Rolka zwrotna wspomagania
-
Witam!
Przy ostatniej zmianie pasków wielorowkowych (alternator + wspomaganie), mechanik dojrzał luzy na rolce zwrotnej wspomagania. Czy ktoś wie o czym mowa? Jedni nazywają to "rolką napinacza", "napinaczem" Po zdemontowaniu i próbie zlokalizowania w hurtowniach okazało się, iż jest praktycznie niedostępna. Została znaleziona w jednym miejscu za bagatela 550zł. Założono starą i tak się bujam Niby można na tym jeździć swobodnie. Czy ewentualnie można gdzieś znaleźć taniej ów część? Wolałbym jednak wymienić. -
w srodku łożysko 6203 ale bez prasy tego nie wymienisz , rolka jest zrobiona z cieniutkiej blaszki więc prawdopodobnie przy sciaganiu łożyska pokrzywisz rolke. daj to komuś kto ma pojęcie i wprawę, ja w pewnej chwili myślałem że bedzie z tym problem.
-
Hu hu! Kolego! To trzeba znać fachowca, który by się na tym znał, a ja nikogo takiego nie mam. Sam nie mam zamiaru się brać za to. Z tego, co mówili mechanicy, to rolka jest nierozbieralna (sprasowana) tak jak mówisz.
-
jak najbardziej da sie to zrobić bo sam osobiscie wymieniałem to łożysko.
-
wybić łożysko nie jest problemem. kilka odpowiednich rurek o odpowiedniej średnicy.
wprasowanie tez nie jest trudne z odpowiednimi rurkami lub kluczami nasadowymi rozmiaru 30-34.
zamiast prasy mozna użyć imadła. nie jest tak źle z wyciagnieciem.
w kazdym pierwszym sklepie moto dostaniesz to łżysko
-
W takim razie nie pozostaje mi nic innego jak poszukanie odpowiedniego fachowca. A jaki koszt poniosłeś? Dzięki, Kolego!
-
koszt łożyska to 6-9 zł (przynajmniej ja tyle dałem). dla zakładu z prasą to 10 minut roboty
-
Panowie! Browarek się należy albo i flaszeczka! Kupiłem łożysko w sklepie z częściami, koszt 8,50zł. Wymiana zajęła dosłownie 15 minut Kilka odpowiednich kluczy, wybijaków i jest git Autko śmiga. Nie ma luzów na rolce, piski ustały.