SS GTI Amortyzatory Koni regulowane
-
Tesco, Lidl...
Przekażę chrześniakowi... a wtedy nie będzie zmiłuj bo to mały terrorysta jest
A te mocowania na żółto faktycznie można pomalować
Ciekawe czy żółty MOTIP do zacisków hamulcowych długo by wytrzymał -
malowane było proszkowo, osłony z inter carsu a nie wiem czy pasują też do opla
-
a jakiej firmy te oslony ?
-
Jeżeli te poduszki jeszcze aktualne, to mi magik za około 100 szt. zamówił skądś w 5 godzin, właśnie sasza, więc w poniedziałek mógłbym go poprosić o adres, może da , nic nie gwarantuje.
-
nie aktualne mam już
-
no ja zawias w ss ogranołem i stwierdzam ze przód mam za słabo skręcony i jak dla mnie jest za miękki ale jutro przetestujemy na Tychach i zdam relacje jak amorki się sprawują
-
przód ma regulacje 4 pół obroty czy 4,5?
nie mam ich przy sobie a jutro prawdopodobnie będę zakładał. -
360 stopni czyli 4 obroty
-
ja swoje mam skręcone na jakieś 300 stopni przód i tył. tył spoko w miarę twardo a przód za miękko przy okazji zrobiłem minusy z przodu i autko trzyma się dość fajnie
-
To masz już prawie maks, z tego co czytałem to na maksa jest beton.
Ja myślę jeśli jest 4 pół obroty zrobić 25% czyli pół obrotuNa maksa rozkręcone będą poniżej serii czy twardsze niż seria?
-
nie wiem czy już zakładaliście swoje amory ale one w rzeczywistości nie maja regulacji 720st jak podaje instrukcja i strona koni tylko właśnie 360st.
na min sa miękkie nie potrafię porównać z seria ale czuć to w rekach. ustawie je na polowe narazie jednak.Mam pytanie ma to znaczenie w którym miejscu odetne seryjne tłoczysko ? ile ma wkład koni wystawać bo moje amory juz ktos kiedy rozbierał i utwardzał i sa juz ucięte.
Prośże o szybka odpowiedz albo jakieś foto -
Rozmawiałem dziś prawie 30 min panem z BBP dystrybucja gdyż zaciekawiło mnie to dlaczego amory ustawione na min oba maja rożna charakterystykę.
W jednym tłoczysko wchodzi w miarę lekko a w drugim trzeba sie dobrze zaprzeć żeby je wcisnąćdowiedziałem się ze w rekach tego nie można sprawdzić i ze na 99% wszystko jest ok facet sprawiał wrażenie obeznanego z tematem naprawdę dobrze, powiedział mi jeszcze ze najlepiej do seryjnych sprężyn w Swifcie i jazdy po drogach ustawić sobie na min, do progresywnych sprężyn Vogtland 180st a do H&R 360st.
Poza tym powiedział ze regulacja najlepiej działa przy ustawieniu 0,180,360 czyli tak jak by było 3 opcje regulacji bo w tedy się otwierają lub zamykają kanały.Chłopaki jeszcze raz pytanie ile trzeba obciąć ta rurę od mocowania kielicha u mnie jest 9,5cm teraz,ktoś je wcześniej otwierał już, mam kolumny Showa. Nie wiem czy te wypustki przy zakończeniu wkładu maja sie schować w rurze czy nie
Foto: -
tak wypustki sie mają schować i utnij to tak żeby jak wsadzisz amortyzator do srodka obudowa kończyła sie zaraz przed tym zgrubieniem przy samej górze
-
rozpytałem o cenę Vogtland najtaniej allegro "PITSTOP Sportowe zawieszenia"
959610 cena: 576z/komplet.
Wysyłka Gratis.
Jak ktoś chce
-
ja miałem taniej 500
-
Witam
Są jacyś chętni bo zamawiam jakieś amorki znowu jak ktoś chce to robimy listę -
Za nic nie mogę przykręcić na dolnym mocowaniu tylnego amortyzatora, siedzi na swoim miejscu a śruba nie chce przejść i blokuje się o niego, wygląda to tak jakby ten rowek był za wysoko cały czas (mimo że głębiej już sie nie da go wcisnąć zresztą drugi siedzi tak samo i nie było problemow). Jakies pomysły?
-
Z tego co tu kiedyś przeczytałem już ktoś miał podobny problem ale pewno już dałeś rade
Moje dzieło wygląda tak wypiaskowane pomalowane podkładem epoksydowym i na to czarna farba (malowane pistoletem) może nie jest idealnie ale powinno wytrzymać dłużej niż malowanie sprejem.
Jeździ się w porównaniu do wcześniej po prostu malina,
dzieki koledze Damianowi za ogarniecie tematu -
Wszyscy nowe osłony pokupowali, ja też, a stare okazały się w bardzo dobrym stanie i przyjemniejsze w dotyku, a nie jakiś tandetny plastik
A tak btw to która stroną ten odbojnik się wsadza bo zapomnialem już jak to ze starym wyglądało