Czy sprężyny od Swifta GTi będa pasowały do Subaru Justy 4x4 ?
-
Wkładałem do sedana
H&R'y niebieskie, pasowały, później do 1.0 3d, też pasowały, a jeszcze później do
1,3 GTi i też pasowały.Dzięki koledzy, czyli już wiem co robić
-
moze nie pasowały bo nie dało rady wcisnąć ? nie wiem czemu. pamietajmy ze sprężyny u góry mają gumę o którą się opierają. z sedana ciezko jest sprężynę wsadzić jedynie... bo jest delikatnine jakby dluzsza czy cuś...
-
moze nie pasowały
bo nie dało rady wcisnąć ? nie wiem czemu. pamietajmy ze sprężyny u góry mają gumę o
którą się opierają. z sedana ciezko jest sprężynę wsadzić jedynie... bo jest
delikatnine jakby dluzsza czy cuś...No ale ta sprężyna Jamex to nawet jak do sedana to będzie krótsza...
-
No to zobacz
ogłoszenie
klik
Nds składał Swifta
od pierwszej śrubki i by mu nie pasowały?Szczerze mówiąc, to próbowali je włożyć w warsztacie i dostałem taką informację zwrotną - że nie pasują, bo coś tam się opiera na czymś tam (nie pamiętam dokładnie, to było dawno ). Sam nie weryfikowałem, sprężyny leżą w piwnicy od tego momentu.
-
Pasują, u mnie jeździ taki komplet. Stare seryjne sprężyny z justy wyciągnąć z gniazd to jakaś miszyn imposibl. Ale pewno są montowane zanim przykręca się wahacze lub inny myk o którym nie wiem. Stąd pewno wielu mechaników odpuszcza temat mówiąc że nie pasuje.
W każdym razie moje springi z gti były niższe o 60mm więc założyć je było stosunkowo łatwo.Sprężyny z sedana z definicji będą wyższe bo na etapie konstruktorskim zakładam, że brali pod uwagę auto w pełni załadowane, tj. pięciu ludzi plus teściowa w bagażniku. Przypuszczam że środek ciężkości a aucie z dużym kufrem jest bardziej ku tyłowi przesunięty niż w nadwoziu typu hatchback stąd też większe ugięcie sprężyny więc i jej wysokość wzrasta.
To takie moje przemyślenia, ale w oparciu o kilka rodzajów zawieszeń którym miałem okazję się lepiej przyjrzeć więc nie wyssane z palca. -
Sprężyny z sedana z
definicji będą wyższe bo na etapie konstruktorskim zakładam, że brali pod uwagę auto
w pełni załadowane, tj. pięciu ludzi plus teściowa w bagażniku. Przypuszczam że
środek ciężkości a aucie z dużym kufrem jest bardziej ku tyłowi przesunięty niż w
nadwoziu typu hatchback stąd też większe ugięcie sprężyny więc i jej wysokość
wzrasta.
To takie moje
przemyślenia, ale w oparciu o kilka rodzajów zawieszeń którym miałem okazję się
lepiej przyjrzeć więc nie wyssane z palca.Myślisz, że da się jeździć z obniżanymi sprężynami z htb w sedanie? Tył całkiem nie siadzie na glebie? Bo coś mi się tam tłucze po czaszce z tymi sprężynami co by takie sobie zakupić...
-
Myślę, że spokojnie dadzą rady. No o ile nie będą tak krótkie jak te u mnie bo to już do sedana za dużo.
-
Odpowiednio twardszy i krótszy amortyzator musi być, na serii będzie porażka
-
Odpowiednio
twardszy i krótszy amortyzator musi być, na serii będzie porażkaTo trochę droższa impreza będzie, bo nie uśmiecha mi się wymieniać amorów z tyłu
A gdybym się uparł to jakie będą potrzebne?
-
To trochę droższa
impreza będzie, bo nie uśmiecha mi się wymieniać amorów z tyłu
A gdybym się uparł
to jakie będą potrzebne?Przypominam, że wątek jest o Justy 4x4 a nie o sedanach!!! Ja sam już się pogubiłem o którym Wy samochodzie piszecie.
Będa pasowały te sprężyny do Justy 4x4 czy nie? Proszę nie rozmawiać na temat sedana bo nie o tym jest wątek!
-
Do swifta mk 2 4wd 3d pasują bez problemu,
nic nie się o nic nie opiera.