ktos tak mial??


  • Użytkownik archiwalny

    witam,mam maly problem z favoritka model136 , 91r.LPG od pewnego czasu nie moge ja wkrecic na wysokie obroty tj.pow. 3200,w czasie jazdy.Wydaje mi sie ze silnik wyskoczy z ramy.Na V max to 110km/h potem ryczy i drzy a dalej wole nie ryzykowac.Dodam ze mam nowy aparat zapl. dobre przewody ,swiece na wolnych chodzi rowniutko tak na benz jak na LPG,zawory wyreg,przeguby ok.,jedynie sprzeglo szarpie przy ruszaniu,wg.mechanika czesciowo nie lapie"nie przejmowac sie jezdzic".Wiec czy to moze byc wina tego sprzegla a moze 2ga przepustnica sie nie otwiera,jak to spr?
    a-ha na postoju silnik mozna krecic pow4000obr.
    favo136


  • Użytkownik archiwalny

    witam,mam maly problem z favoritka model136 , 91r.LPG
    od pewnego czasu nie moge ja wkrecic na wysokie
    obroty tj.pow. 3200,w czasie jazdy.Wydaje mi sie ze
    silnik wyskoczy z ramy.Na V max to 110km/h potem
    ryczy i drzy a dalej wole nie ryzykowac.Dodam ze
    mam nowy aparat zapl. dobre przewody ,swiece na
    wolnych chodzi rowniutko tak na benz jak na
    LPG,zawory wyreg,przeguby ok.,jedynie sprzeglo
    szarpie przy ruszaniu,wg.mechanika czesciowo nie
    lapie"nie przejmowac sie jezdzic".Wiec czy to moze
    byc wina tego sprzegla a moze 2ga przepustnica sie
    nie otwiera,jak to spr?
    a-ha na postoju silnik mozna krecic pow4000obr.
    favo136

    Sciągnij filtr powietrza spójrz w gardziele i poruszaj półksieżycem pd sterowania gazu i zobacz czy się otwiera ( to ta druga gardziel nie przykryta blaszką) możesz sobie poświecić latarką potem zapal silnik i sprawdz to samo na chodzącym silniku
    jak u ciebie wygląda kąt wyprzedzenia zapłonu oraz węzyk od aparatu zapłonowego do kolektora ssącego?
    jeśli wszystko jest oki może byc w gaźniku popsuty ikład wzbogacania mieszanki przy obciężeniu


  • Użytkownik archiwalny

    A na benzynie masz tak samo? Sprawdź przepustnice tak jak pisał kolega Baranek, ale na zapalonym silniku bo druga przepustnica jest sterowana podciśnieniowo. Jeżeli sie otwiera to przyczyn raczej musisz szukac w rodzielaczu napięcia czy zmienia kąt zapłonu pod obciążeniem.


  • Użytkownik archiwalny

    Sciągnij filtr powietrza spójrz w gardziele i poruszaj półksieżycem pd sterowania gazu i zobacz
    czy się otwiera ( to ta druga gardziel nie przykryta blaszką) możesz sobie poświecić
    latarką potem zapal silnik i sprawdz to samo na chodzącym silniku
    jak u ciebie wygląda kąt wyprzedzenia zapłonu oraz węzyk od aparatu zapłonowego do kolektora
    ssącego?
    jeśli wszystko jest oki może byc w gaźniku popsuty ikład wzbogacania mieszanki przy obciężeniu

    kat wyprzedzenia mam troche przyspieszony,wezyk od aparatu przykrotki ale nie na tyle zeby nie trzymal podcisn. po obu str. ma zaciski,zaraz ide sprawdzic otwarcie przepustnic...


  • Użytkownik archiwalny

    Sciągnij filtr powietrza spójrz w gardziele i poruszaj półksieżycem pd sterowania gazu i zobacz
    czy się otwiera ( to ta druga gardziel nie przykryta blaszką) możesz sobie poświecić
    latarką potem zapal silnik i sprawdz to samo na chodzącym silniku
    jak u ciebie wygląda kąt wyprzedzenia zapłonu oraz węzyk od aparatu zapłonowego do kolektora
    ssącego?
    jeśli wszystko jest oki może byc w gaźniku popsuty ikład wzbogacania mieszanki przy obciężeniu

    wiec druga przepustnica ani drgnie,trzymalem na obr(4000)i nic.Co dalej,padl silownik 2 przepustnicy?Gdzie szukac?


  • Użytkownik archiwalny

    wiec druga przepustnica ani drgnie,trzymalem na
    obr(4000)i nic.Co dalej,padl silownik 2
    przepustnicy?Gdzie szukac?

    Nie trzymaj go na obrotach bo i tak ci sie nie otworzy. Żeby otwarła ci sie druga przepustnica to musisz mieć otwartą pierwszą max. Poprostu zapal ściagnij filter popatrz do środka i otwórz w tym momęcie max ile sie da przepustnice. Drógi przelot otwprzy ci sie tylko na ułamek sekundy ponieważ silnik bardzo szybko wejdzie ci na obroty i bedziesz musiał ją puścić.


  • Użytkownik archiwalny

    witam,mam maly problem z favoritka model136 , 91r.LPG od pewnego czasu nie moge ja wkrecic na
    wysokie obroty tj.pow. 3200,w czasie jazdy.Wydaje mi sie ze silnik wyskoczy z ramy.Na V max
    to 110km/h potem ryczy i drzy a dalej wole nie ryzykowac.Dodam ze mam nowy aparat zapl.
    dobre przewody ,swiece na wolnych chodzi rowniutko tak na benz jak na LPG,zawory
    wyreg,przeguby ok.,jedynie sprzeglo szarpie przy ruszaniu,wg.mechanika czesciowo nie
    lapie"nie przejmowac sie jezdzic".Wiec czy to moze byc wina tego sprzegla a moze 2ga
    przepustnica sie nie otwiera,jak to spr?
    a-ha na postoju silnik mozna krecic pow4000obr.
    favo136

    A aparat nowy moze turek i szwankuje albo zaplon zle ustawiony


Zaloguj się, aby odpowiedzieć
 

Wygląda na to, że twoje połączenie z Zlosniki.pl zostało przerwane. Proszę czekać, gdy staramy się je odnowić.