swifcik chodzi na biegu jałowym lecz gasnie jak sie przejedzie 3m
-
mono wtrysk wyczyszczony jutro zabieram się za zakładanie i powiem ci i jak jeszcze tą sondę będę musiał wymienić
-
mono wtrysk
wyczyszczony jutro zabieram się za zakładanie i powiem ci i jak jeszcze tą sondę
będę musiał wymienićSondę kupisz na allegro z przesyłką już od 70 zł z wysyłką np. taką klik
Trochę ta oszczędność na paliwie Cię będzie kosztowała
-
a co myslicie o tej ?? http://moto.allegro.pl/sonda-lambda-suzuki-swift-ii-1-0-1-3-1-6-francuska-i1509134626.html bedzie dobra?
-
a co myslicie o tej
??
http://moto.allegro.pl/sonda-lambda-suzuki-swift-ii-1-0-1-3-1-6-francuska-i1509134626.html
bedzie dobra?A zamontowałeś już przeczyszczony mono-wtrysk, że chcesz sonde kupować? Możliwe, że ten wtrysk był powodem.
-
wtrysk założony dalej to samo ciężko odpala i wgl moze być coś jeszcze oprócz tej sondy bo nie wiem czy kupować czy może coś innego jeszcze zrobić ?? co wy na to ??
-
jak ciężko odpala na zimnym to nie sonda bo wtedy nie pracuje a jeśli kupować sonde to NGK albo Boscha inne to shit
-
tps ustawiony ?
-
nie nie ustawiałem nic zrobiłem przy moim świstku następujące rzeczy ; czyszczenie baku wraz z przewodami paliwowymi , wymiana filtra paliwa, czyszczenie świec, czyszczenie mono wtrysku
-
czy z monowtrysku sciagales czujnik TPS ? (polozenia przepustnicy)
-
podobne objawy choc nie tak nasilone mam ja, czekam na pogode zeby tps ustawic xD
none7 moglbys mi foto podeslac dokladnie co i jak?? bo nie wiem czy to tak samo jak w gti sie ustawia
-
narazie nie mam jak fotek zrobić, wytlumacze co i jak ja robilem.
rozgrzewasz autko ( jesli odpala ) normalnie do nagrzania. silnik krokowy ma byc cały cofnięty i nie dotykać krućca od przepustnicy. dalej robiłem taki myk ze gasiłem autko całkowicie o krokowca odlączalem (bo nadal działał jak sie stacyjka przekreci).
przekrecasz stacyjke az masz kontrolki swiecace, ale nie odpalasz.wkladasz szczelinomierz 3mm pomiedzy srubka (wolnych obrotów) a dzwigienka przepustnicy.
i ustawialem napięcie pomiedzy srodkowym kabelkiem TPS a masą na ok 0,58-0,6V
i wszystko smigalo ok. a teraz sie juz nauczylem inaczej.
uruchamiam silnik. luzuje TPS. i ustawiam tak, aby mi sie po dodaniu gazu na 1500 obr/min zatrzymal i dopiero po chwili opadł na 900.
po przykreceniu tps nalezy sprawdzic czy nam sie nic nie przestawilo.ja tak jezdze i sobie ustawiam.
jak ktoś to robi inaczej niech się także podzieli, bo nie chce mi się wierzyć ze tylko ja w swoim aucie (nie GTI) TPS'a ustawim
-
Wymieniłem już sondę. Trochę się poprawiło, ale dalej to samo się dzieje. O co chodzi z tym TPS i jak to ustawić bo jestem zielony w tym temacie. Nigdy tego nie robiłem. Jeśli możecie wytłumaczyć mi to krok po kroczku jak debilowi, żebym zrozumiał to byłbym wdzięczny. (możecie też przesłać jakieś foty z planem ustawienia). Z góry wielkie dzięki..
-
pomoze mi ktoś jeszcze czy już nie mam na co liczyć ??
-
pomoze mi ktoś
jeszcze czy już nie mam na co liczyć ??Dwa posty wyżej masz przecież manual jak ustawić TPS
-
pomoze mi ktoś
jeszcze czy już nie mam na co liczyć ??dzis bede robic to samo jak mi sie uda to ci napisze co i jak
-
dzis bede robic to
samo jak mi sie uda to ci napisze co i jakno ok to napisz jak cos bd wiedzial bo ja wsadzilem inny tps od kolegi od swifta i dalej to samo
-
Bo to nie wystarczy TPS'a przelozyć. go trzeba jeszcze ustawić ! napisałem wyżej jak to zrobić
-
jutro zrobie ci manuala co i jak
banalna robota pare minut i odrazu lepiej
-
jutro zrobie ci
manuala co i jak
banalna robota pare
minut i odrazu lepiejno mercu jak mozesz to zrub tego manuala bede ci bardzo wdzieczny
-
mercuc jak mozesz wyslij tego manuala