Amortyzatory Swift gti do kjs i super os
-
A po czym wnosisz, że Koni daleko do B6? Jeździłeś Swiftem na obu opcjach? Napewno B6 bardziej popularne w rajdach i prosto zregenerować, ale tu przewagi się kończą moim zdaniem.
-
A po czym wnosisz,
że Koni daleko do B6? Jeździłeś Swiftem na obu opcjach? Napewno B6 bardziej
popularne w rajdach i prosto zregenerować, ale tu przewagi się kończą moim zdaniem.Popatrz chociażby na grubość sztycy w B6 a w KONI.
B6 jest na grubej ladze, taki amor zupełnie inaczej będzie tłumił, odprowadzał ciepło i wytrzymywał ekstremalne warunki. Fizyki nie oszukasz. -
Popatrz chociażby
na grubość sztycy w B6 a w KONI.
B6 jest na grubej
ladze, taki amor zupełnie inaczej będzie tłumił, odprowadzał ciepło i wytrzymywał
ekstremalne warunki. Fizyki nie oszukasz.co prawda to prawda, chociaż bardziej bym napisał - konstrukcji nie oszukasz
-
A po czym wnosisz,
że Koni daleko do B6? Jeździłeś Swiftem na obu opcjach? Napewno B6 bardziej
popularne w rajdach i prosto zregenerować, ale tu przewagi się kończą moim zdaniem.faktycznie KONIarze miałem tylko na tył, na przodzie nigdy ich nie testowałem - ale z tyłu różnica była naprawdę duża na korzyść B6.
-
czyli mnie zaboli $.. a standardów od gti nie ma co ładować bo pewnie nie wytrzymają?
Dzięki za odpowiedzi -
czyli mnie zaboli
$.. a standardów od gti nie ma co ładować bo pewnie nie wytrzymają?
Dzięki za
odpowiedziPrzerabiałem temat seryjnych amorów - kupiłem Bilsteiny B4 gazowo-olejowe. Początkowo nawet wydawało mi się, że jest ok i byłem zadowolony. Z czasem auto jednak kładło się coraz bardziej na boki, z dwóch amorów prawdopodobnie uciekł gaz po kilku cięciach, generalnie auto było zdecydowanie za miękkie. Ostatnio je wyjąłem i mimo, że nie miały przejechanych nawet 5 tyś km to 2 amory już w ogóle nie trzymały ciśnienia. Teraz mam KONI i jest o niebo lepiej. Jak chcesz coś więcej pośmigać w kjs czy sprintach to szkoda kasy na standardowe.
-
Jeżeli chcesz seryjne amortyzatory to ja polecam KYB mam 4 gazowo-olejowe nie pamietam juz dokładnie modelu ale to były wsumie najdroższe amortyzatory tej marki. używam ich od 2 lat i do tej pory spisują się bez awaryjnie przejechałem na nich jakieś 35-40 tys km i muszę przyznać samochód dobrze się trzyma, jest sztywny i twardy pomimo seryjnej sprężyny. W zeszłym roku testowałem je w stacji diagnostycznej i miały bodajże po 86% Wg. mnie to dobry zakup... Zaraz ktoś pewnie powie ze nie używam ich w sporcie i ze w kjs'ach nie dały by rady...może i tak by było może nie, ja osobiście daje im popalić na różnym terenie i po dziurach i po szybszych trasach dość często osiągam na nich spore prędkości dociągając do 2-ki z przodu i naprawdę jedzie się dość płynnie i nie czuć tej prędkości. nie zachwalam nie przechwalam ale wg mnie jakość do ceny jest bardzo spoko i są to amortyzatory zwyczajnie dobre jakościowo i wytrzymałościowo.
Dodam jeszcze ze cena to coś około 1,8 tys , nie pamiętam czemu ale tylne były droższe od przodu. Jest bardzo dużo opinii na temat tej firmy poczytaj poszukaj i wnioski wyciągnij sam. -
ja też mam komplet b6 na gwincie nastawionego na nierówne asfalty, posiadam również komplet koni oraz komplet takiego coś dziwneg o nazwie osai.... do rpp polecam b6 a na kjs spokojnie konie da radę
-
dzięki za podpowiedzi, jak tak dalej pójdzie na tych super os to będę myślał o terenówce.. jakie są koszty na te B6 i gdzie to zrobić bo słyszałem że nie ma w serii tylko są przygotowywane?
-
dzięki za
podpowiedzi, jak tak dalej pójdzie na tych super os to będę myślał o terenówce..
jakie są koszty na te B6 i gdzie to zrobić bo słyszałem że nie ma w serii tylko są
przygotowywane?przecież napisałem Ci wyżej ...
-
dzięki za
podpowiedzi, jak tak dalej pójdzie na tych super os to będę myślał o terenówce..
jakie są koszty na te B6 i gdzie to zrobić bo słyszałem że nie ma w serii tylko są
przygotowywane?
