Favoritka - Prosze o sugestie i pomoc.


  • Użytkownik archiwalny

    Pierwsza sprawa!!! Kupilem fav w maju 2004.okazalo sie ze byla bita. Zaczela mi brac plyn chlodniczy. Wymienilem termostat, uszczelke pod glowica ( 2 razy ), rozrzad, a ta malpa dalej bierze plyn. Mam nowe pierscionki. Idzie jak burza nie narzekam by nie miala kopa. Tylko ubywa mi non stop plynu. Wycieku nie ma!!! Mial ktos cos podobnego???? Prosze o sugestie w tej sprawie.
    Sprawa 2 potrzebuje troche ja upiekszyc. I tu pytanie ?? gdzie w okolicach Wawy moge polakierowac tanio zderzaki i lusterka?? Jaki moze byc tego koszt????


  • Użytkownik archiwalny

    Pierwsza sprawa!!! Kupilem fav w maju 2004.okazalo sie ze byla bita. Zaczela mi brac plyn
    chlodniczy. Wymienilem termostat, uszczelke pod glowica ( 2 razy ), rozrzad, a ta malpa
    dalej bierze plyn. Mam nowe pierscionki. Idzie jak burza nie narzekam by nie miala kopa.
    Tylko ubywa mi non stop plynu. Wycieku nie ma!!! Mial ktos cos podobnego???? Prosze o
    sugestie w tej sprawie.
    Sprawa 2 potrzebuje troche ja upiekszyc. I tu pytanie ?? gdzie w okolicach Wawy moge
    polakierowac tanio zderzaki i lusterka?? Jaki moze byc tego koszt????

    hmm przyjzyj sie
    ja raz ja ciut przygrzalem i poscil 1 z 4 wkretow trzymajacych zlacza do nagrzewnicy
    robilem to ale dalej cieknie a widzialem za 50zł nowki czyciutkie nagrzewnice wiec chyba sobie zmienie <img src="/images/graemlins/devil.gif" alt="" /> przy okazji dwukrotnej zmiany termostatu bez zmiany uszczelni tesh dorobilemsi emalego wycieku
    zobacz czy w pojemniku z plynem nie ma mazi co by mowilo ze uszczelka poscila albo glowica lub blok pekniete


  • Użytkownik archiwalny

    hmm przyjzyj sie
    ja raz ja ciut przygrzalem i poscil 1 z 4 wkretow trzymajacych zlacza do nagrzewnicy
    robilem to ale dalej cieknie a widzialem za 50zł nowki czyciutkie nagrzewnice wiec chyba sobie
    zmienie przy okazji dwukrotnej zmiany termostatu bez zmiany uszczelni tesh dorobilemsi
    emalego wycieku
    zobacz czy w pojemniku z plynem nie ma mazi co by mowilo ze uszczelka poscila albo glowica lub
    blok pekniete

    Caly problem w tym zezmienilem zawor nagrzewnicy, w plynie mazi nie mam ( gorzej w oleju ewidentnie widac wode bojest kakao ), wycieków na scianie grodziowej tez nie ma wiec sam juz nie wiem, uszczelke zmienialem 2 dni temu!!!


  • Użytkownik archiwalny

    to mi sie wydaje ale ja mechanioremnie jestem
    skoro masz powiedzmy plan ok oraz uszczelki ok a cieknie
    to cieknie w srodku
    pecnieta glowica musi byc <img src="/images/graemlins/sciana.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    to mi sie wydaje ale ja mechanioremnie jestem
    skoro masz powiedzmy plan ok oraz uszczelki ok a cieknie
    to cieknie w srodku
    pecnieta glowica musi byc

    Kurcze caly problem to odddlem glowice do ekspertyzy i jest ok, plam tez nigdzie nie ma natomiast mowie podejrzana jest woda w oleju. Pytanie którędy??? (gg7848634)


Log in to reply