Zapłon-obudowa jednak w drugą stronę
-
Wymieniałem dzisiaj kopułkę ,palec.Przyjrzałem się w którą stronę obraca się palec żeby prawidłowo podłączyć przewody (według kolejności 1-3-2).A więc palec obraca się w lewo(przeciwnie do ruchu wskazówek zegara).Dlatego sądzę że aby przyśpieszyć zapłon, należy obracać obudową rozdzielacza nie w lewo(przeciwnie do wsk.zegara,jak twierdzi p.Trzeciak),tylko w prawo(zgodnie ze wsk. zegara).Wcześniej po założeniu instalacji gazowej byłem pewien że tak ma być jak jest napisane w książce i chcąc przyspieszyć troche zapłon obróciłem obudowę w lewo.Odczułem to przy uruchamianiu(musiałem deptać gaz żeby zaskoczył).Także na czwórce był mułowaty.Dzisiaj przesunąłem obudowę w prawo i od razu zauważyłem efekt-zapala od dotknięcia i na czwartym biegu ma więcej mocy.
-
Dzisiaj przesunąłem obudowę w prawo i od razu
zauważyłem efekt-zapala od dotknięcia i na czwartym biegu ma więcej mocy.Ja w 126p ustawiałem w ten sposób,że jak silnik był nagrzany,to kręciłem kopułką w prawo aż silnik uzyska największe obroty na słuch i następnie leciutko cofałem w lewo kopułkę.
Ustawianie na słuch lepsze było niż na żaróweczkę.
Potrzeba tylko trochę wprawy.
W Tico zapłonu jeszcze nie ruszałem.