Wysokie obroty biegu jałowego, gotowanie sie .
-
Colin Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 12:04 ostatnio edytowany przez Colin 11 paź 2016, 23:26
Brak wody w ukladzie albo zapowietrzony.
-
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2010, 15:31 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
Brak wody w
ukladzie albo zapowietrzony.Płyn chłodniczy jest . Odpowietrza się za pomocą otworzenia korka wlewowego od chłodnicy ?? Poza tym nagle się zapowietrzyło jak ciągle było dobrze ??
-
sawo29 Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2010, 19:00 ostatnio edytowany przez sawo29 11 paź 2016, 23:26
Witam Swift odpowietrza sie sam.
Rozgrzej silnik i sprawdź czy chłodnica na górze i na dole jest tak samo gorąca jeżeli na dole chłodna lub zimna to nie dobrze.Włączenie wentylatora sprawdza sie na "krótko" mostkujac wlacznik wentylatora w chlodnicy -
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 4 paź 2010, 18:04 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
Witam Swift
odpowietrza sie sam.
Rozgrzej silnik i
sprawdź czy chłodnica na górze i na dole jest tak samo gorąca jeżeli na dole chłodna
lub zimna to nie dobrze.Włączenie wentylatora sprawdza sie na "krótko" mostkujac
wlacznik wentylatora w chlodnicyChłodnica jest tylko lekko ciepła . Bardzo szybko działa ogrzewanie . Może termostat się zacina ?? może dawać takie objawy ?? czy problemy z chłodzeniem mogą wiązać się z obrotami ??
Węże od chłodnicy ( dolny i górny ) jak powinny się nagrzewać ?? -
sawo29 Użytkownik archiwalnynapisał 5 paź 2010, 13:14 ostatnio edytowany przez sawo29 11 paź 2016, 23:26
Po dlugim czasie pracy silnika chlodnica u gory i u dolu musi byc goraca oba weze tez jezeli gora jest goraca a dol zimny to nie wlaczy sie wentylator moze to byc wina termostatu wykluczam zapowietrzenie skoro twierdzisz ze ogrzewanie daje dobrze cieplo Zacznij od termostatu
-
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 5 paź 2010, 17:50 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
Dzisiaj coś się "odwiesiło" bo jest prawie dobrze . tzn w większości przypadków schodzi z obrotów ok , wentylator się włącza . Ale jednak nie zawsze ...
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 7 paź 2010, 18:21 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:26
może się nie znam ale z tego co czytałem na forum:
1. U niektórych jałowe obroty były za wysokie przez niedoładowany akumulator (klemy, walniety aku, może coś innego)
2. Obroty biegu jałowego jak pamiętam ustawiać powinno się czujnikiem położenia przepustnicy (TPS)
ale takie jest moje zdanie, inni mogą mieć inne
-
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 10:58 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
może się nie znam
ale z tego co czytałem na forum:
1. U niektórych
jałowe obroty były za wysokie przez niedoładowany akumulator (klemy, walniety aku,
może coś innego)
2. Obroty biegu
jałowego jak pamiętam ustawiać powinno się czujnikiem położenia przepustnicy (TPS)
ale takie jest moje
zdanie, inni mogą mieć inneAkumulator i klemy mam nówki od miesiąca
TPS był nie ruszany , więc co miało mu się stać skoro to tylko potencjometr ślizgowyMyśle nad dziurką gdzieś w wydechu ...co Wy na to ??
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 12:21 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:26
a jaki masz "krokowy silniczek" ? elektryczny czy na podciśnienie ?
-
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 13:01 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
Elektryczny , tak mi się wydaje przynajmniej . Chłodnica nagrzewa się ok , wentylator chodzi . Czyli źle wcześniej zaobserwowałem . Ale obroty nadal lipa ...Ten krokowiec powinien cały czas ssać powietrze , czy jak auto się nagrzeje to powinien przestawać ??
