Uszczelniacze półosi do swifta.
-
Migel Użytkownik archiwalnynapisał 1 wrz 2012, 16:45 ostatnio edytowany przez Migel 11 lis 2016, 00:45
Witam ponownie
Znalazłem na starym zlosnikiu takie info:
"od strony silnika 52-35-8
od drugiej strony 62-35-10można zastąpić następującymi:
od strony silnika 52-35-7
od drugiej strony 62-35-9w 1.3 8v,1.0 i w GTi takie same "
Czy ktoś mógłby potwierdzić,albo zdementować takie info?
Gdyby jeszcze ktoś potrafił mi powiedzieć jaki trzeba kupić uszczelniacz potrzebny z okazji tego co na fotce... chciałbym wszystko porobić mechanicznie przed zimą a już niewiele zostało + nieszczęsna podłoga w paru miejscach.
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 1 wrz 2012, 16:52 ostatnio edytowany przez ubek19 11 lis 2016, 00:45
ale to nie wycieka z uszczelniacza półosi z tego co wiedze na zdjeciu
-
Migel Użytkownik archiwalnynapisał 1 wrz 2012, 17:03 ostatnio edytowany przez Migel 11 lis 2016, 00:45
Wyciek z półosi to jedno a to z fotki to druga sprawa,i dlatego tak zapytałem.
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 1 wrz 2012, 17:11 ostatnio edytowany przez ubek19 11 lis 2016, 00:45
potwierdzam , z lewej lepiej 62-35-9
ja kupowałem takie: Corteco 19027867B z prawej
Corteco 19016627B z lewejale mi cieknie dalej z lewej
-
Migel Użytkownik archiwalnynapisał 1 wrz 2012, 17:17 ostatnio edytowany przez Migel 11 lis 2016, 00:45
Mi przy rutynowym przeglądzie powiedzieli,że prawa strona do uszczelnienia.No i to z fotki...
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 1 wrz 2012, 17:40 ostatnio edytowany przez ubek19 11 lis 2016, 00:45
prawa więcej roboty bo trzeba podporę wydzierać
-
Migel Użytkownik archiwalnynapisał 1 wrz 2012, 17:42 ostatnio edytowany przez Migel 11 lis 2016, 00:45
A czy przy wymianie z tej prawej strony za jednym zamachem i "po drodze" będzie wymienić prawy wahacz?Czy lepiej to zostawić na 1 dłubanie skoro to ta sam strona.
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 1 wrz 2012, 20:15 ostatnio edytowany przez ubek19 11 lis 2016, 00:45
a no mozna by i tak trzeba bedzie zwrotnice odkręcić od wahacza zeby półoś wyjąć, choć to tylko jedna śruba .
-
Migel Użytkownik archiwalnynapisał 2 wrz 2012, 01:11 ostatnio edytowany przez Migel 11 lis 2016, 00:45
Czyli zostawiam to na jedną robótkę.I tak muszę uzbierać na to wsio kasę...
-
swift21 Użytkownik archiwalnynapisał 27 wrz 2012, 06:56 ostatnio edytowany przez swift21 11 lis 2016, 00:45
mam podobny problem - ucieka mi dużo oleju na wejściu półosi w skrzynie od strony kierowcy.
Nie wiem tylko czy półoś jest niedopchnięta czy coś puściło od małego zjazdu z trasy i wpadnięcia w górkę...