remont półkapitalny swifta


  • Użytkownik archiwalny

    witam
    wreszcie pozbierałem kaske i zamierzam wybrac sie do mechanika ...
    w planie mam wymiane poduszek pod silnikiem, wymiane płynów, no i moze cos z układem jezdnym...
    poza tym jak autko postoi to zaczyna kapac spod samochodu z miejsca przed silnikiem, takie rozszeżenie przed.. to na pewno jest olej ale nie wiem czy ze skrzyni czy skad inad?...
    to wszystko chce zrobic...
    czesci chce kupic sam bo mam tanie...
    pytanie brzmi ile to moze kosztowac?... nie jade do autoryzowanego serisu tylko do zwykłego mechaniora...
    moze ktos wie...
    pozdro


  • Użytkownik archiwalny

    Szkoda że nie jesteś z wawy obsdkoczył bym ci to po taniości....


  • Użytkownik archiwalny

    Szkoda że nie jesteś z wawy obsdkoczył bym ci to po
    taniości....
    niestety.... moze nawet i wybrałbym sie... ale z terminami mam kiepsko.... musi byc na miejscu...

    ale dzieki....


  • Użytkownik archiwalny

    witam

    wreszcie pozbierałem kaske i zamierzam wybrac sie do
    mechanika ...

    w planie mam wymiane poduszek pod silnikiem, wymiane
    płynów, no i moze cos z układem jezdnym...

    poza tym jak autko postoi to zaczyna kapac spod
    samochodu z miejsca przed silnikiem, takie
    rozszeżenie przed.. to na pewno jest olej ale nie
    wiem czy ze skrzyni czy skad inad?...

    moze ci sie lac z uszczelniacza polosi, tylko skapuje po skrzyni. patrz mechanikowi na rece
    <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    moze ci sie lac z uszczelniacza polosi, tylko skapuje po
    skrzyni. patrz mechanikowi na rece
    dzieki... podjade do znajomego mechanika, okazało sie ze warsztat w którym pracowal naprawial tylko japonczyki i koreanskie... niech on to obejrzy:)....
    ciekawe ile zaplace:(....


  • Użytkownik archiwalny

    ciekawe ile zaplace:(....

    Jak to jest uszczelniacz skrzyni padnięty, to sam uszczelniacz groszowe sprawy. Mnie to wyniosło chyba 25pln, ale robiłem sam. Od kilku tysięcy km skrzynia sucha i nic nie cieknie... <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Jak to jest uszczelniacz skrzyni padnięty, to sam
    uszczelniacz groszowe sprawy. Mnie to wyniosło
    chyba 25pln, ale robiłem sam. Od kilku tysięcy km
    skrzynia sucha i nic nie cieknie...
    a własnie co do czesci kupowanych samemu....
    chciałem kupic wezyki do hamulcy i dzwonilem do serisu suzuki(salon) podałem pani rocznik i wszystko('95, 1.0l 3d), a ona mi na to, ze jak auto z niemiec to mi nie pomoze bo to byly inne wezyki:)heheheh i z innymi czesciami tak samo...
    troche farsa zalatuje....
    nie wiem czy ma to jakis wplyw?...


  • Użytkownik archiwalny

    chciałem kupic wezyki do hamulcy i dzwonilem do serisu suzuki(salon) podałem pani rocznik i
    wszystko('95, 1.0l 3d), a ona mi na to, ze jak auto z niemiec to mi nie pomoze bo to byly
    inne wezyki:)heheheh i z innymi czesciami tak samo...
    troche farsa zalatuje....
    nie wiem czy ma to jakis wplyw?...

    Ta Pani ma napisane pewnie w tym programie "Suzuki Motor POLAND". <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    powiem ci tak ze ja nigdy nie zadzwonie ani nie pojade juz do ASO( zdzierstwo i ch... sie znaja) jesli nie masz jeszcze konkretnego mechanika to polecam panow na ul. Augustow 4a tel 672 53 98( nie zeby byla to reklama) zajmuja sie tam japoncami i ceny tez maja naprawde przystepne


  • Użytkownik archiwalny

    powiem ci tak ze ja nigdy nie zadzwonie ani nie pojade juz do ASO( zdzierstwo i ch... sie znaja)

    Ja jak szukałem chłodnicy do swojej maszyny, to akutart w ASO mieli cene najniższą...


Log in to reply