Gti uszczelnienie
-
Jaka proponujecie uszczelke pod głowice, uszczelniacze zaworowe, prowadnice? Gdzie kupic i jakie wieksze zawory, jakie pierscienie na tloki do gti?
-
Jaka proponujecie
uszczelke pod głowice, uszczelniacze zaworowe, prowadnice? Gdzie kupic i jakie
wieksze zawory, jakie pierscienie na tloki do gti?uszczelka KP Japan, uszczelniacze Takoma, zawory seryjne, pierścienie RIK
-
Co z prowadnicami czy wymienial ktos. Jak by sie chcialo rozciagnac kanaly i gniazda zaworowe czy warto wymieniac na wieksze czy tylko odelzyc seryjne.
-
Co z prowadnicami
czy wymienial ktos. Jak by sie chcialo rozciagnac kanaly i gniazda zaworowe czy
warto wymieniac na wieksze czy tylko odelzyc seryjne.Wymieniał mi człowiek z autoszlifu, nie wiem jakie tam wsadził. Dobiorą Ci.
Nie warto większych, możesz lekko odelżyć seryjne ale pamiętaj, że to osłabi trochę zawór. -
Co z prowadnicami
czy wymienial ktos. Jak by sie chcialo rozciagnac kanaly i gniazda zaworowe czy
warto wymieniac na wieksze czy tylko odelzyc seryjne.Ja wymieniałem ostatnio ale to mechanika się muszę spytać jakie to są (wiem tylko, że kosztowały 72zł za 16 sztuk )
-
zawory zostaw bo jak je odleżysz to zobaczy ładną dziurę w głowicy po wbitym zaworze o tłoku nie będę pisał
-
czy wymianiales kiedy kolwiek zawory i prowadnice czy obrabiales zawory gdziazda kanaly >jaka uszczelke pod glowice jakie uszczelniacze pierscienie tlokowe
Ponieważ kolega chyba za dużo kaw wypił i jest baaardzo niecierpliwy i wypisuje do mnie PW mimo, że tutaj ma odpowiedzi to tutaj odpisuję na to co na PW dostałem.
No ale niech Ci będzie:
1. Tak wymieniałem wszystkie zawory i prowadnice niecały miesiąc temu - na seryjne rozmiary i tak jak Ci Erde napisał tylko takie bierz pod uwagę.
2. Tak mam zrobiony pełny porting (czyli kompletna przeróbka kanałów dla jasności)
3. Uszczelka pod głowicę KP Japan tak jak ci napisał Erde
4. Uszczelniacze napisałem Ci, że musze spytać mechanika jakie to są
5. Pierścienie RIK tak jak napisał Erde -
zawory zostaw bo
jak je odleżysz to zobaczy ładną dziurę w głowicy po wbitym zaworze o tłoku nie będę
pisałA dokładnie to taką dziurę w głowicy żeby była jasność
-
zawory zostaw bo
jak je odleżysz to zobaczy ładną dziurę w głowicy po wbitym zaworze o tłoku nie będę
pisałJak się to zrobi z głową to jest ok, byle nie przesadzić
-
A dokładnie to taką dziurę w głowicy żeby była jasność
Malutka dziura.. widziałem kilka większych... a najlepsze są takie co przełażą z głowicy na tłok i robią dziurę w tłoku na wylotUszczelniacze polecam Corteco. Zawory Dokuro - oryginalne japaneskie (często Freccia też w rzeczywistości jest Dokuro).