reg.zaworow przy zasilaniu lpg
-
witam szanowne grono
jak to jest wlasciwie z ta regulacja zaworow przy zasilaniu lpg?czy nie powinno byc tak ze luzy zaworow jest wiekszy powiedzmy o 0,05?(z ze wzgledu na wyzsza temp spalania) -
witam szanowne grono
jak to jest wlasciwie z ta regulacja zaworow przy
zasilaniu lpg?czy nie powinno byc tak ze luzy
zaworow jest wiekszy powiedzmy o 0,05?(z ze wzgledu
na wyzsza temp spalania)Jak dasz wiekszy luz to bedą ci klekotały jak w dizlu.
-
witam szanowne grono
jak to jest wlasciwie z ta regulacja zaworow przy
zasilaniu lpg?czy nie powinno byc tak ze luzy
zaworow jest wiekszy powiedzmy o 0,05?(z ze wzgledu
na wyzsza temp spalania)ponoć nie, z tego co mówił zawsze ddx to nie.
-
witam szanowne grono
jak to jest wlasciwie z ta regulacja zaworow przy
zasilaniu lpg?czy nie powinno byc tak ze luzy
zaworow jest wiekszy powiedzmy o 0,05?(z ze wzgledu
na wyzsza temp spalania)
Kombinowalem w formanie regulowalem na 0,15 do 0,25 i nieprzynosilo to zadnego efektu ustaw na fabryczne 0,20 -
Kombinowalem w formanie regulowalem na 0,15 do 0,25 i
nieprzynosilo to zadnego efektu ustaw na fabryczne
0,20Bruno jezdzi felicją z tego co słyszałem któreś zawory maja tam 0,25 luzu.
-
Kombinowalem w formanie regulowalem na 0,15 do 0,25 i
nieprzynosilo to zadnego efektu ustaw na fabryczne
0,20tak tylko pytam-jesli mowisz ze nie ma zadnej roznicy to nic nie bede kombinowal-jak przyjdzie pora to pojade na regulacje jak zwykle na takie same wartosci