zlosniki.pl
    • Zarejestruj się
    • Zaloguj się
    • Szukaj
    • Kategorie
    • Ostatnie
    • Tagi
    • Popularne
    • Użytkownicy
    • Grupy
    • Szukaj

    [1.3 8V] Kod błędu 22. Co oznacza?

    Kącik techniczny - Swift do 2003 r.
    3
    4
    49
    Załaduj więcej postów
    • Najpierw najstarsze
    • Najpierw najnowsze
    • Najwięcej głosów
    Odpowiedz
    • Odpowiedz, zakładając nowy temat
    Zaloguj się, aby odpowiedzieć
    Ten temat został usunięty. Mogą go zobaczyć tylko użytkownicy upoważnieni do zarządzania tematami.
    • Y
      Yeti Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Yeti

      Co to może być za błąd na stronie jest 21 i 23, chwilowo nie mam dostępu do AutoDaty. Objawy są takie że auto (Swift 94 G13BA) muli i zrywa na zimnym w zakresie od 1200 do 2000 obrotów i szarpie jak się wciśnie gaz i trzyma w jednej pozycji, obroty potrafią skakać w góre i w dół od 500. Chyba padł 21 czyli czujnik położenia przepustnicy ale nie mam pewności. Bo szkoda by bylo wymieniać coś co jest dobre. Swoją drogą to czy w tych Swiftach nie ma silnika krokowego ?

      1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
      • R
        radek84 Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez radek84

        Czujnik położenia przepustnicy...zbyt duże napęcie.

        1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
        • Y
          Yeti Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez Yeti

          Czujnik położenia przepustnicy...zbyt duże napęcie.

          Wielkie dzięki

          1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
          • R
            rafffcio Użytkownik archiwalny ostatnio edytowany przez rafffcio

            Mozesz sprobowac poruszac tym czujnikiem. U mnie zanim padl to mialem wlasnie takie objawy jak ty opisujesz. Obroty szalaly sobie gora, dol i wogole. A pozniej panie kaplica i do wymiany.
            A z tym poruszaniem (odkrecic i dokrecic na nowo) to pisze dlatego ze podobna sytuacje mial ostatnio nasz kolega GTi z Brzegu. Wyblyskalo mu 22 i myslelismy ze padl TPS ale okazalo sie ze byl chyba pod zlym katem zamocowany.

            Natomiast jesli ci juz padnie TPS (odpukac) to nalezy go wypiac z kostki i zresetowac kompa. U mnie przy wpietym zepsutym czujniku samochod nie wkrecal sie powyrzej 2500tys.

            Pozdrawiam.

            1 odpowiedź Ostatnia odpowiedź Odpowiedz Cytuj 0
            • 1 / 1
            • Pierwszy post
              Ostatni post