do posiadaczy Lanosów....


  • Użytkownik archiwalny

    ..... zanoszę małe pytanko... aktualnie jestem na etapie zmiany jeździdełka.. <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" /> Będę miał do wydania cirka 20 kzł. zastanawiałem sie również nad Lanim ale wczoraj po poczytaniu o nim w necie przeraziło mnie jego spalanie... I tu moja prośba - ile wam palą Lanosiki w cyklu miejskim i na trasie? Prosze o podanie faktów z życia uwzględniając wielkość motorka.....za uwagi dotyczące samej fury również będę zobowiązany..... <img src="/images/graemlins/uklon.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/20.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    ..... zanoszę małe pytanko... aktualnie jestem na etapie zmiany jeździdełka.. Będę miał do wydania cirka 20 kzł.
    zastanawiałem sie również nad Lanim ale wczoraj po poczytaniu o nim w necie przeraziło mnie jego spalanie... I
    tu moja prośba - ile wam palą Lanosiki w cyklu miejskim i na trasie? Prosze o podanie faktów z życia
    uwzględniając wielkość motorka.....za uwagi dotyczące samej fury również będę zobowiązany.....

    moj 1,6 w cyklu mieszanym ok 8,3/100


  • Użytkownik archiwalny

    ..... zanoszę małe pytanko... aktualnie jestem na etapie
    zmiany jeździdełka.. Będę miał do wydania cirka 20
    kzł. zastanawiałem sie również nad Lanim ale
    wczoraj po poczytaniu o nim w necie przeraziło mnie
    jego spalanie... I tu moja prośba - ile wam palą
    Lanosiki w cyklu miejskim i na trasie? Prosze o
    podanie faktów z życia uwzględniając wielkość
    motorka.....za uwagi dotyczące samej fury również
    będę zobowiązany.....

    Jak zauważyłeś mamy w firmie Lanosa. Bardzo fajne autko. Dośc dynamiczne i ciche (w stosunku do Felki <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />) Ten akurat ma i klimę i ABS i poduchy i wspomaganie. Dobra jakość w stosunku do ceny. Przynajmniej kiedyś, bo teraz, po wejściu do Unii w obliczu masowego sprowadzania używanych aut z Zachodu ta sytuacja mogła się zmienić.


  • Użytkownik archiwalny

    Lanos 1,5 16V (pali wiecej niz 1,6)

    PB:

    • miasto okolo 10/100km
    • trasa okolo 7/100km
    • cykl mieszany - nie pamietam <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />

    LPG:

    • miasto okolo 11,5/100km
    • trasa okolo 8,5/1000
    • cykl mieszany okolo 10litrow/100km

    Uwagi:
    Przez 5 lat uzytkowania lanosa zanotowalem nastepujace naprawy (nie liczac rzeczy podlegajacych normalnemu zuzyciu jak klocki hamulcowe, wymiana paska rozrzadu po 60tys i inne podlegajace wymianie zgodnie z tabela przegladow):

    • parujacy reflektor (wymieniony na nowy w ramach gwarancji)
    • dzien po uplywie gwarancji zepsulo sie oryginalne radio daewoo (ale to i tak szmelc byl)
    • pekniete tylne sprezyny (ale przy polskich, dziurawych drogach i bardzo duzym obciazeniu z jakim czasami jezdzilem to norma)
    • po okolo 100tys km wymienione koncowki drazkow kierowniczych - ale tu tez klaniaja sie polskie, dziurawe drogi

    Generalnie autko spisuje sie REWELACYJNIE i zlego slowa o nim nie dam powiedziec. Wymienione wyzej naprawy dokonywane byly zawsze w czasie zaplanowanych co 15tys przegladow eksploatacyjnych wiec praktycznie przez caly okres uzytkowania nie bylo potrzeby naglego odstawienia do serwisu bo cos tam sie zepsulo.

    Po przerobce na LPG mam male problemy z zapalaniem na benzynie (tylko gdy mam mniej niz pol baku). Wydaje mi sie, ze jest to spowodowane tym, ze pompa paliwa nie daje odpowiedniego cisnienia (jak jest wiecej niz polowa baku odpala normalnie). Po prostu zbyt pozno zalozylem odciecie pompy paliwa - w zagazowanych lankach taka przerobka to chyba koniecznosc (mozna ja zrobic samemu lub zlecic mechaniorowi za okolo 50zeta)


  • Użytkownik archiwalny

    moj 1,6 w cyklu mieszanym ok 8,3/100

    hmmm... a ty chyba teraz obracasz podobnym towarem.....hmmm...... <img src="/images/graemlins/hmm.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/20.gif" alt="" />
    a ja ciągle twój kubas mam..... <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    hmmm... a ty chyba teraz obracasz podobnym towarem.....hmmm......
    a ja ciągle twój kubas mam.....

    no to trzeba by w na nim na poczatek dzilanie alkoholu sprawdzic <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Spalanie... zależy na jaki silnik sie zdecydujesz... mój 1.6 16 V niestety:

    PB: miasto 11l/ 100km
    trasa: 8-9l/ 100km

    Lpg: miasto 13l/100km
    ale za to w trasie zadziwiajace 8l/100km <img src="/images/graemlins/szok.gif" alt="" />

    Pozdrawiam!
    Karo


  • Użytkownik archiwalny

    W mieście: ok 8L/100km - Pb98 (8-9 przy Pb95)
    na trasie: 6-8L/100km - Pb98 (7-9 przy Pb95)

    Gazu nie mam.

    Wersja: 1.6 (106KM) SX, sedan. 1999 rok.

    Co do samego autka... teraz bde miał przegląd 75 tyś, do wymiany m.in tarcze i klocki, wcześniej był rozrząd.
    Wymieniłem też wszystkie amorki na B4 oraz końcówki drążków sterowniczych.
    Co do reszty to Lanosik jeździ bezawaryjnie.
    A jeszcze wymieniłem zestaw głosników wewnątrz, ale inna bajka <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />

    Co do silnika do ma niezły odjazd na 2 i 3 biegu, oraz na 4 przy obrotach powyżej 4 tyś. Można wyprzedzić wiele aut jadących sznureczkiem na trasie.
    Auto jest ciche, choć po 5 latch zdecydowałem sie matami bitumicznymi je wyciszyć (drzwi i dach głównie)

    Klimy i absu nie mam ale 2 poduszki tak, wiem ze ratują życie, z doświadczenia :-(
    Bagaznik jest pojemny i mi wystarcza na zabranie rodzinki w góry na święta i załadowanie góry bagażu.

    jeszcze takie dwi rzeczy na koniec - wskaźnik paliwa, pali się kontrolka rezerwy, skazówka jest na całowitym zerze a i tak mozna jeszcze do 50km zrobić bez obawy. Jak potem sie zatankuje to ZAWSZe, powtarzam zawsze okazuje sie ze w baku bylo jeszcze od 1-5 litrów paliwa.

    Ogólnie to dobre autko <img src="/images/graemlins/smile.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Przy normalnej jezdzie po miescie ok. 10 litrow
    Przy ciezkiej nodze lepiej nie mowic <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

    Poza miastem przy normalnej jezdzie ok. 7 litrow, przy ciezkiej nodze potrafi spalic ok. 40 litrow z wrocka do krakowa <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


Log in to reply