Kokpit z felicii do favoritki
-
Nosze sie z zamiarem wymiany kokpitu w mojej favoritce na taki jak jest w feli.
Tylko podobno sa rozne wersje licznikow i nie wsyzstkie chca dzialac w favorit (obrotomierz, wskazniki itp). Czy duzo jest roboty zeby to przerobic, i czy ktos juz sie w cos takiego bawil z pozytywnym skutkiem?Acha, czy wymiana nagrzewnicy jest konieczna, czy da sie zostawic stara, bo ona z tego co wiem jest inaczej sterowana
-
Nosze sie z zamiarem wymiany kokpitu w mojej favoritce
na taki jak jest w feli.
Tylko podobno sa rozne wersje licznikow i nie wsyzstkie
chca dzialac w favorit (obrotomierz, wskazniki
itp). Czy duzo jest roboty zeby to przerobic, i czy
ktos juz sie w cos takiego bawil z pozytywnym
skutkiem?
Acha, czy wymiana nagrzewnicy jest konieczna, czy da sie
zostawic stara, bo ona z tego co wiem jest inaczej
sterowanaWitaj
looknij na forum gdzies to bylo i to nie dawno... caly kokpit z felki przeniesiony do favki. poza tym pare postow nizej masz cos o zegarach.
-
Witaj
looknij na forum gdzies to bylo i to nie dawno... caly
kokpit z felki przeniesiony do favki. poza tym pare
postow nizej masz cos o zegarach.ok
dzieki -
ok
dziekiGdzieś wyczytałem, że dolna część kokpitu ma taki sam wymiar i można zastosować ten dół z Feli do Frytki.
Z górą jest chyba podobne, lecz jeśli chodzi o zegary to bardziej na twoim miejscu skłaniał bym się na te z LXi z zegarem, a nie z obrotomierzem. W tym drugim możesz mieć problemy, ale jak ci napisał Kriss_tof poczytaj posty poniżej o zegarach. -
Gdzieś wyczytałem, że dolna część kokpitu ma taki sam
wymiar
Dolna czesc jest identyczna w Fav i Fel, tylko roznia sie kolorem plastiku.i można zastosować ten dół z Feli do Frytki.
Ni etylko dol ale caly kokpit mozna z Feli zalozyc do Fav/for.Z górą jest chyba podobne, lecz jeśli chodzi o zegary to
bardziej na twoim miejscu skłaniał bym się na te z
LXi z zegarem, a nie z obrotomierzem.
Tu jest pewna niescislosc, bo od pewnego momentu LX tez mialy obrotomierz (np. moja Fela).W tym drugim
możesz mieć problemy, ale jak ci napisał Kriss_tof
poczytaj posty poniżej o zegarach.
Jak juz nieco wspomnialem w innym watku, z podlaczeniem gfeliciowych obrotomierzy do Fav mozga byc spore problemy, bo w Fel (przyjamniej 1.3MPI) sygnal do orotomoerza idzie bezposrednio z ECU, a nie tak jak w starszych Skodach z masy cewki WN.Aha... jako ze dolna czesc kokpitu jest identyczna jak w Fel to nie powinno byc problemu zeby pasowaly wyprowadzenia wentylacujne z nagrzewnicy, ale problem prawdopodobnie bedzie (i to chyba niemaly) z jej sterowaniem (w Fav ciezko chodzace suwaki i zawor regulijacy przeplyw plynu przez nagrzewnice, a w Fel lekko chodzace pokretla i brak zaworuu w nagrzewnicy)...