Godny następca Swift
-
Mój typ to a3 1.8T
albo za ta cenę można znaleźć ładną Astrę Gsi. Dostep do części ogromny i ceny
śmieszne jak za zawias itd. GSI jest pancerna i dobrze się prowadzi. Jedyny problem
to blacha na nadkolach ale to nie wpływa na bezpieczeństwo.Sporo GSI to chyba już zajeżdżono w KJS-ach itp.
-
W życiu kolega nie znajdzie a3 1.8t do 8000zł !!!!!!
Na początku roku jak szukałem auta miałem 12k zł na samo auto plus reszta kosztów i oglądałem chyba z 6-7 sztuk takich a3, jeśli nikt ich nie oglądał to nie wprowadzajcie w błąd, że można kupić...BTW. Jak już napisał szuka czegoś do pojemności 1.6, a wy 3 stronę robicie offa o BMW 2.0 i 2.5...
-
Nie wysilając się specjalnie wpisałem na allegro a3 moc od 150 KM, cena max 8500 Wyskoczyły 23 samochody. Wiec nie opowiadaj się nie da bo na pewno można coś z tego wybrać sensownego. Wiadomo trafią się większe lub mniejsze usterki. Nie wiem czego oczekujesz od samochodu który ma około 15 lat i zawsze się coś znajdzie do roboty.
Zawsze mówię chcesz nowe i bez wad to w salonie - chociaż z tym też jest czasem problem -
Nie wysilając się
specjalnie wpisałem na allegro a3 moc od 150 KM, cena max 8500 Wyskoczyły 23
samochody. Wiec nie opowiadaj się nie da bo na pewno można coś z tego wybrać
sensownego.Jooel - Patrykowi chodzi o to zapewne, że kupując taki egzemplarz za 8 tysi włożysz drugie tyle co by się to trzymało tzw. "kupy du**" ... i ma rację w 99% przypadków ... 1% to okazja, fart traf czy akurat po prostu znalezienie się w odpowiedniej chwili ...
Dodatkowo - coś sensownego, to typowe stwierdzenie Polaka, postaw się a zastaw się, co by sąsiedzi mieli co oglądać ... zamiast kupować auto na siłę, na które potem będzie szło trochę grosza jeśli chodzi o eksploatację, poszukać innego silnika i w lepszym stanie jeśli chodzi o A3 ... -
Jooel - Patrykowi
chodzi o to zapewne, że kupując taki egzemplarz za 8 tysi włożysz drugie tyle co by
się to trzymało tzw. "kupy du**" ... i ma rację w 99% przypadków ... 1% to okazja,
fart traf czy akurat po prostu znalezienie się w odpowiedniej chwili ...
Dodatkowo - coś
sensownego, to typowe stwierdzenie Polaka, postaw się a zastaw się, co by sąsiedzi
mieli co oglądać ... zamiast kupować auto na siłę, na które potem będzie szło trochę
grosza jeśli chodzi o eksploatację, poszukać innego silnika i w lepszym stanie jeśli
chodzi o A3 ...Dokładnie tak, lubię to!
Ja miałem najlepszą historię jak kupiłem od gościa auto bo się w sumie napaliłem, że 1.8t drze kapcia na 2 biegu, po 15 minutach okazało się że auto oryginalny lakier miało jedynie na słupkach po otwarciu drzwi, a szyb nie było żadnych oryginalnych. Po przejażdżce z właścicielem 150km/h i ciągle na odcince jak dotarliśmy do niego pod miejscu gdzie auto stało zaczęło się dymić z pod maski i wtedy gość mi powiedział, że po takiej jeździe auto ma prawo, no kurw**... To jak bd jechał z Wrocławia do Opola A4 po 200km/h to też ma prawo? Kupi kolega za 8k kolejne 8k wsadzi a to i tak będzie dobrze jeśli tylko tyle.
Oczywiście zaraz je oddałem i odzyskałem pieniądze.
kJa teraz szukam czegoś do 20k - 30k z mocą od 150km, a pojemnością maks 2.3 i na naprawdę ciężko mi coś konkretnego odnaleźć, a szukam w Mercedes CLK 2.0k, BMW e46 2.0d, Vectra C, Golf VPozdrawiam
-
Nawet gdybym skusił się na Audi to na pewno nie będzie to pierwszy lepszy egzemplarz.
W przypadku używanego auta od obcej osoby nigdy nie ma pewności...nawet jeśli to samo Audi będzie za 15k zamiast 8k to zawsze istnieje ryzyko... -
Powolutku, bo
powolutku, ale szukam GODNEGO następcy Swifta, czyli niezawodnego, niedużego, w
miarę oszczędnego auta, dobrze trawiącego gaz, który zabierze od czasu do czasu 5
osób lub/i jakiś bagaż, a jednocześnie zdziwi niejednego przy starcie ze świateł
albo wyprzedzaniu.To zdecydowanie nie będzie Audi A4, bo tak:
-silnik diesel
-miejsca z tyłu ma malutko (mniej więcej tyle co swift 5d)
-zdecydowanie nie zdziwi nikogo jeśli chodzi o przyspieszenie, chyba że będzie to wersja z silnikiem minimum 2,5l choć i wtedy żadnej rewelacji nie będzie a i spalanie 10l ropy/100km.
