Swift GTi problem z płynem
-
to ile teraz masz
tam mocy a ten mapsensor miałeś normalnie zamiast przepływki wsadzony czy były tam
jakieś większe modernizacjeNie wiem, nie byłem na hamowni jeszcze. Jest trochę mocniejszy niż seryjny
Jest zrobiona konwersja w Ecumasterze, inaczej takiej podmiany nie zrobisz -
Ty sobie to sam stroisz czy masz kogoś
-
Ty sobie to sam
stroisz czy masz kogośSą firmy co się tym zajmują. Sam nie stroiłem.
-
najlepiej sprzedac i kupic mocniejsze po co rzezbic w klocku
-
Np co? Oklepaną Honde czy 3 litrowe BMW?
-
najlepiej sprzedac
i kupic mocniejsze po co rzezbic w klockuOdezwał się ten, co grzebie w Nexusie
-
Np co? Oklepaną
Honde czy 3 litrowe BMW?niekoniecznie mozna zrobic/kupic cos bardziej oryginalnego
-
Doszedłeś już co jest przyczyną wywalania płynu?
U mnie problemem okazała się sącząca uszczelka ("kartonowa") obudowy termostatu19.02.2011
Po testach muszę stwerdzić, że powyższa "usterka" nie była problemem (może jakiś udział w tym miała, ale napewno nie główny)
Zatem dalej wyrzuca płyn przy "katowaniu"
Temperatura jednak utrzymuje się na poziomie do 90C -
no nie szukałem jeszcze bo nie ma czasu ale coś będę myślał w tym kierunku
-
Witam wszystkich! nie pisze nowego postu tylko tutaj zapytam, czemu ss nie chce jechać po dole? do 4 tys to prawie nie jedzie wogóle
-
jest to możliwe ze przez nieszczelną chłodnice wyrzuca płyn zbiorniczkiem
-
ja stroiłem ECU Mastera jak by co
a jak pałujesz to węże masz twarde czy nie?? bo trzeba rozróżnić zagotowanie a walenie kompresi w wodę a że czujnik pokazuje 90 to nic nie znaczy bo pęcherzyk powietrza robi wielką robotę i pokazuje pierdoły -
na 100% nie gotuje już sie upewniłem dmucha z uszczelki
-
w warszawie jest firma która robi stalowe uszczelki są dużo lepsze i odporniejsze niż miedziane