[moje auto] Suzuki Swift mk4 01r 1.0 3d remont
-
BPX33napisał 17 paź 2013, 19:10 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:23
Z tego co pamiętam
na zdjęciach wydawało się być niżej niż przy moim -35mm.Może i -45/-50mm było, ale te -60mm to naciągane lekko.
-
KonradSwift Użytkownik archiwalnynapisał 17 paź 2013, 19:19 ostatnio edytowany przez KonradSwift 11 wrz 2016, 18:23
330zł+przesyłka za obniżające sprężyny to drogo? Moim zdaniem nie..
-
BPX33napisał 17 paź 2013, 19:25 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 18:23
330zł+przesyłka za
obniżające sprężyny to drogo? Moim zdaniem nie..No wiesz, jak się napatrzył na te za 200...
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 17 paź 2013, 19:53 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 18:23
330zł+przesyłka za
obniżające sprężyny to drogo? Moim zdaniem nie..dokładnie, to jest chyba najtańsza opcja z nówek ...
Ja będę miał za jakiś czas sprężyny z GTi na sprzedaż, wydaje mi się że to są H&R -40mm, ale muszę je obadać dokładnie przy wyjmowaniu zawiasu ... -
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 14 lis 2013, 18:05 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
dziś poszedłem odpalić samochód i go przestawić, po wrzuceniu wstecznego na półsprzęgle auto mi zdechło odpaliłem 2 raz i znowu półsprzęgło odrobina gazu i znowu zdechł 3 raz to samo odpalam po raz 4 nic rozrusznik kręci ale autko nie odpala. Za 3 razem się udało ale miałem jakieś dziwne obroty do tego musiałem trzymać wciśnięty gaz bo po puszczeniu auto gasło w końcu wrzuciłem wsteczny półsprzęgło 2000obr/min i powoli do tyłu. Bardzo mnie to zdziwiło zastanawiam się czy to może mieć coś wspólnego z silnikiem krokowym dodam że jak na razie jest odpięty.
-
adamo81napisał 15 lis 2013, 03:54 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 18:23
tak jakby go zalewało
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 15 lis 2013, 07:10 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 18:23
tak
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 06:44 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
to co może być przyczyną zalewania??
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 08:46 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 18:23
ja się o zalewaniu nie wypowiadałem. ale uważam ze to odłączony krokowiec powoduje problem, bo temp spadła. przepustnica podczas rozgrzewania musi być bardziej uchylona, a u Ciebie nic tym nie reguluje
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2013, 08:53 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
jak na razie zbieram na krokowca
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 08:02 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
czy da radę ustawić w gaźniku żeby podawał zmniejszoną dawkę paliwa??
albo czy są jakieś tabele pokazujące jak powinien być ustawiony poprawnie gaźnik -
Damianoo Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 08:11 ostatnio edytowany przez Damianoo 11 wrz 2016, 18:23
Chcesz żeby samochód mniej palił? Na Twoim miejscu na razie przeczyściłbym EGR później kombinował z resztą. Na forum gdzieś jest jak czyścić EGR
-
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 08:55 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
spoko spoko egr to przy okazji, jak zrobi się cieplej to mam zamiar się wziąść za gaźnik przepustnice i ten egr wraz z wymianą zaworka pcv (ten z tico to chyba pasuje nie)
mi chodzi o to że chyba podaje za dużo paliwa w każdym bądź razie śmierdzi w środku paliwem jak dodam gazu, nie utrzymuje obrotów i po dodaniu gazu to obroty dość dł€go utrzymują się na obrotomierzu po czym spadają a raczej nie powinno tak być patrzyłem mnóstwo filmików i tam tak nie było -
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 09:38 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
gdzieś musi mi uciekać benzynka, silnik pracuje ok pomijając kwestie obrotów, nie przerywa odpala git. Gdzieś czytałem że przy gaźniku jest taki zaworek do upuszczania benzyny przy zbyt wysokiej dawce paliwa i właśnie tam chce poszukać winy tego zapachu paliwa
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 11:23 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 18:23
nie masz gaźnika w aucie. poszukaj najpierw wycieku, potem doszukuj się nieprawidłowego działania monowtrysku.
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 11:31 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 18:23
nie masz gaźnika w
aucie. poszukaj najpierw wycieku, potem doszukuj się nieprawidłowego działania
monowtrysku.wiesz None, dla niektórych mono-wtrysk to ułomny gaźnik jak widać
-
Damianoo Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 12:46 ostatnio edytowany przez Damianoo 11 wrz 2016, 18:23
wiesz jak przeciągniesz do odcinki samochód to tez czuć benzyna
a na serio szukaj miejsca gdzie może samochód łapać "lewe" powietrze. -
sovik3b Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 13:24 ostatnio edytowany przez sovik3b 11 wrz 2016, 18:23
sprawdź sobie wężyk powrotny paliwa, na ścianie grodziowej powinien sie łączyć z jakimś metalowym ,obejrzyj też jego pozostałą część ,pod względem uszkodzeń i zagnieceń .
U mnie przygnieciony wężyk powodował spalanie 15 l./100 i wariacje obrotów -
krystek2002 Użytkownik archiwalnynapisał 27 gru 2013, 20:39 ostatnio edytowany przez krystek2002 11 wrz 2016, 18:23
a który to wężyk, sorki za nieogar
-
adamo81napisał 28 gru 2013, 04:41 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 18:23
spoko spoko egr to
przy okazji, jak zrobi się cieplej to mam zamiar się wziąść za gaźnik przepustnice i
ten egr wraz z wymianą zaworka pcv (ten z tico to chyba pasuje nie)Z Tico nie pasuje zaworek
mi chodzi o to że
chyba podaje za dużo paliwa w każdym bądź razie śmierdzi w środku paliwem jak dodam
gazu, nie utrzymuje obrotów i po dodaniu gazu to obroty dość dł€go utrzymują
się na obrotomierzu po czym spadają a raczej nie powinno tak być patrzyłem mnóstwo
filmików i tam tak nie byłoKup monowtrysk na Allegro jakiś tani i podmień - jak coś to pisz do Żubrowatego - on to już przechodził