Jedyne co widzę ciekawego w tym aucie to wygląd, choć za taką cenę (10tys minimum) to też nie ma cudów...Wcześniej pisałem o preludzie, ale nie zobaczyłem, że ma się tam mieścić 5 osób i do tego jeszcze bagażnik i niskie spalanie.
Zaproponowałbym mazdę 323f, ale nie chcesz muła.
Ciekawszy byłby mitsubishi carisma w gazie z popularnym silnikiem 16V 1.8 125kM, do setki 9,5s, spalanie gazu około 10l/100km. Te auta są drogie i dość niepozorne z wyglądu, poza tym nie musiałbyś odchodzić od japończyka.
Następna ciekawa opcja to Galant, już w podstawowej wersji 2l 136kM będzie czym przycisnąć. Auto wyższej klasy, wzrasta komfort, wielkość i świetnie się prezentuję, wszystko to kosztem większego spalania (13l gazu przy 2.0)
Przejrzałem jeszcze toyoty, ale nie znalazłem nic co by spełniało wymagania, głównie ze względu na silniki, bo mało zrywne -
Galanty są spoko, tylko tylne nadkola bardzo lubi ruda
-
To zdecydowanie nie
będzie Audi A4, bo tak:
-silnik diesel
-miejsca z tyłu ma
malutko (mniej więcej tyle co swift 5d)
-zdecydowanie nie
zdziwi nikogo jeśli chodzi o przyspieszenie, chyba że będzie to wersja z silnikiem
minimum 2,5l choć i wtedy żadnej rewelacji nie będzie a i spalanie 10l ropy/100km.ładne głupoty piszesz TDi - chips i masz 130KM bez problemu ... w serii ma 11,3s do 100 z chipsem porównywalnie do Carismy pewnie będzie, spalanie dużo mniejsze, silnik mało awaryjny.
Inną opcją jest 1.8 zwykły ( 10,5s do 100 ) który w miarę lubi gaz.
Miejsca z tyłu tyle co w swifcie ? Bez przesady, nie ten segment ...Ciekawszy byłby
mitsubishi carisma w gazie z popularnym silnikiem 16V 1.8 125kM, do setki 9,5s,
spalanie gazu około 10l/100km. Te auta są drogie i dość niepozorne z wyglądu, poza
tym nie musiałbyś odchodzić od japończyka.10-10,4s do setki ... nie wiem skąd te 9,5
Następna ciekawa
opcja to Galant, już w podstawowej wersji 2l 136kM będzie czym przycisnąć. Auto
wyższej klasy, wzrasta komfort, wielkość i świetnie się prezentuję, wszystko to
kosztem większego spalania (13l gazu przy 2.0)to nie ma nawet tych 9,5s do setki tylko 9,7
-
ładne głupoty
piszesz TDi - chips i masz 130KM bez problemu ... w serii ma 11,3s do 100 z
chipsem porównywalnie do Carismy pewnie będzie, spalanie dużo mniejsze, silnik mało
awaryjny.
Inną opcją jest 1.8
zwykły ( 10,5s do 100 ) który w miarę lubi gaz.
Miejsca z tyłu tyle
co w swifcie ? Bez przesady, nie ten segment ...Gdzie Ty widzisz te głupoty?
Zobacz jak się trzeba nastarać, żeby mieć jedyne 10,5 do 100, mówię, że muł.
Miejsca jest tyle co w swifcie, słyszałem od kilkunastu swoich klientów (kiedy jeszcze jeździłem swiftem) komentarze typu "ale pan tu ma miejsca, w moim a4 tyle nie ma", znajomy ma kombiaka a4 i narzeka głównie na moc i właśnie na miejsce...10-10,4s do setki
... nie wiem skąd te 9,5z tej samej strony co Ty, sprawdź uważnie
-
Gdzie Ty widzisz te
głupoty?
Zobacz jak się
trzeba nastarać, żeby mieć jedyne 10,5 do 100, mówię, że muł.to ile to ma mieć do setki co by nie był muł ?
