REGULAMINY!!!
-
Koleżanki i Kledzy!!!
Zupełnie przypadkowo trafiłem na stronkę www.pzm.pl i znalazłem tam regulaminy dotyczące KJSów. Warto poczytać:) bo pojawił się zmiany (przynajmniej od czasu, kiedy ja ostatnio czytałem regulaminy). Jeden podpunkt mnie bardzo zainteresował:
7.5 Zezwala się organizatorom KJS na tworzenie klas markowych. Klasę markową tworzy minimum 5 samochodów tej samej marki, typu
i pojemności skokowej silnika.
W przypadku KJS cyklicznych klasa markowa musi być prowadzona przez cały cykl rozgrywek. W sytuacji kiedy w kolejnej KJS cyklicznej nie zostanie skompletowana klasa markowa, załoga do niej zgłoszona może być klasyfikowana w klasie wynikającej z pojemności silnika. Ewentualne punkty zdobyte w tej klasie nie będą liczone
w zestawieniach punktowych KJS cyklicznych - rund klubowych, okręgowych lub ogólnopolskich w klasie markowej.... itak sie zastanawiam nad zgłoszeniem do rozgrywek klasy CC/SC 1108ccm. Mały problem, prośba do PZM z podpisami, poczekac na rozpatrzenie i od nowego sezonu można mieć najrówniejszą w Polsce klasę w KJS!!!!!!!!
Co Wy na to??
-
Nie wiem kiedy wcześnieh czytałeś ten regulamin, ale na początku roku ten punkt też był w regulaminie. CC/SC nie byłaby klasą markową, bo to 2 różne modele samochodów. O takiej propozycji słyszałem już kiedyś. Możecie zadziałać, ale od razu wam mówię że bylibi równi i równiejsi. Organizatorów KJS-u nie stać na przeprowadzenie dokładnego badania z rozkręcaniem silnika włącznie, więc wygrywałyby A-grupy i też by było niesprawiedliwie.
-
ale przynajmniej CC/SC 1.1 nie walczylby z duzo mocniejszymi samochodami (Micra 1.3, Almera 1.3, Suzuki Swift GTI, Fabia 1.4, ...)
druga klasa jest zbyt duza, moim zdaniem powinna byc 904 --> 1150, max 1250Nie wiem kiedy wcześnieh czytałeś ten regulamin, ale na początku roku ten punkt też był w regulaminie. CC/SC nie
byłaby klasą markową, bo to 2 różne modele samochodów. O takiej propozycji słyszałem już kiedyś. Możecie
zadziałać, ale od razu wam mówię że bylibi równi i równiejsi. Organizatorów KJS-u nie stać na przeprowadzenie
dokładnego badania z rozkręcaniem silnika włącznie, więc wygrywałyby A-grupy i też by było niesprawiedliwie.