gazowina firmy BRC
-
witam przymierzam sie do zagazowania swistaka i jedna z ofert w szczecinie to gazowina firmy BRC
gosciu zaproponowal mi system Lambda JUST.
Pytanie czy ktos z kolegow moze jezdzi na tym, bo przyznam czytajac mnustwo wypowiedzi na tym forum nie natknalem sie jeszcze na ta firme
wiecej mozne przeczytac tu http://www.czakram.pl/index.php lub tu http://www.mechanika-pojazdowa.com/ -
witam przymierzam sie do zagazowania swistaka i jedna z ofert w szczecinie to gazowina firmy BRC
gosciu zaproponowal mi system Lambda JUST.
Pytanie czy ktos z kolegow moze jezdzi na tym, bo przyznam czytajac mnustwo wypowiedzi na tym
forum nie natknalem sie jeszcze na ta firme
wiecej mozne przeczytac tu http://www.czakram.pl/index.php lub tu
http://www.mechanika-pojazdowa.com/BRC to dosyć dobra firma, którą moge polecić (o niebo lepsza niż LOVATO)
Czytając to co tam napisali to uważam, że jeśli dobrze założą Ci instalację to powinieneś być zadowolony.
Czytałem wypowiedzi innych osób na www.elektroda.pl i widzę, że nie ma aż tyle problemów z ta instalacją wzgledem innych "wynalazków" (szczególnie tych rodzimych).
Znajdziesz tam tez schematy interfejsów oraz soft do tej centralki.Powodzenia !
P.S. Jakie są koszty ?
-
Co do tego, że BRC jest lepsza od LOVATO to trudno powiedzieć. LOVATO jest droższa, są droższe część (filtry itp.) ale trwołość parownbików jest większa. Sam jeździłem na LOVATO i dopiero po 130 tyś km parownik wymaga wymiany membran (odpalany na LPG). Ale ten system przedstawiony wyżej wydaje się naprawde spoko. Wiadomo, że przy LPG taksamo ważne jest jaka to instala i jak to jest zamontowane i wyregulowane. A o koszt też bym bardzo prosił bo sam się przymierzam do gazowania.
Jak się zdecydujesz to zdaj relację jak to się spisuje.
Pozdro -
Co do tego, że BRC jest lepsza od LOVATO to trudno powiedzieć. LOVATO jest droższa, są droższe
część (filtry itp.) ale trwołość parownbików jest większa. Sam jeździłem na LOVATO i
dopiero po 130 tyś km parownik wymaga wymiany membran (odpalany na LPG). Ale ten system
przedstawiony wyżej wydaje się naprawde spoko. Wiadomo, że przy LPG taksamo ważne jest jaka
to instala i jak to jest zamontowane i wyregulowane. A o koszt też bym bardzo prosił bo sam
się przymierzam do gazowania.
Jak się zdecydujesz to zdaj relację jak to się spisuje.
PozdroJa mam dobry przykład "żywotności" parowników LOVATO u siebie w pracy w wózkach widłowych.
Nowy parownik pochodził jakieś 8 m-cy, wymieniono później komplet membran i ...pochodziło niecałe pół roku. Zobaczymy jak długo teraz pochodzi.
Oczywiście odpalanie tam jest tylko na LPG bo nie ma instalacji Pb.
Na oryginalnym parowniku chodził kilka lat !
W innych wózkach są różne stosowane parowniki ale nie ma jak dotąd z nimi żadnych problemów (wózki mają juz po ładne "kilka" latek).
Lovato ma tylko jedną zaletę - jest stosunkowo tanią firmą i co się z tym wiąże jest dosyć popularną. Jednak jest na tyle prostym, że nie ma co oczekiwać niewiadomo jakich osiągów na nim ze wsględu na jego prostote.
Mógłbym jeszcze zaproponowac instalacje firmy Landi ale to już inny pułap cenowy.