dziwne obroty
-
sprawa wyglada tak, odpalę autko przejade kawałeczek silnik sie nagrzeje odpowiednio i dojade do np skrzyzowania wrzuce luz i obroty sa około 800-900 innym znowu razem wszystko sie powtarza ale obrotu sa w granicach 500-600, wydaje mi sie że wpływ na to może mieć aparat zapłonowy co odpalenie to inne obroty biegu jałowego, chyba że to coś innego, tylko co ???
-
sprawa wyglada tak, odpalę autko przejade kawałeczek silnik sie nagrzeje odpowiednio i dojade do
np skrzyzowania wrzuce luz i obroty sa około 800-900 innym znowu razem wszystko sie
powtarza ale obrotu sa w granicach 500-600, wydaje mi sie że wpływ na to może mieć aparat
zapłonowy co odpalenie to inne obroty biegu jałowego, chyba że to coś innego, tylko co ???tzn obroty równo trzymają tylko przy zatrzymywaniach są różnych wartości, tak??
mam ten sam problem
u mnie waha się w granicach od 800 a nawet czasem dochodzi do 1100na początku myslałem że się linka od gazu przycina, bo fakt była w jednym miejscu rozbebeszona
wymieniłem ją ale to nic nie dało
regulacja naciągu też nie pomagama ktos jakieś pomysły???
-
Mam to samo hehe
Z tego co mi mówił mechanik to ja mam za duże opór na cewce od aparatu zapłonowego -
tzn obroty równo trzymają tylko przy zatrzymywaniach są
różnych wartości, tak??
mam ten sam problem
u mnie waha się w granicach od 800 a nawet czasem
dochodzi do 1100
na początku myslałem że się linka od gazu przycina, bo
fakt była w jednym miejscu rozbebeszona
wymieniłem ją ale to nic nie dało
regulacja naciągu też nie pomaga
ma ktos jakieś pomysły???Cześć! trzeba posprawdzać podstawowe sprawy palec kopółka może być walniety aparat zapołonowy, filtry itp regulacja gaźnika itp to co można bez większych nakładów kupić i posprawdzać. U mnie jest tak kiedy ssanie się wyłączy to samochód trzyma obroty 1000 jak zaczynam jeżdzić to co skrzyżowanie zmieniają się od 700 do 1200. i wszystko już posprawdzałem i wyregulowałem. Jeden znajomy powiedział mi że urządzenie z membraną(tylko nie wiem które ) jest już do wymiany bo membrana jest już ze starości sparciała i raz wolno odbija a raz szybko i to jest powodem zmian stanów obrotów. Dodam że jak jadę spokojnie to wszystko ok trzyma obroty a wahania są w granicach -+100 natomiast jak zaczne dynamicznie jeżdzić to różnica jest już większa. Czekam na jakieś sugestie czy to mogłoby być to o czym piszę. Pozdrawiam
-
Cześć! trzeba posprawdzać podstawowe sprawy palec kopółka może być walniety aparat zapołonowy,
filtry itp regulacja gaźnika itp to co można bez większych nakładów kupić i posprawdzać. U
mnie jest tak kiedy ssanie się wyłączy to samochód trzyma obroty 1000 jak zaczynam jeżdzić
to co skrzyżowanie zmieniają się od 700 do 1200. i wszystko już posprawdzałem i
wyregulowałem. Jeden znajomy powiedział mi że urządzenie z membraną(tylko nie wiem które )
jest już do wymiany bo membrana jest już ze starości sparciała i raz wolno odbija a raz
szybko i to jest powodem zmian stanów obrotów. Dodam że jak jadę spokojnie to wszystko ok
trzyma obroty a wahania są w granicach -+100 natomiast jak zaczne dynamicznie jeżdzić to
różnica jest już większa. Czekam na jakieś sugestie czy to mogłoby być to o czym piszę.
Pozdrawiamjeśli chodzi o palec, kopułke i aparat to raczej w porządku
nie weim czy rzecz może się tyczyć gaźnika,
za nidługo będe go gruntownie czyścił i regulował
zobaczymy co to da