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 13:19 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:26
-
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 13:31 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
Takiego chyba nie mam ...co do sprecyzowania to nie bić - staram się jak moge
Od mojego wychodzi wężyk który idzie do takiej śmiesznej bańki i od niej wychodzi do obudowy filtra powietrza .
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 13:40 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:26
Takiego chyba nie
mam ...co do sprecyzowania to nie bić - staram się jak moge
Od mojego wychodzi
wężyk który idzie do takiej śmiesznej bańki i od niej wychodzi do obudowy filtra
powietrza .najlepiej jest odlączyc krokowca i sprawdzic jak wtedy mają się obroty. tak jak w przypadku elektrycznego polegało poprostu na wyciągnięciu wtyczki bądz wykręceniu go tak w Twoim przypadku nie wiem co zrobić aby go zdeaktywować. moze ktos inny wie.
wtedy wyeliminujesz czy to jego wina jest
-
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 15:24 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
byłem w aucie . I teraz tak : do mojego dochodzą dwa przewody i dwa wężyki . Jeden podpięty do obudowy filtra powietrza i stamtąd zasysa powietrze , które idzie przez krokowiec i dalej . I teraz jeśli dobrze czaje to krokowiec to elektrozawór który powinien ograniczać po nagrzaniu auta zasysanie tego powietrza . Ale nie odcina . Jakie powinno być napięcie na tych dwóch przewodach które do niego dochodzą ?? Przed rozgrzaniem +12 , a po rozgrzaniu zero ?? bo nie wiem czy jest uszkodzony elektrozawór jako element wykonawczy , czy może problem jest z pomiarem temperatury , lub komputerem .
-
jajco112 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 19:21 ostatnio edytowany przez jajco112 11 paź 2016, 23:26
W razie czego mam całość do sprzedania Z Podcisnieniowym korkowcem na czele... Tak to jest zawór... Przy klimie jest jeszcze jeden który przy włączeniu klimy podciąga obroty ... U mnie w 1.6 też warjuje ale tak z 850 do 1200 więc jest do przeżycia...
-
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 19:24 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
No u mnie jest też klima ( częściowo niekompletna ) ale drugiego się nie doszukałem Masz tego gada krokowego na sprzedaż ?? Mógłby ktoś mi powiedzieć czy jak auto się rozgrzeje to on powinien przestać zaciągać powietrze ??
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 8 paź 2010, 19:42 ostatnio edytowany przez none7 11 paź 2016, 23:26
jezdzij z odlaczonym
wiadomo - brak ssania na zimnym, ale autko rozgrzewa sie szybko i tak.
lepsze to niz 1500 obr -
jajco112 Użytkownik archiwalnynapisał 9 paź 2010, 05:40 ostatnio edytowany przez jajco112 11 paź 2016, 23:26
Tak jest na sprzedaż ale nie powiem ci czy tamten akurat tak odcina ale spróbuje dziś w 1.6 swoim... bo mam do sprzedania z gs-a 1.3...
-
p5656 Użytkownik archiwalnynapisał 9 paź 2010, 08:49 ostatnio edytowany przez p5656 11 paź 2016, 23:26
No to weź sprawdz jak to jest u Ciebie i jak coś to napisz na priv jaka cena za to .
-
jajco112 Użytkownik archiwalnynapisał 9 paź 2010, 09:41 ostatnio edytowany przez jajco112 11 paź 2016, 23:26
U mnie jest tak.... Dolny przewód jest za przepustnicą i z tamtąd jest brane podciśnienie... Automatyczne ssanie działa jeżeli zaworek jest otwarty i daje podciśnienie na górę do rondla... Pozatym po odłączeniu tego przewodu od zaworka ssanie zaczyna już działać... Wychodzi z tego że zaworek jest normalnie zamknięty (po nagrzaniu się zamyka a na zimnym jest otwarty i dostaje 12v)...
Zdjęcia wrzucę wieczorem...
11/22