą membraną,a po prawej to elektrozawór wolnych obrotów,który też "nawalił" - 800 ok) Kiedy już silnik osiagnie 80 C wszystko wraca do normy obroty nie falują.