ktos tak mial??
-
witam,mam maly problem z favoritka model136 , 91r.LPG od pewnego czasu nie moge ja wkrecic na wysokie obroty tj.pow. 3200,w czasie jazdy.Wydaje mi sie ze silnik wyskoczy z ramy.Na V max to 110km/h potem ryczy i drzy a dalej wole nie ryzykowac.Dodam ze mam nowy aparat zapl. dobre przewody ,swiece na wolnych chodzi rowniutko tak na benz jak na LPG,zawory wyreg,przeguby ok.,jedynie sprzeglo szarpie przy ruszaniu,wg.mechanika czesciowo nie lapie"nie przejmowac sie jezdzic".Wiec czy to moze byc wina tego sprzegla a moze 2ga przepustnica sie nie otwiera,jak to spr?
a-ha na postoju silnik mozna krecic pow4000obr.
favo136 -
witam,mam maly problem z favoritka model136 , 91r.LPG
od pewnego czasu nie moge ja wkrecic na wysokie
obroty tj.pow. 3200,w czasie jazdy.Wydaje mi sie ze
silnik wyskoczy z ramy.Na V max to 110km/h potem
ryczy i drzy a dalej wole nie ryzykowac.Dodam ze
mam nowy aparat zapl. dobre przewody ,swiece na
wolnych chodzi rowniutko tak na benz jak na
LPG,zawory wyreg,przeguby ok.,jedynie sprzeglo
szarpie przy ruszaniu,wg.mechanika czesciowo nie
lapie"nie przejmowac sie jezdzic".Wiec czy to moze
byc wina tego sprzegla a moze 2ga przepustnica sie
nie otwiera,jak to spr?
a-ha na postoju silnik mozna krecic pow4000obr.
favo136Sciągnij filtr powietrza spójrz w gardziele i poruszaj półksieżycem pd sterowania gazu i zobacz czy się otwiera ( to ta druga gardziel nie przykryta blaszką) możesz sobie poświecić latarką potem zapal silnik i sprawdz to samo na chodzącym silniku
jak u ciebie wygląda kąt wyprzedzenia zapłonu oraz węzyk od aparatu zapłonowego do kolektora ssącego?
jeśli wszystko jest oki może byc w gaźniku popsuty ikład wzbogacania mieszanki przy obciężeniu -
A na benzynie masz tak samo? Sprawdź przepustnice tak jak pisał kolega Baranek, ale na zapalonym silniku bo druga przepustnica jest sterowana podciśnieniowo. Jeżeli sie otwiera to przyczyn raczej musisz szukac w rodzielaczu napięcia czy zmienia kąt zapłonu pod obciążeniem.
-
Sciągnij filtr powietrza spójrz w gardziele i poruszaj półksieżycem pd sterowania gazu i zobacz
czy się otwiera ( to ta druga gardziel nie przykryta blaszką) możesz sobie poświecić
latarką potem zapal silnik i sprawdz to samo na chodzącym silniku
jak u ciebie wygląda kąt wyprzedzenia zapłonu oraz węzyk od aparatu zapłonowego do kolektora
ssącego?
jeśli wszystko jest oki może byc w gaźniku popsuty ikład wzbogacania mieszanki przy obciężeniukat wyprzedzenia mam troche przyspieszony,wezyk od aparatu przykrotki ale nie na tyle zeby nie trzymal podcisn. po obu str. ma zaciski,zaraz ide sprawdzic otwarcie przepustnic...
-
Sciągnij filtr powietrza spójrz w gardziele i poruszaj półksieżycem pd sterowania gazu i zobacz
czy się otwiera ( to ta druga gardziel nie przykryta blaszką) możesz sobie poświecić
latarką potem zapal silnik i sprawdz to samo na chodzącym silniku
jak u ciebie wygląda kąt wyprzedzenia zapłonu oraz węzyk od aparatu zapłonowego do kolektora
ssącego?
jeśli wszystko jest oki może byc w gaźniku popsuty ikład wzbogacania mieszanki przy obciężeniuwiec druga przepustnica ani drgnie,trzymalem na obr(4000)i nic.Co dalej,padl silownik 2 przepustnicy?Gdzie szukac?
-
wiec druga przepustnica ani drgnie,trzymalem na
obr(4000)i nic.Co dalej,padl silownik 2
przepustnicy?Gdzie szukac?Nie trzymaj go na obrotach bo i tak ci sie nie otworzy. Żeby otwarła ci sie druga przepustnica to musisz mieć otwartą pierwszą max. Poprostu zapal ściagnij filter popatrz do środka i otwórz w tym momęcie max ile sie da przepustnice. Drógi przelot otwprzy ci sie tylko na ułamek sekundy ponieważ silnik bardzo szybko wejdzie ci na obroty i bedziesz musiał ją puścić.
-
witam,mam maly problem z favoritka model136 , 91r.LPG od pewnego czasu nie moge ja wkrecic na
wysokie obroty tj.pow. 3200,w czasie jazdy.Wydaje mi sie ze silnik wyskoczy z ramy.Na V max
to 110km/h potem ryczy i drzy a dalej wole nie ryzykowac.Dodam ze mam nowy aparat zapl.
dobre przewody ,swiece na wolnych chodzi rowniutko tak na benz jak na LPG,zawory
wyreg,przeguby ok.,jedynie sprzeglo szarpie przy ruszaniu,wg.mechanika czesciowo nie
lapie"nie przejmowac sie jezdzic".Wiec czy to moze byc wina tego sprzegla a moze 2ga
przepustnica sie nie otwiera,jak to spr?
a-ha na postoju silnik mozna krecic pow4000obr.
favo136A aparat nowy moze turek i szwankuje albo zaplon zle ustawiony