Czy to dużo za spawany kolektor 4w2w1 do GTI ?
-
Mi sie wydaje, ze ludzie jak zmienia "wydech" to bedzie to samo - niestety bardzo duzo zalezy od srednic, dlugosci itp - Indiemu tak wyszlo, ktos sobie zrobi podobnie i bedzie 4 konie mniej. Nastepny moze wiecej. Ot jest z tym troche zabawy (lub szczescia) niestety, zwlaszcza jak sie chce miec przyrosty w tak szerokim zakresie.
-
To wszystko jest do policzenia... ale poza tym trzeba mieć trochę doświadczenia i wiedzy/
-
To wszystko jest
do policzenia... ale poza tym trzeba mieć trochę doświadczenia i wiedzy/i tym optymistycznym akcentem...
przemyslalem temat, lepszy jednak jest 421 -
a czytałeś w opisie
ze to jest wykres po wymianie całego wydechu na przelotowy ?:PNajwiększy wpływ w układzie wydechowym ma i tak kolektor. Reszta układu jest dopełnieniem pracy jaką wykona kolektor.
-
Panowie to jak z tym kolektorem powstanie czy nie powstanie bo byłbym chętny a nie chce mi się go ciągnąc ani ze stanów ani z Australii?????(mowie o 4-2-1)
-
Panowie to jak z
tym kolektorem powstanie czy nie powstanie bo byłbym chętny a nie chce mi się go
ciągnąc ani ze stanów ani z Australii?????(mowie o 4-2-1)Jeśli powstaje albo sciągasz, to dokładam się do kosztów transportu
klik1 (jakiś dziwny)
klik2
klik3
klik 4-1Czy może jakiś inny?
Tu jeszcze coś
-
-
Tego pierwszego (jakiś dziwny) ja mam
Często gęsto są one wsadzone do Aussie GTi, nie wiem o co biega z nimi, nie są to genie, nie jest to peacemaker... -
Tego pierwszego
(jakiś dziwny) ja mambyło to na hamowni przed i po bo jak nie to lypa panie
-
napisałem wyżej że byłem przed i wypluło 103km/114nm, wsadzę ten kolektor, wydech z kwacha około 2 cali mam na 2 tłumikach i zobaczymy co wypluje, powinno być troszkę lepiej.
-
wsadzę ten kolektor, wydech z kwacha około 2 cali
mam na 2 tłumikach i zobaczymy co wyplujeto jechać, a nie się obijać
-
Są inne priorytety