ŁADA ?????


  • Użytkownik archiwalny

    hmmm więc tak potrzebny jest bratu samochód do prac budowlanych, za maksimum 2 000 z instalka gazową. I tu moje pytanie czy ktos miał lub słyszał coś o Ładach? Samara, 2107? Potrzebne jest po prostu auto za niewielkie pieniądze z w miare dużym bagażnikiem. Co byście radzili?


  • Użytkownik archiwalny

    hmmm więc tak potrzebny jest bratu samochód do prac
    budowlanych, za maksimum 2 000 z instalka gazową. I
    tu moje pytanie czy ktos miał lub słyszał coś o
    Ładach? Samara, 2107? Potrzebne jest po prostu auto
    za niewielkie pieniądze z w miare dużym
    bagażnikiem. Co byście radzili?

    fiatona? poldasa jakiego? albo moze zuka czy cos w ten desen <img src="/images/graemlins/niewiem.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    fiatona? poldasa jakiego? albo moze zuka czy cos w ten
    desen

    o tak!
    Poldas Truck Wymiata <img src="/images/graemlins/bravo.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    fiatona? poldasa jakiego? albo moze zuka czy cos w ten
    desen

    nie właśnie nie za wiela pali, a potrzebne tylko na rok moze dwa......poprostu chłopak wykańcza sam dom i nie chce zatłuc swojego auta dlatego mysli o ładzie.....


  • Użytkownik archiwalny

    o tak!
    Poldas Truck Wymiata

    truchk odpada za dużo zamiatania pod nim z rana <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> , ruda za bardzo żre....


  • Użytkownik archiwalny

    truchk odpada za dużo zamiatania pod nim z rana , ruda
    za bardzo żre....

    podobnie jak po ładzie
    jak drzwiami czasniesz masz zaznaczone miejsce parkingowe

    no chyba że trafi się jakas zadbana


  • Użytkownik archiwalny

    podobnie jak po ładzie
    jak drzwiami czasniesz masz zaznaczone miejsce
    parkingowe
    <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" />
    no chyba że trafi się jakas zadbana

    mówisz? a gdzieś czytałem że łada nieby lepiej reaguje na rdze niż skoda....


  • Użytkownik archiwalny

    mówisz? a gdzieś czytałem że łada nieby lepiej reaguje
    na rdze niż skoda....

    tak jak mówisz

    szybciej ją wierdziela <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    tak jak mówisz
    szybciej ją wierdziela
    <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" />

    a nie wiesz przypadkiem ile wachy wpierdziela w/w łada?


  • Użytkownik archiwalny

    a nie wiesz przypadkiem ile wachy wpierdziela w/w łada?

    chyba tyle ile frytka ale pewien nie jestem


  • Użytkownik archiwalny

    a nie wiesz przypadkiem ile wachy wpierdziela w/w łada?

    8 mm na godzine..... <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> - pisze oczywiscie o rudej


  • Użytkownik archiwalny

    Wywali tylne siedzienia i upcha wszystko, najlepszy na auto robocze.
    A juz nalepiej kupic poldasa trucka <img src="/images/graemlins/OK.GIF" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Wywali tylne siedzienia i upcha wszystko, najlepszy na
    auto robocze.

    A juz nalepiej kupic poldasa trucka

    albo Kredensa pick upa... <img src="/images/graemlins/rotfl.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/rotfl.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/rotfl.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/rotfl.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    albo Kredensa pick upa...

    kredensa pick upa to ja z 4 lata już nie widziałem nigdzie : [
    . Poldżer truch odpada bo krwiopijca za wielki, z gazem bedzie palił z 15 chyba.


  • Użytkownik archiwalny

    hmmm więc tak potrzebny jest bratu samochód do prac
    budowlanych, za maksimum 2 000 z instalka gazową. I
    tu moje pytanie czy ktos miał lub słyszał coś o
    Ładach? Samara, 2107? Potrzebne jest po prostu auto
    za niewielkie pieniądze z w miare dużym
    bagażnikiem. Co byście radzili?

    ja mam do sprzedania lade samare ale bez instalaci gazowej za nie wielka cene !!! jak cos to na piov


  • Użytkownik archiwalny

    ja mam do sprzedania lade samare ale bez instalaci
    gazowej za nie wielka cene !!! jak cos to na piov

    warunkirm jest niestety gazik..... przykro mi....


  • Użytkownik archiwalny

    hmmm więc tak potrzebny jest bratu samochód do prac budowlanych, za maksimum 2 000 z instalka gazową. I tu moje pytanie czy ktos miał lub słyszał coś o Ładach? Samara, 2107?
    Potrzebne jest po prostu auto za niewielkie pieniądze z w miare dużym bagażnikiem. Co byście radzili?

    a ja tam na co dzien jezdze rowniez lada samara i bardzo chwale to autko i polecam <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    a ja tam na co dzien jezdze rowniez lada samara i bardzo
    chwale to autko i polecam

    jezdziłem kiedyś Samara znajomych jak na auto tamtych lat i myśli techniczne to rewelacja
    dynamika i td
    tylko rdza ją wpierniczała na potęge


  • Użytkownik archiwalny

    a ja tam na co dzien jezdze rowniez lada samara i bardzo
    chwale to autko i polecam

    <img src="/images/graemlins/526.gif" alt="" /> powiedz coś wiecej, spalanie, typowe usterkiceny częsci? <img src="/images/graemlins/526.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    powiedz coś wiecej, spalanie, typowe usterkiceny częsci?

    zalety:

    • spalanie ok 8l /100km
    • zapalenie zima lepsze niz latem <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />
    • w miare dynamiczna (jak na ten silnik)
    • bardzo dobra widocznosc

    typowe usterki:

    • rdza <img src="/images/graemlins/frown.gif" alt="" />
    • bendix

    to tak co mi teraz do glowy przychodzi


Log in to reply