Taki był standard tamtych czasów okolica 10 to było wowMiejsca jest tyle
co w swifcie, słyszałem od kilkunastu swoich klientów (kiedy jeszcze jeździłem
swiftem) komentarze typu "ale pan tu ma miejsca, w moim a4 tyle nie ma", znajomy ma
kombiaka a4 i narzeka głównie na moc i właśnie na miejsce...też jechałem avantem A4 1.8 5V w LPG i z tyłu nie ma tragedii, rewelacji też żadnej, ale jak ktoś jest rosły, to z tyłu w swifcie jest mniej miejsca i głowa prawie przy dachu
z tej samej strony
co Ty, sprawdź uważniechyba nie, bo ja sprawdzam z autoweek.nl ...
-
to ile to ma mieć
do setki co by nie był muł ?No stawiałem za granicę 10s
To już mój clarus ma 10,7s do setki, przy spalaniu w warunkach miejskich 10l/100km lpg
A takie audi ma mieć więcej? Diesel z tego co widzę - jeszcze gorzej 0.oteż jechałem
avantem A4 1.8 5V w LPG i z tyłu nie ma tragedii, rewelacji też żadnej, ale jak ktoś
jest rosły, to z tyłu w swifcie jest mniej miejsca i głowa prawie przy dachumam na myśli miejsce na nogi, bo jeśli ktoś jest rosły, tzn powyżej 185cm, to w większości aut będzie miał problemy
chyba nie, bo ja
sprawdzam z autoweek.nl ...autocentrum
-
No stawiałem za
granicę 10s10,5 to jest minimalnie gorzej ... co innego 12
mam na myśli
miejsce na nogi, bo jeśli ktoś jest rosły, tzn powyżej 185cm, to w większości aut
będzie miał problemywiem o co Ci chodziło Ja pisałem całościowo
A4 vs Swift :- na nogi minimalnie lepiej A4;
- na głowę miejsca, zdecydowanie A4;
Takie jest moje zdanie, w końcu miałem okazję jeździć nimi
autocentrum
zmień serwis ... dużo danych z kosmosu
-
10,5 to jest
minimalnie gorzej ... co innego 12No to tylko ta jednostka silnikowa zdaje się być ciekawa, oczywiście z dobrą instalacją gazową, tak aby spalanie nie przekraczało 11l-12l/100km lpg
wiem o co Ci
chodziło Ja pisałem całościowo
A4 vs Swift :- na nogi
minimalnie lepiej A4; - na głowę miejsca,
zdecydowanie A4;
Takie jest moje
zdanie, w końcu miałem okazję jeździć nimi
Może masz na myśli swifta 3d, bo mam wrażenie że piszemy o innych autach
Ludzie naprawdę się dziwią, ile miejsca jest w tak małym auciezmień serwis ...
dużo danych z kosmosuwiększość się zgadza
- na nogi
-
No to tylko ta
jednostka silnikowa zdaje się być ciekawa, oczywiście z dobrą instalacją gazową, tak
aby spalanie nie przekraczało 11l-12l/100km lpgtak jest, przynajmniej przy mojej jeździ tak było bo właściciel się dziwił że tak dużo gazu mu zostało po trasie
Może masz na myśli
swifta 3d, bo mam wrażenie że piszemy o innych autach5D 3D też mam aktualnie ( jeszcze )
Ludzie naprawdę się
dziwią, ile miejsca jest w tak małym aucienie jest źle, ale bez przesady znowu to nie Mercedes
większość się
zgadzadużo baboli mają ... ja tam wolę autoweek, tam jest bardzo mało pomyłek
-
Bez przesady, ze w A4 mniej miejsca niz w Swifcie. W takim razie A3 jest porownywalne chyba z Alto tylko.
1.8 zwykle na g-techu krecilo powtarzalne 9.2-9.3 do setki, nawet biorac pod uwage optymizm tego urzadzenia to i tak jest
-
Bez przesady, ze w
A4 mniej miejsca niz w Swifcie. W takim razie A3 jest porownywalne chyba z Alto
tylko.Nie wiem jak jest w A3, wiem jak w A4 i takie są realia
1.8 zwykle na
g-techu krecilo powtarzalne 9.2-9.3 do setki, nawet biorac pod uwage optymizm tego
urzadzenia to i tak jestBez modów ten samochód ma 10.5s a o modach to nie ma co mówić, bo każde auto da się podszykować do swoich potrzeb, tylko trzeba $$
-
A3, wiem jak w A4 i takie są realia
Posiadam A4 i Swifta i to porównanie śmieszy mnie od samego początku.
-
http://otomoto.pl/toyota-paseo-sliczna-z-niemiec-bezwypadek-C31152985.html
Fajna alternatywa dla ss GTi
-
Sam się kiedyś zastanawiałem nad zakupem A3, A4 lub Leona, założeniem podstawowym było to, że auto pójdzie do gazu, ludzie w forum VAG z grupy Łódzkiej polecali właśnie albo wolnossące 1.8, a podobno znakomity do gazu jest 2.3 V5 chociaż wątpię czy uda się coś znaleźć w tej cenie, o której pisał autor tematu.