[moje auto] Suzuki Swift mk4 01r 1.0 3d remont
-
niestety ... co do zaczynania od 400 - to wszystko zależy od stopnia "trudności" felgi ( czytaj jej stanu, oraz stopu z jakiego jest zrobiona, nie każde alu daje efekt lustra niestety )
-
już jutro drugie podejście ciekawe czy zdam
jazda zaczyna się od 7:30 to może jeszcze nie będą mieli złego humoru -
No wiesz...ja o 7,30 nie mam najlepszego humoru
Ale ja nie jestem egzaminatorem
-
musze kupić dłuższe szpilki ponieważ te stare są za krótkie i nie da rady zakręcić nakrętką
myślę że wezmę coś takiego
http://allegro.pl/dlugie-szpilki-ford-honda-toyota-rover-expres-i3993143099.html
http://allegro.pl/nakretki-do-kol-chrom-m12x1-5-honda-i3965998384.html -
a co z nakrętkami do alu z prowadzeniem ?
wiesz ile kombinowania czeka cie z wymianą szpilek ?
-
piasty już zdjęte i szpilki stare wybite
-
piasty już zdjęte i
szpilki stare wybiteori masz skok 1,25 ... ale jak zmieniasz na szpilki na 1,5 to więcej jest nakrętek
-
Ja jestem za wypowiedzia None nakretki do felg z prowadzeniem 7zl za sztuke ja ostatnio kupilem i jestem zadowolony. Ale to juz Twoj wybor wybite szpilki mozesz wbic nic sie takiego nie stanie, tak propo szpilek to drozej Cie to wyniesie niz zakup tych nakretek.
-
kurcze twarda sztuka płukany był tym dziwnym specyfikiem, octem, kwaskiem cytrynowym i nic nadal jest zimnie powietrze a jak odepnie się wąż od nagrzewnicy to woda spływa że aż miło
-
a sama obudowa nagrzewnicy jest ciepła ?
-
a tego nie wiem jak to spr bo nie mam dechy zdjętej
-
dotykasz wielkiego czarnego plastiku w którym schowana jest nagrzewnica. może masz uszkodzone klapki w obudowie ? jak wymontowałeś nagrzewnicę to sprawdzałeś czy działa prawidłowo ?
-
nie wyjmowałem nagrzewnicy nie wiem czy działa prawidłowo a apropo tycz klapek to jak bezinwazyjnie mogę spr czy to działa
-
to nie może być nagrzewnica woda przepływa [rzez rórki od nagrzewnicy normalnie ani żaden syf nie wylatuje, myśle że to może być wina tego suwaka tylko co tam mogło siępopsuć ktoś ma jakieś pomysły??
-
od tego trzeba było zacząć. sprawdź czy suwaki przesuwają dzwigienki na obudowie.
-
jak zdjąć ten środkowy plastik coś trzyma mi od góry i nie mogę go zdjąć chodzi mi o tę cześć gdzie są te klapki do sterowania kierunkiem nawiewu
-
jak zdjąć ten
środkowy plastik coś trzyma mi od góry i nie mogę go zdjąć chodzi mi o tę cześć
gdzie są te klapki do sterowania kierunkiem nawiewuJeśli chodzi Ci dokładnie o ten od nawiewów - najpierw ściągasz te 4 nakładki na metalowe pałąki od regulacji nawiewów, potem ten plastik trzyma się na 4 zaczepach bodaj, delikatnie go spróbuj ściągnąć do środka, ale uważaj bo lubi pękać góra ...
-
PO CO ?
masz sprawdzić czy linka rusza dźwignią !
wpychasz głowę w nogi kierowcy i patrzysz
-
Jeśli chodzi Ci
dokładnie o ten od nawiewów - najpierw ściągasz te 4 nakładki na metalowe pałąki od
regulacji nawiewów, potem ten plastik trzyma się na 4 zaczepach bodaj, delikatnie go
spróbuj ściągnąć do środka, ale uważaj bo lubi pękać góra ...Oprócz tego, że trzyma się na 4 zaczepach jest jeszcze śrubka od spodu na którejś z "poprzeczek"
-
Oprócz tego, że
trzyma się na 4 zaczepach jest jeszcze śrubka od spodu na którejś z "poprzeczek"dokładnie teraz sprawdziłem - 6 zaczepów po bokach + tak jak by 1 w deskę osobno, łącznie 7.
Co do śrubek - to są 3, ale to od plastikowej ramki głównej.