PILNE!!! ad. zacisku
-
jak założyć tą osłonke gumową na tłoczek? te uszczelke wewnętrzną mam w cylinderku ale za cholere nie wiem jak założyć tę osłonke gumową. Jak najpierw ją zakładam to potem nie da sie tłoczka założyć . Może mi to ktoś powiedziec??
-
jak założyć tą osłonke gumową na tłoczek? te uszczelke wewnętrzną mam w cylinderku ale za cholere nie wiem jak
założyć tę osłonke gumową. Jak najpierw ją zakładam to potem nie da sie tłoczka założyć . Może mi to ktoś
powiedziec??Trzeba włożyć obie uszczelki, tzn. tłoka i przeciwkurzową, a następnie ostrożnie i równo wpychać tłok do środka. Nie jest to łatwe, ale po paru chwilach da się nawet zrobić poprawnie. Trzeba koniecznie obserwować podczas wkładania tłoku, czy osłona przeciwkurzowa nie podwinęła się i jest na swoim miejscu.
-
Trzeba włożyć obie uszczelki, tzn. tłoka i
przeciwkurzową, a następnie ostrożnie i równo
wpychać tłok do środka. Nie jest to łatwe, ale po
paru chwilach da się nawet zrobić poprawnie. Trzeba
koniecznie obserwować podczas wkładania tłoku, czy
osłona przeciwkurzowa nie podwinęła się i jest na
swoim miejscu.właśnie o to chodzi żeby sie nie podwinęła. Otwór w niej na tłoczek jest dosc ciasny i niemoge sobie poradzic z włożeniem tłoczka tak żeby sie nie powinęła bo jedną już zciąłem..jak to zrobic?
-
właśnie o to chodzi żeby sie nie podwinęła. Otwór w niej na tłoczek jest dosc ciasny i niemoge sobie poradzic z
włożeniem tłoczka tak żeby sie nie powinęła bo jedną już zciąłem..jak to zrobic?Mi się nawet dwukrotnie udało. Najważniejsze, aby tłoczek i obie gumy wcześniej posmarować specjalnym olejem lub płynem hamulcowym. Następnie istotne jest, aby koniecznie równo wkładać tłoczek, bo jeżeli ustawi się na ukos to będą problemy. Przy początkowym wkładaniu tłoka trzeba na bieżąco sprawdzać i poprawiać ułożenie osłony przeciwkurzowej. Jednym słowem musisz popróbować.