Zawias, zawiasem, a na jakich gumach latasz? Bo jak szukasz czasów, to może tu być większe pole do popisu. Oczywiście w duecie dopiero, a właściwie w tercecie z łącznikiem między fotelem a kierownicą, mają szansę przyjść jakieś wyniki. -
przecież napisałem
Ci wyżej ...spokojnie myślałem że strzelasz z rękawa takimi kwotami, przy takiej różnicy wolę kupić te KONI Sport.
-
Zawias, zawiasem, a
na jakich gumach latasz? Bo jak szukasz czasów, to może tu być większe pole do
popisu. Oczywiście w duecie dopiero, a właściwie w tercecie z łącznikiem między
fotelem a kierownicą, mają szansę przyjść jakieś wyniki.Duet na razie zgrany do tercetu potrzebny dobry amorek, jeżdzę teraz na Markgumach z mieszanka S2 - całkiem nieźle się kleją podłoża
-
Owszem, markgumy działają całkiem nieźle, ale tylko przy przyspieszaniu i hamowaniu. W zakręcie bardzo brakuje im sztywnego boku. Jeśli nalewki to Fedima lub Maxsport. Ale najbardziej do takich imprez polecam toyo r888.
-
potwierdzam, jeździłem już na kilku rodzajach slików (ale w większości chyba za twardych), a także na markgumach, ale powiem że dopiero r888 robią robotę. Najważniejsze że r888 trzyma od pierwszego metra, slik zaczyna działać w zależności od mieszanki dopiero po kilkuset metrach lub nawet kilku kilometrach, no i boki są sztywne, a nie tak ja w markgumach że po paru przejazdach boki robią się okrągłe. Mają jeden minus dość szybko się zużywają no i jeszcze jeden, mam nadzieje przejściowy problem na chwile dzisiejszą nie sposób ich kupić. W żadnym składzie w Polsce ich niema i ponoć nie ma być (winą jest chyba tsunami w Japonii) - sprawdzałem - na Allegro zostały tylko z 14stek w rozmiarze 225, więc nie wiadomo gdzie je kupić.
-
dzięki za odpowiedź i złe nowiny z dostępnością
-
podepnę się pod pytanie: Maxsport tego typu:
http://oponymaxsport.eu/p2-maxsport_rb5-f3___nowosc_2010!!!.html
nada się na imprezę typu ksj/superoes?
jeżeli tak, to czy będzie lepsza niż semi-slick markguma?
No i czy mogę mieć następujący rozkład: przód 185/55 (maxsport), tył 195/50 (cywilne yokohamy)? czy to jakiś poroniony pomysł jest?
-
podepnę się pod
pytanie: Maxsport tego typu:
http://oponymaxsport.eu/p2-maxsport_rb5-f3___nowosc_2010!!!.html
nada się na imprezę
typu ksj/superoes?Nada tylko się zorientuj czy one moją homologację drogową E. Bo jeśli nie to mogą Cię nie dopuścić do KJS.
jeżeli tak, to czy
będzie lepsza niż semi-slick markguma?Ponoć lepsza, przede wszystkim twardsze boki ma
No i czy mogę mieć
następujący rozkład: przód 185/55 (maxsport), tył 195/50 (cywilne yokohamy)? czy to
jakiś poroniony pomysł jest?No możesz tylko przygotuj się, że Cię może tył wyprzedzać
-
Nada tylko się
zorientuj czy one moją homologację drogową E. Bo jeśli nie to mogą Cię nie dopuścić
do KJS.słuszna uwaga, google twierdzi, że ma rozumiem, że adnotacja ta powinna się znajdować na boku opony? (znaczek "E")?
No możesz tylko
przygotuj się, że Cię może tył wyprzedzaćqrcze, aż taka różnica będzie? mimo, że z tyłu będę miał szersze opony?
hmmm, Swift Mk6 jak na razie się wydaje mało nadsterowny (przynajmniej przy małych prędkościach), więc chyba zaryzykuję
-
słuszna uwaga,
google twierdzi, że ma rozumiem, że adnotacja ta powinna się znajdować na boku
opony? (znaczek "E")?Tak
qrcze, aż taka
różnica będzie? mimo, że z tyłu będę miał szersze opony?No ja miałem Markgumy z przodu i Yoko A539 z tyłu niedawno - efekt widać na filmiku Jak chcesz wykorzystać potencjał slicka to tył wcześniej czy później puści. Przyczepność takiego slicka jest dużo większa i rekompensuje z zapasem nawet te 10mm różnicy w szerokości opony. Ale i tak będzie lepiej niż byś na 4 seryjnych jechał
hmmm, Swift Mk6 jak
na razie się wydaje mało nadsterowny (przynajmniej przy małych prędkościach), więc
chyba zaryzykujęSpróbuj Jak nie będziesz robił max attack ani odciążał tyłu w zakręcie to powinno być ok. Choćbyś miał jechać w zakręcie nieco wolniej - na tyle na ile Ci tył pozwoli to i tak zyskasz np. na hamowaniach Zdziwisz się jak bardzo można je opóźnić na slickach